Hij zei dat die al zijn vrienden had uitgenodigd..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit, hoe heet jou boot?
Ik lig ook zowat stil
De Bierboot 69quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit, hoe heet jou boot?
Ik lig ook zowat stil
Deze zag ik laatst op een forum op gametrailers. Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is. Het bruidje is volgens mij gewoon een dude.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef ursel het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Online trouwfoto's mikpunt van spot
Meet Viro @ xbox livequote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
Meet rudycarell @ xbox live!
[ afbeelding ]
Zag het van de week ook hier op het forum al..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:03 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Deze zag ik laatst op een forum op gametrailers. Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is. Het bruidje is volgens mij gewoon een dude.
mooie Wii kloon weten ze te makenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Meet Viro @ xbox live![]()
[ afbeelding ]
Zeg dan dat je mij gewoon leuk vindquote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
mooie Wii kloon weten ze te maken
Die van jou lijkt dan weer niet op je avater..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Meet Viro @ xbox live![]()
[ afbeelding ]
Het zou wat zijn als ik op adriana lima zou lijken. Zou niet meer veilig op straat kunnen lopenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Die van jou lijkt dan weer niet op je avater..
Je had even moet aanleggen, had je wat bier mee kunnen drinken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij zei dat die al zijn vrienden had uitgenodigd..![]()
Wacht maar, morgen koersen Fer en ik met de juiste wind..quote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Je had even moet aanleggen, had je wat bier mee kunnen drinken.
Blijft lastig navigeren. Waar verplaatsen die windstille gebieden heen.
Tis al bijna net zo jojo'en als op de beurs![]()
Of eigenlijk zeilen met wind tegen![]()
Ursel zat gister nog bijna bij mij op sleeptouw, nu zie ik hem niet meer aan de horizonZou zijn boot gezonken zijn
![]()
Maar Jorrit is wel goed gedropt met zijn bootje ja
Truequote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik op adriana lima zou lijken. Zou niet meer veilig op straat kunnen lopen
die GTA4 downloadable content, is dat gratis?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
GTA 4 DLC![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
die GTA4 downloadable content, is dat gratis?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg dan dat je mij gewoon leuk vind
Ik moet je helaas teleur stellen, ik ben bezet
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Ik ben vandaag een echte Jorrit geworden![]()
Overwerken
![]()
Zo, nu House en Top Gear kijken
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Ik ben vandaag een echte Jorrit geworden![]()
Overwerken
![]()
Zo, nu House en Top Gear kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |