toch samen maar 1tje bouwen dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat mijn kind veel knapper zou zijn.
* Crazy-p verstopt zich achter Logi*quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:... * Logician kruipt maar eens het topic binnen
mogguh enzow
Das gila hoor...na een weekje WoW'enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
dekentje om cp heendoetquote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p verstopt zich achter Logi*
Hey logiquote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:... * Logician kruipt maar eens het topic binnen
mogguh enzow
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das gila hoor...na een weekje WoW'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik moest best wel hard lachen
Don't think, be sure!
Bijna..we hebben hier ook zo'n allochtoon enzo zitten die stage lopen en denken te werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Hoi, ik ben appeltje en verveel me kapot op stage!
Stage is toch bijna het zelfde als werk (A)
Ja hoor.. je hoeft ook geen ruk uit te voerenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Hoi, ik ben appeltje en verveel me kapot op stage!
Stage is toch bijna het zelfde als werk![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch samen maar 1tje bouwen dan?
Je was er niet vanmorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trouwens Logi...je deed niet open vanochtendmorgenochtend wel he?
Dus met zo'n opmerking ben ik gelijk weer een allochtoon!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bijna..we hebben hier ook zo'n allochtoon enzo zitten die stage lopen en denken te werken
Maar stel je eens even goed voorwelkom in this mess
oh fijn is dat.. heb je nog niet het huis voor jezelf!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Je was er niet vanmorgen![]()
Ik was nl wel wakker omdat de school van chavez mij belde dat de juf ziek was en hij weer naar huis gestuurd zou worden (arme kind was net onderweg).
http://grtdojw.punt.nl/?id=451166&r=1&tbl_archief="e:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Dus met zo'n opmerking ben ik gelijk weer een allochtoon!
Maar ik ben Jeroen, en loop stage bij een aannmersbedrijf in Nijmegen. en jullie?
ik ben WL, vertoef de ganze dag in GRTDOPJW, en savonds verkleed ik mij als superman.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
Maar ik ben Jeroen, en loop stage bij een aannmersbedrijf in Nijmegen. en jullie?
Kan ze niet rustig wow spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
oh fijn is dat.. heb je nog niet het huis voor jezelf!
Of gewoon op tijd naar bed :pquote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef Logician het volgende:
[..]
uhumorgen misschien toch maar wel een wekker zetten ..
Neu daarom zei ik ook enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 13:41 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Droxz.nl het volgende:
*gaap*
Hier moet ik gewoon even gepost hebben
*gaap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |