Daarom vind ik dit topic eigenlijk ook leukerquote:Op woensdag 19 november 2008 11:52 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben we het hier over tieten en in het andere forum over boten.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daarom vind ik dit topic eigenlijk ook leuker
Ach nog even en dan is die andere vol en dan krijgen we hier een boot vol tieten
Ik ben voorquote:Op woensdag 19 november 2008 12:57 schreef RudyCarell het volgende:[ afbeelding ]
Ik heb je nog zo gezegd dat ze pas drijven bij DD, alles daaronder moet je dus aan de kant laten.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef ursel het volgende:
Je hebt gezien wat er met mijn boot gebeurd was nadat ik hem vol laadde..
yes i certainly do know how to deal with the female gender.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Direct weer schuilen achter een vrouw
Gelukkig hebben wij Viro, die weet raad met vrouwen
Pff hier op het forum heb je een grote mond...quote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
yes i certainly do know how to deal with the female gender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:38 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Pff hier op het forum heb je een grote mond...Ja Viro, je mag thuis best lief zijn voor je vrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees lief voor een ander en de ander is lief voor jou
Oftewel de sex wordt er alleen maar beter
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
Hij is ook lief, maar nooit bang voor mij. En ik kan ook nooit lang boos blijven op hem. Hij kent mij heel goed. Als ik boos ben op hem weet hij precies wat hij wel en niet moet zeggen en doen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja Viro, je mag thuis best lief zijn voor je vrouwtje
Wees lief voor een ander en de ander is lief voor jou
Oftewel de sex wordt er alleen maar beter
Oh, jij zit onder de plakquote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Hij is ook lief, maar nooit bang voor mij. En ik kan ook nooit lang boos blijven op hem. Hij kent mij heel goed. Als ik boos ben op hem weet hij precies wat hij wel en niet moet zeggen en doen.
Het hoort juist andersom te zijn!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh, jij zit onder de plak
Goed bezig Viro
Zo iedereen volgens mij toegevoegd aan mijn vriendjes lijst voor de bootjes
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef ursel het volgende:
[..]Nu ja.. Ik ben nu ook aan het zeilen..
Moet alleen Cardinal Soepkom nog inhalen..![]()
http://www.volvooceanracegame.org/
Nou begrijp ik waarom jij in de ochtend zoveel koffie nodig hebquote:Op donderdag 20 november 2008 00:51 schreef ursel het volgende:
oe.. nog ff goed koersen voor de nacht..
Goedemorgenquote:Op donderdag 20 november 2008 07:59 schreef staticdata het volgende:
Nou begrijp ik waarom jij in de ochtend zoveel koffie nodig heb
+3 voor de grap dus per saldo +2quote:Op donderdag 20 november 2008 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
-1 niet scherp, anders had ik wel gezegd uit MIJN NEUS ETEN...
Wacht... Ik zal checken...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:35 schreef Mrakz0r het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Oe.. gelukkig.. anders zouden we nog gaan denken dat je fan van Diamond was..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wacht... Ik zal checken...
Ok, niet groot...
Ik heb ut wel alleen 's ochtends nodig ja..quote:Op donderdag 20 november 2008 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom jij in de ochtend zoveel koffie nodig heb
Hij lijkt wel erg veel op je avater..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
Meet rudycarell @ xbox live!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef FJD het volgende:
Koop gewoon een Wii als je geilt op avatars
Kansloze toevoeging om de Xbox meer richting het casual publiek te trekken nu MS ziet dat daar de big bucks liggen.
Agh, vond het wel een geinige toevoeging.. Het, voor mij, belangrijkste van de update word wel ondergesneeuwd -> Kopiëren van games op de HD zodat de disc tijdens het spelen niet nodig isquote:Op donderdag 20 november 2008 10:27 schreef FJD het volgende:
Koop gewoon een Wii als je geilt op avatars
Kansloze toevoeging om de Xbox meer richting het casual publiek te trekken nu MS ziet dat daar de big bucks liggen.
Hey ik ben vorig jaar op zeilvakantie geweest, dus ik heb gewoon ervaring, plus dat ik flink heb lopen zoeken naar de beste richting icm zeilquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe.. gelukkig.. anders zouden we nog gaan denken dat je fan van Diamond was..
Mogguh allen..
Die Jorrit ligt gewoon 2e omdat zijn bootje in de goede wind is gedropped..
Hij moet er wel inzitten de dvd...quote:Op donderdag 20 november 2008 10:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, vond het wel een geinige toevoeging.. Het, voor mij, belangrijkste van de update word wel ondergesneeuwd -> Kopiëren van games op de HD zodat de disc tijdens het spelen niet nodig is
Meneertje heeft verstand van zeilen..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey ik ben vorig jaar op zeilvakantie geweest, dus ik heb gewoon ervaring, plus dat ik flink heb lopen zoeken naar de beste richting icm zeil
Gisteravond toen ik keek lag ik gewoon stil
Doet ie na 2 jaar eindelijk een keer mee om de prijzen krijgt ie meteen een grote mondquote:Op donderdag 20 november 2008 10:39 schreef ursel het volgende:
Meneertje heeft verstand van zeilen..
Straks ga je ook nog zeggen dat je verstand van voetbal hebt..![]()
Klopt, maar hij leest tijdens het spelen niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij moet er wel inzitten de dvd...
Hij zei dat die al zijn vrienden had uitgenodigd..quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit, hoe heet jou boot?
Ik lig ook zowat stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |