mijn kind word veeeel mooier... wat een horkenkind is dit zeg!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohjah duh
p00p ruimen is me specialiteit
wat voor broodje had je dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:31 schreef Crazy-M het volgende:
WOEI dat broodje had ik eerder moeten doen
voel het gewoon uit mn hoofd stromen de ziekte![]()
Druk op ogen nog wel, maar zal dan ook wel zo over zijn
Ik zei ook al dat mijn kind veel knapper zou zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn kind word veeeel mooier... wat een horkenkind is dit zeg!![]()
![]()
![]()
Mogguh.. precies op tijdquote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:... * Logician kruipt maar eens het topic binnen
mogguh enzow
Ik zal 't 'm zeggenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Hey je hebt een foto van sven met haar gevonden
toch samen maar 1tje bouwen dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zei ook al dat mijn kind veel knapper zou zijn.
* Crazy-p verstopt zich achter Logi*quote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:... * Logician kruipt maar eens het topic binnen
mogguh enzow
Das gila hoor...na een weekje WoW'enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
dekentje om cp heendoetquote:Op donderdag 13 november 2008 13:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
* Crazy-p verstopt zich achter Logi*
Hey logiquote:Op donderdag 13 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:... * Logician kruipt maar eens het topic binnen
mogguh enzow
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Das gila hoor...na een weekje WoW'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ik moest best wel hard lachen
Don't think, be sure!
Bijna..we hebben hier ook zo'n allochtoon enzo zitten die stage lopen en denken te werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:38 schreef Appeltje_oranje het volgende:
Hoi, ik ben appeltje en verveel me kapot op stage!
Stage is toch bijna het zelfde als werk (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |