Ik zei vanmiddag alleen dat ik hoofdpijn had!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
moet jij niet in je bedje liggen? (net zoals Bollie Wollie)je bent toch hondsberoerd?
hoe is je "alleen thuis" avondjequote:Op donderdag 13 november 2008 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag alleen dat ik hoofdpijn had!
Stelletje dramaqueens!
Veel solo-fun!quote:
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is je "alleen thuis" avondje
sounds like heavenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.
That's where angels belong, don't they?quote:
Mijn pyjama?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed gekookt, zonnebank, douche, in pyjama op de bank So you think you can dance kijken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's where angels belong, don't they?
Whehe, nee die's te dun nuquote:
You prefer them in your bedquote:
Fair enoughquote:
Doet me denken aan een aflevering van SATCquote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat zaad zoveel verschillende smaken kan hebben.
Nah... ze zijn leuk zolang ze maar lekker bij hun eigen ouders blijven...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ga kinderen bijna nog leuk vinden door mn Cairo foto's.
[ afbeelding ]
37 keer? Ik zou niet weten waar die zouden moeten staan dan, nou ja, op m'n werk zie ik ze welquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vanavond een voorlichting gehad over bewaking van de openbare ruimte.![]()
Een voorlichting waarvan ik geschrokken ben.
Wisten jullie dat de gemiddelde Nederlander dagelijks gemiddeld 37 keer op een beveiligingscamera, al dan niet particulier wordt vastgelegd.
Wisten jullie dat als je verdacht gedrag vertoond ( veelvuldig sávonds op parkeerplaatsen of industrieterienen komen valt daar onder) je gescreend wordt, wat inhoud dat je kenteken van je auto wordt opgeslagen en die in de gaten gehouden word, met camera's gevogt.
Dit mag 7 dagen, totdat je weer een reden geeft/verdacht gedrag vertoond.
Weg privacy!!!![]()
http://www.criminee.nl/
snelwegen, tankstations, winkelstraten, winkelpanden, winkels zelfquote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
37 keer? Ik zou niet weten waar die zouden moeten staan dan, nou ja, op m'n werk zie ik ze wel
O dan behoor ik niet tot de gemiddeldequote:Op donderdag 13 november 2008 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
snelwegen, tankstations, winkelstraten, winkelpanden, winkels zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |