Nou dan vertel ik het wel aan jullie.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg Rikketik, is jouw schapendoes ook zo dom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou dan vertel ik het wel aan jullie.![]()
Anoek liep net heel vrolijk te doen dus ze kwispelde heel hard en ze was een beetje aan het ronddansen. En toen draaide ze zich ineens heel snel om en kreeg ze haar eigen staart tegen haar kop. En daar schrok ze heel hard van!![]()
En toen heeft ze vijf minuten staan snuffelen en zoeken waar die tik vandaan kwam.
Ik vind het stiekem wel erg grappig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Anoek liep net heel vrolijk te doen dus ze kwispelde heel hard en ze was een beetje aan het ronddansen. En toen draaide ze zich ineens heel snel om en kreeg ze haar eigen staart tegen haar kop. En daar schrok ze heel hard van!![]()
En toen heeft ze vijf minuten staan snuffelen en zoeken waar die tik vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een hond die achter z'n eigen staart aan rent is ook wel grappig om te zien
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan wel janken, maar ben best vrolijk tegelijk.
quote:
dacht ik alquote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Zoiets. Maar dan niet boos, maar janken
[..]
Honden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Stagelopen.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dacht ik al![]()
wat doe je morgenmiddag?
ojah, kloptquote:
ik doe soms ook nog andere gedeeltes van FOK! bekijkenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:15 schreef Samzz het volgende:
Jullie moeten wel wat sneller posten hoor... anders is ie niet vol straks
ONZ?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe soms ook nog andere gedeeltes van FOK! bekijken
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.Zoiets. Maar dan niet boos, maar janken
Nee, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?
onder anderequote:
wist ik ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
luitjes ik ga zo slapen, tis druk geweestvoor de mannen
voor de dames
envoor MM, ze weet wel waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |