De Bierboot 69quote:Op donderdag 20 november 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jorrit, hoe heet jou boot?
Ik lig ook zowat stil
Deze zag ik laatst op een forum op gametrailers. Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is. Het bruidje is volgens mij gewoon een dude.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef ursel het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Online trouwfoto's mikpunt van spot
Meet Viro @ xbox livequote:Op donderdag 20 november 2008 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
Meet rudycarell @ xbox live!
[ afbeelding ]
Zag het van de week ook hier op het forum al..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:03 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Deze zag ik laatst op een forum op gametrailers. Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is. Het bruidje is volgens mij gewoon een dude.
mooie Wii kloon weten ze te makenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Meet Viro @ xbox live![]()
[ afbeelding ]
Zeg dan dat je mij gewoon leuk vindquote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
mooie Wii kloon weten ze te maken
Die van jou lijkt dan weer niet op je avater..quote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Meet Viro @ xbox live![]()
[ afbeelding ]
Het zou wat zijn als ik op adriana lima zou lijken. Zou niet meer veilig op straat kunnen lopenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Die van jou lijkt dan weer niet op je avater..
Je had even moet aanleggen, had je wat bier mee kunnen drinken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij zei dat die al zijn vrienden had uitgenodigd..![]()
Wacht maar, morgen koersen Fer en ik met de juiste wind..quote:Op donderdag 20 november 2008 17:52 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Je had even moet aanleggen, had je wat bier mee kunnen drinken.
Blijft lastig navigeren. Waar verplaatsen die windstille gebieden heen.
Tis al bijna net zo jojo'en als op de beurs![]()
Of eigenlijk zeilen met wind tegen![]()
Ursel zat gister nog bijna bij mij op sleeptouw, nu zie ik hem niet meer aan de horizonZou zijn boot gezonken zijn
![]()
Maar Jorrit is wel goed gedropt met zijn bootje ja
Truequote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik op adriana lima zou lijken. Zou niet meer veilig op straat kunnen lopen
die GTA4 downloadable content, is dat gratis?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
GTA 4 DLC![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
die GTA4 downloadable content, is dat gratis?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg dan dat je mij gewoon leuk vind
Ik moet je helaas teleur stellen, ik ben bezet
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Ik ben vandaag een echte Jorrit geworden![]()
Overwerken
![]()
Zo, nu House en Top Gear kijken
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef FJD het volgende:
Ik ben vandaag een echte Jorrit geworden![]()
Overwerken
![]()
Zo, nu House en Top Gear kijken
en toen keek je nog een keer goed en bleek het playbunny te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef Viro het volgende:
Wow ik weet niet wat er aan de hand is vandaag, maar het is vandaag een fantatische dag![]()
Vanmiddag in een overvolle tram, onderweg naar huis, stond een leuke meid tegen mijn jongeheer aan te schuren![]()
Moest ze bij de zelfde halte eruit als ik, pakt ze mijn mobiel uit mijn hand en zet ze haar nummer er in en kreeg ik een vette knipoog. Zegt ze voor ze wegloopt: "we moeten elkaar beter leren kennen". Stond ik daar met een mond vol tanden
K was gewoon verbaasd door haar actie
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
en toen keek je nog een keer goed en bleek het playbunny te zijn
Dit of ze kan er om lachen. Although vrees ik dat een preek krijg over bij anderen op het menu kijken maar thuis eten.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef FJD het volgende:
Dit wordt weer een bitchslap voor Viro als Bunny wakker wordt
Slaap lekker
Dan klopt dat met het schuren.. Soort van restaurant idee -> Iemand anders warmt het op en zij eet het op..quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit of ze kan er om lachen. Although vrees ik dat een preek krijg over bij anderen op het menu kijken maar thuis eten.
Een hele heisa inderdaad. Het lastigste is de hond.quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:38 schreef staticdata het volgende:
Klinkt goed JP
zal wel weer een heel gebeuren worden om alles te verhuizen naar BE.
Ga je Indy invriezenquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:45 schreef jpjedi het volgende:
Rabies vaccinatie -> na 1 maand bloed test -> vriestransport naar Duitsland voor labtest -> 3 maanden na afname bloed mag ze Europa binnen.
Whehe.. kunnen we gelijk meefietsen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je Indy invriezen
iig goed om te lezen dat het nu echt allemaal in kannen en kruiken is![]()
Zo, nu nog even werken, van kantoorplaats verhuizen, wat dingetjes opleveren en op naar de sportarts
Tour start in 2010 in Rotterdam
Tot nu toe heb jij de juiste heading gekozen door links van die eilandjes aan te houdenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Ik ben trots op je
Me boot gaat lekker12,5 knoop
Amigaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:06 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik heb eindelijk de juiste avatar gevonden.Deze blijft!
Nou doe dan nog maar 20% van de beurzen af.quote:Intelligence sources have told The Times that the prospect of Israel taking preemptive military action to knock out Iran’s nuclear facilities appears to have become significantly more likely in recent weeks. Such an operation would require at least tacit US cooperation because it would almost certainly involve Israeli warplanes flying through US-controlled airspace in Iraq.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 07:09 schreef jpjedi het volgende:
Kogel is door de kerk. We gaan per maart 2009 terug naar de Benelux. De taak hier zit er zo goed als op en Januari gaan we eindelijk naar de nieuwbouw verhuizen waarna dus het project is afgerond en alles aan een Indiase manager zal worden overgedragen.
Voor mij persoonlijk gingen helaas posities in Italië en US aan mijn neus voorbij gezien de spanningen op de markt maar daar ben ik helemaal niet treurig over. Ik zal dus 2e man worden in de Benelux en global key account management gaan doen voor een aantal grote klanten in Europa. Ook sta ik nog op de lijst voor een volgende uitzending maar wellicht dat ik het even laat zoals het is. Er werd direct een positie als MD aangeboden voor onze fabriek in China maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Tevreden man en een tevreden vrouw naast me aangezien zij haar positie als marketing coördinator Asia & pacific aan kan houden vanuit de Benelux al zal ze wel wat moeten gaan reizen naar Azië.
Nu dus zoeken naar een huis in België.Wacht wel nog even vanwege de dalende hypotheek rentes en de druk op de huizenmarkt. Echter we hebben al wel wat op het oog.
Dat is het hem juist, de aannemelijkheid is nu het hoogst aangezien de verkiezingen voorbij zijn en Obama nog geen president is. Ze hebben namelijk steun van US nodig vanwege de airspace in Irak. (en voor de operatie an sich lijkt me)quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:23 schreef staticdata het volgende:
Dat kan er voor obama ook nog wel bij, zo'n relletje
Yep, nu 18.4 knopen. Nadeel is wel dat ik extra meters moet maken en als ik eenmaal (voor)bij de eilandjes ben kan het wel eens wat lastiger worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:09 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Tot nu toe heb jij de juiste heading gekozen door links van die eilandjes aan te houden![]()
Welcome back JP
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Yep, nu 18.4 knopen. Nadeel is wel dat ik extra meters moet maken en als ik eenmaal (voor)bij de eilandjes ben kan het wel eens wat lastiger worden.
Met een beetje gunstige wind kan ik nog een tijdje door varen, totdat ik de oversteek kan maken richting India
Goed te horen JP![]()
Belgie is iets verder toeren, maar ik heb het er wel voor over om een ouderwets gezellig BoF BBQ met jullie en de andere BoF-ers te hebben
tegen de tijd dat jij met je boot in india aankomt is JP al in belgiequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]Airsoften bij JP in de achtertuin..
Aan de rechterkant zitten allerlei opties..quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je eigenlijk meer bootjes op je scherm krijgen? En zo ja hoe? Ik krijg nu alleen maar mijn eigen en 1 vriendje.
Ik zou graag iedereen zien op mijn scherm.
En je zou ook de windvoorspelling moeten kunnen zien, maar waar moet ik dan kijken???
Daar had ik dus al tig keer op geklikt en ik had al tig keer op de spatiebalk gedrukt, maar helemaal niksquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Aan de rechterkant zitten allerlei opties..
voor de voorspellingen moet je klikken op 0,12,24 of 36 H
18.6quote:Ik ga nu weer met 15 knotsen vooruit..
Heb alleen nog geen kaarten gekocht, morgen nog maar even doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:51 schreef Keltie het volgende:
Je hebt geluk Fer... Herman Tsjuiphof wordt herdacht met een minuut stilte en daarna geluidsfragmenten van Feijenoords overwinning op Celtic... Zondag, voor Feijenoord - ADO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |