quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
next
en wie heeft wel eens z'n eigen zaad geproefd?
als een puber?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Gellarboy het volgende:
Mike, je lanceert je stellingen als een puber achter het fietsenhok..
veel plezier!quote:
Thanks. Om 21:30u gaat de deur open en om 22:00u begint het, maar we wonen er 5 minuten lopen vandaan.quote:
das het fijne om in het centrum te wonen. Ik woon aan het Vondelpark, dus zit dichtbij Leidse.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks. Om 21:30u gaat de deur open en om 22:00u begint het, maar we wonen er 5 minuten lopen vandaan.Dus we kunnen echt op het laaaaaatste moment weg.
.
Relaxed. Ik zit bij het Waterlooplein.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
das het fijne om in het centrum te wonen. Ik woon aan het Vondelpark, dus zit dichtbij Leidse.
haha is zij niet van troubadour en visitie?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, zaterdag komt ook Lenny Kuhr.
Dat vind ik leuk.. Sorry!
.
Ik dacht 't niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je wat ik doe, ik kom zo direct wel een lekker pannetje kippensoep brengen.
Ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:03 schreef mike_hunt het volgende:
haha is zij niet van troubadour en visitie?
haha nee, het zaad topic was too much voor hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat zaad zoveel verschillende smaken kan hebben.
je bf met fuckbuddies?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Nuno_G het volgende:
enfin eindelijk thuis en ja hoor het huis zit weer vol
quote:
nou, kan toch? als goedmakertje dat ie een vliegtuig te laat had genomen. Tis toch een leuke verrassing? Niet?quote:
je doet net of ik zo'n skank benquote:Op donderdag 13 november 2008 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij, nee dus ! gewoon vrienden en bekenden dat is alles
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je doet net of ik zo'n skank ben
dat heeft ie al lang gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, kan toch? als goedmakertje dat ie een vliegtuig te laat had genomen. Tis toch een leuke verrassing? Niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |