Of mensen die hun baby een tuigje omdoen. Behalve als handtas of rugzak kun je de baby dus ook als hond gebruiken. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee uit. Kortom: gouden aanschaf, zo'n kind. Doen!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
mensen met hun baby als rugzak vind ik altijd heel vervelend![]()
net als mensen die hun kleuter ACHTER ze laten fietsen op de openbare weg en dan boos worden als hun kind bijna tegen JOU aanslingert of bijna wordt aangereden door jou omdat 't kind gewoon nog niet kan fietsen
Erg handig als je zo'n pen voor de hond in de tuin hebt staanquote:
Daarom word ik zo moe van Heleen Mees die elke vrouw een carrière op probeert te dringen. Het lijkt wel of men zich er niet bij neer kan leggen dat de meerderheid van de vrouwen dat niet wil.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Het probleem alleen is dat je veronderstelling fout is. Vrouwen blijven niet thuis omdat werk en kinderen moeilijk te combineren is maar omdat ze sowieso liever parttime werken. Aldus het onderzoek.
Dus niks klassieke rolverdeling.
Wrom dat dan? Omdat ze je lastigvallen of stiekum laten struikelen? Stalken? Wat maakt die mensen vervelend?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
mensen met hun baby als rugzak vind ik altijd heel vervelend![]()
Joh, ik ben zelfs 1 van de weinige vrouwen op deze planeet die een hekel heeft aan handtassen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:33 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
SHE? Wil je me beloven dat geen van jullie zo'n vreselijk ik-stop-mijn-kind-op-mijn-rug-maar-als-ik-me-omdraai-slaat-het-hoofdje-er-een-seconde-later-nog-achteraan-ding dit aanschaffen?
Anders ga ik dingen roepen waarom je géén kind zou moeten nemen/willen/krijgen/doen...
Whoehahaha, wacht maar tot je zwanger bent! Dan zullen we nog eens zien wie er weerloos isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
[..]
De wereld van baby accessoires is kansloos tegenover mij. Ik hou niet van poezelig, niet van tierlantijnen en al helemaal niet van het opsmukken van een weerloos wezen.
Dan wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat jong kan prima op de arm, in zo'n wandelding, of in een wieg. En als het een kind van mij is, dan loopt ie net als ik met 9 maanden. Geen geklojo.
De wereld van baby accessoires is kansloos tegenover mij. Ik hou niet van poezelig, niet van tierlantijnen en al helemaal niet van het opsmukken van een weerloos wezen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:57 schreef SHE het volgende:
Nog een kommetje rijst erbij en mensen gaan eurocenten naar je gooien![]()
Ow wacht, daar weet ik ook wel wat voor.quote:
oh bah!!! die mensen vind ik ook vervelendquote:
ik ookquote:
Op de zwarte piste zie je ze wel eens voorbij suizen, dat soort ouders: diep door de knieën, stokken scherp naar achteren gestoken, neus bijna op de skipunten, en dan op hun rug zo'n fluorescerende rugzak waar een klein mutsje uitsteektquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef Faithy het volgende:
Ziet eruit alsof je het als een last ziet (ok, dat vind ik het ook) en dat je er zo min mogelijk mee te maken wilt hebben en het daarom maar achterop je rug hangt
Van die 4-jarigen in van die skinny jeans.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes.Heb me een rolling gezocht naar kleding die er niet uitziet als voor een mini-volwassene maar ook vrij is van beren, konijnen en andere truttigheid.
*knip*
en met strings die erboven uit stekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Van die 4-jarigen in van die skinny jeans.![]()
![]()
S
Of het zijn mensen die hun kinderen lang in een draagdoek op de buik hebben gedragen (en dat soms nog doen) maar omdat op de buik dragen wat zwaarder is dan op de rug na een tijdje hun kindje op de rug gaan dragen omdat ze wel graag willen blijven dragen. Sommige van die 'stellages' achter op de rug snap ik niet zo (met van die metalen constructies en een soort campingstoeljes...geen ideequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh, en waarom? Ik vind ze gewoon vervelendkan er niet tegen, dan gaan mn haren recht overeind staan
in een kinderwagen of op de buik in een draagdoek, soit, maar in een rugzak/-tasnee, daar horen kinderen niet vind ik. Ziet eruit alsof je het als een last ziet (ok, dat vind ik het ook) en dat je er zo min mogelijk mee te maken wilt hebben en het daarom maar achterop je rug hangt
nou, de mensen kunnen an sich wel aardig zijn, maar ik vind 't gewoon zo naar om te zien, een kind op je rugquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:37 schreef TearSong het volgende:
[..]
maar ik zie niet echt het verschil tussen in een draagdoek op je buik en in een draagdoek op je rug. Alsof je dan ineens niks met je kind te maken wil hebbenMaar goed, meningen verschillen.
Tis misschien alleen een beetje kort door de bocht om te zetten dat je die mensen vervelend vindt zonder dat je ze kent
Dat kan en wil ik dus echt niet begrijpen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:34 schreef Faithy het volgende:
[..]
en met strings die erboven uit steken
Ja, maar op je rug is dan iig nog dichterbij dan in een wagen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou, de mensen kunnen an sich wel aardig zijn, maar ik vind 't gewoon zo naar om te zien, een kind op je rug(je kan mn rug op!
) Kan er niets aan doen, vind het gewoon een vervelend beeld.
Een kind op je buik dragen is veel dichter bij jezelf, vind ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |