quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
next
en wie heeft wel eens z'n eigen zaad geproefd?
als een puber?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Gellarboy het volgende:
Mike, je lanceert je stellingen als een puber achter het fietsenhok..
veel plezier!quote:
Thanks. Om 21:30u gaat de deur open en om 22:00u begint het, maar we wonen er 5 minuten lopen vandaan.quote:
das het fijne om in het centrum te wonen. Ik woon aan het Vondelpark, dus zit dichtbij Leidse.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks. Om 21:30u gaat de deur open en om 22:00u begint het, maar we wonen er 5 minuten lopen vandaan.Dus we kunnen echt op het laaaaaatste moment weg.
.
Relaxed. Ik zit bij het Waterlooplein.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
das het fijne om in het centrum te wonen. Ik woon aan het Vondelpark, dus zit dichtbij Leidse.
haha is zij niet van troubadour en visitie?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, zaterdag komt ook Lenny Kuhr.
Dat vind ik leuk.. Sorry!
.
Ik dacht 't niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je wat ik doe, ik kom zo direct wel een lekker pannetje kippensoep brengen.
Ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
haha is zij niet van troubadour en visitie?
haha nee, het zaad topic was too much voor hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat zaad zoveel verschillende smaken kan hebben.
je bf met fuckbuddies?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Nuno_G het volgende:
enfin eindelijk thuis en ja hoor het huis zit weer vol
quote:
nou, kan toch? als goedmakertje dat ie een vliegtuig te laat had genomen. Tis toch een leuke verrassing? Niet?quote:
je doet net of ik zo'n skank benquote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij, nee dus ! gewoon vrienden en bekenden dat is alles
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je doet net of ik zo'n skank ben
dat heeft ie al lang gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, kan toch? als goedmakertje dat ie een vliegtuig te laat had genomen. Tis toch een leuke verrassing? Niet?
quote:
Ik zei vanmiddag alleen dat ik hoofdpijn had!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
moet jij niet in je bedje liggen? (net zoals Bollie Wollie)je bent toch hondsberoerd?
hoe is je "alleen thuis" avondjequote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag alleen dat ik hoofdpijn had!
Stelletje dramaqueens!
Veel solo-fun!quote:
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is je "alleen thuis" avondje
sounds like heavenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.
That's where angels belong, don't they?quote:
Mijn pyjama?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's where angels belong, don't they?
Whehe, nee die's te dun nuquote:
You prefer them in your bedquote:
Fair enoughquote:
Doet me denken aan een aflevering van SATCquote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat zaad zoveel verschillende smaken kan hebben.
Nah... ze zijn leuk zolang ze maar lekker bij hun eigen ouders blijven...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga kinderen bijna nog leuk vinden door mn Cairo foto's.
[ afbeelding ]
37 keer? Ik zou niet weten waar die zouden moeten staan dan, nou ja, op m'n werk zie ik ze welquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vanavond een voorlichting gehad over bewaking van de openbare ruimte.![]()
Een voorlichting waarvan ik geschrokken ben.
Wisten jullie dat de gemiddelde Nederlander dagelijks gemiddeld 37 keer op een beveiligingscamera, al dan niet particulier wordt vastgelegd.
Wisten jullie dat als je verdacht gedrag vertoond ( veelvuldig sávonds op parkeerplaatsen of industrieterienen komen valt daar onder) je gescreend wordt, wat inhoud dat je kenteken van je auto wordt opgeslagen en die in de gaten gehouden word, met camera's gevogt.
Dit mag 7 dagen, totdat je weer een reden geeft/verdacht gedrag vertoond.
Weg privacy!!!![]()
http://www.criminee.nl/
snelwegen, tankstations, winkelstraten, winkelpanden, winkels zelfquote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
37 keer? Ik zou niet weten waar die zouden moeten staan dan, nou ja, op m'n werk zie ik ze wel
O dan behoor ik niet tot de gemiddeldequote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
snelwegen, tankstations, winkelstraten, winkelpanden, winkels zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |