When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructieverquote:Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij heeft Emmerich gewoon het einde van het rampenfilm genre hiermee bespoedigd. Kun je hier nog overheen gaan? We gingen van vliegtuigen naar schepen naar twisters naar vulkaanuitbarstingen naar komeetinslagen naar... totale wereldvernietiging. Is er nog iets na? Kun je met special effects nog iets meer doen?
Damn die klinkt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
De hond is dit keer niet van het Amerikaans gezin... maar voor de rest klopt het helemaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, het amerikaanse gezin met hond redt de wereld uiteindelijk? Of niet?
Ja of nee volstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Butterfly91 op 14-11-2009 11:20:48 ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef Demarest het volgende:
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.Ik vond Cloverfield ook geen super film. Aardig en leuk verzonnen, maar een topper wil ik het nog niet noemen. Ik was daarbij wel erg tevreden over het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.Dat was wel een cool stukje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.quote:Op zondag 15 november 2009 02:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.Echt he, dat was een van de momenten waarom ik moest 'lachen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nou ja lachen...
quote:
Daar houdt deze regisseur wel van. Denk maar aan The Day After Tomorrow waarin al die Amerikanen trachten de grens met Mexico over te vluchten.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren gezien. Als de beste dialoog komt van een kip die op het punt staat geslacht te worden, dan weet je wel hoe laat het is. Tenenkrommend acteren bij vlagen, maar wel supertoffe special effects (oh ja, en wat een slecht maatschappijkritisch einde w.b. Afrika)
Zijn die er danquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..![]()
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?quote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
Ja, dat snap ik dus ook niet. Of dat je niet mag verwachten dat het verhaal (binnen de setting) een beetje geloofwaardig is.quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Oh ja! haha, die gele boor.quote:Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef Elegy het volgende:
Gisteren gezien.
Minpunten:
* clichématig verhaal
* standaard karikaturen
* onwaarschijnlijk veel geluk
* een boor laat bijna alles in het honderd lopen
* geen harde batsscène met blonde slet
* in plaats van golden retriever kutkeffertje
quote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?
Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelenquote:Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wat bedoel je met "een boor laat bijna alles in het honderd lopen" ?
Euh, jaquote:Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?
Ja, dat vond ik wel episch falen hoorquote:Op maandag 16 november 2009 14:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Precies, als de Estonia het kon, waarom zoiets dan nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef HiZ het volgende:
Scheepsmotoren die het niet doen omdat een deur niet dichtgaat vind ik ook een tamelijke epic fail.
Zag er idd niet verkeer uit voor een gozerquote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
En niet te vergeten een redelijke hunk
Kijk voor de grap eens naar de rest van de films van Emmerichquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef Hulkio het volgende:
Dat is John Cusack.
Gister ook gezien en vond het echt een kut film, veel te lang en ik heb nog niet vaak een film gezien met zo'n slecht verhaal. Het mooiste van de hele avond was de trailer van Avatar.
Dat vind jijquote:Op woensdag 18 november 2009 02:15 schreef HiZ het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat 'echt Hollywood' een excuus is om een slechte film te maken?
Met het geld dat ze in deze film hebben gegoten had er een film neergezet kunnen worden waar je 4 keer naar zou kunnen gaan kijken en iedere keer er weer lol aan had kunnen beleven. Maar wat we kregen was filler-materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit tussen wat spectaculaire CGI's. Dat is geen 'echte Hollywood' dat is gewoon 'echte bagger'.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:01 schreef DJKoster het volgende:
Toch knap dat een supervulkaan op loopafstand van je kan ontploffen en je alleen maar een zuchtje wind voelt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer op http://www.imdb.com/title/tt1190080/goofs
Dat was wel sterk aan Cloverfieldquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Marouska het volgende:
Ik vond 'm wel erg slecht eigenlijk. Vooral dat einde. Wanneer durven scriptschrijvers nou een keer een film te maken waarin het einde gewoon het einde is? Stel je toch eens voor, enorme actiescene's waarin alles ontploft/in het ravijn stort/het heen er weer krijgt in combinatie met een droevig, tranentrekkend einde betreft de twee laatste mensen op aarde die dapper elkaars hand vast houden en elkaar diep in de ogen kijken terwijl een allesverslindende golf lava recht op ze af stroomt. Och wee de emotie, de eenzaamheid, de diepgang...! Wtf moet bij een fictieve ramp de mensheid het toch altijd overleven?
In Soviet Russhia, sushi eats you.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat was wel sterk aan Cloverfield.
Ik vond Deep Impact redelijk goed op dat punt eigenlijk. Ook wel 'we shall rise', maar niet zoveel angstigheid over het niet laten overleven van grote rollen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Marouska het volgende:
Ik vond 'm wel erg slecht eigenlijk. Vooral dat einde. Wanneer durven scriptschrijvers nou een keer een film te maken waarin het einde gewoon het einde is? Stel je toch eens voor, enorme actiescene's waarin alles ontploft/in het ravijn stort/het heen er weer krijgt in combinatie met een droevig, tranentrekkend einde betreft de twee laatste mensen op aarde die dapper elkaars hand vast houden en elkaar diep in de ogen kijken terwijl een allesverslindende golf lava recht op ze af stroomt. Och wee de emotie, de eenzaamheid, de diepgang...! Wtf moet bij een fictieve ramp de mensheid het toch altijd overleven?
Ik begrijp echt serieus niet hoe zo'n scene de eindmontage overleeft, dat is gewoon zo triest slechtquote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Qebbel het volgende:
"SHUT UP EVERYBODY!!"
"Engine Start" (Ping! Bentley welcome!)
"Voice control"
In mijn zaal vond iedereen het iig grappigquote:Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik begrijp echt serieus niet hoe zo'n scene de eindmontage overleeft, dat is gewoon zo triest slecht
quote:Op donderdag 19 november 2009 07:43 schreef DJKoster het volgende:
En ook iets dat me opviel:Er staan zo veel dingen tussen die zoooo saai zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer op http://www.imdb.com/title/tt1190080/goofs
Natuurlijk klopt de helft van de dingen die gebeuren niet, maar het blijft ook maar een film en het hoeft niet een perfecte nabootsing te zijn van wat er echt zou gebeuren. Dan zou de mensheid namelijk na een half uurtje film al van de kaart zijn geveegd.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Ik vond het ook wel grappigquote:Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In mijn zaal vond iedereen het iig grappig
De zaal waar ik in zat ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In mijn zaal vond iedereen het iig grappig
Vooral afrika, komen ze daar aan hoor je ze zeggen dat afrika waarschijnlij khelemaal nooit is overstroomd!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef missy82 het volgende:
ik heb hem pas gezien en ik vind het een typische actiefilm, want:
-de hoofdpersonen in het verhaal overleven de meest gekke situaties, terwijl anderen om het minste of geringste dood gaan/
-alles is ongeloofwaardig. Je gelooft toch zelf niet dat het scheuren van de aardkorst bij te houden is met de snelheid van je auto en dat de twee torens langzaam genoeg tegen elkaar vallen zodat je er met je vliegtuig doorheen kan.
-het einde is erg vergezocht. Realistisch gezien zouden we allemaal dood zijn. maar schijnbaar komen ze met de arken aan in Afrika, om daar een nieuw bestaan op te bouwen.
Yeah Right!
Ik begrijp niet hoe de hele film de eindmontage heeft overleefd. Come on, zo'n belachelijk slechte film, dat moet ze toch zijn opgevallen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik begrijp echt serieus niet hoe zo'n scene de eindmontage overleeft, dat is gewoon zo triest slecht
Ik heb hem na een half uur uitgezet. Juist hieromquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat er weer zo'n familieverhaal in zit met een klein meisje (kill dakota fanning) en zo'n vader die dan zijn gezin moet beschermen...
Precies, het is sowieso onmogelijk om een genetisch genoeg verscheiden populatie op te bouwen uit slechts 2 individuen, zeker voor bv die olifantenquote:Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef mrkanarie het volgende:
Wat een verspilling van mijn 10,50 en zaterdagavond. Te veel cliche's in de vorm van verkapte one-liners, en de toevalligheden zoals dat ze 20 keer nét niet dood gaan door een scheur/vallende stukken/rookwolk was op een gegeven moment wel een keer goed geweest.
Daarnaast wel merkwaardig dat ze overal bereik hadden, niet met de radio, maar wel met de telefoon. En een beetje nuchter persoon gaat niet voor een nieuwe wereld gorilla's en giraffes meenemen, maar zou beter planten mee kunnen nemen voor zuurstofvoorziening en het neutraliseren van de lucht. Over de lucht gesproken; een jaar na dusdanig veel vulkanische activiteiten zou je toch verwachten dat er een flinke concentratie CO2 in de lucht zou zitten. Kan me er zo druk om maken hoe dom sommige mensen zijn...
Wie zegt dat ze er niet tientallen hebben meegenomen?quote:Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Fingon het volgende:
[..]
Precies, het is sowieso onmogelijk om een genetisch genoeg verscheiden populatie op te bouwen uit slechts 2 individuen, zeker voor bv die olifanten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |