abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:20:22 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74669811
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij heeft Emmerich gewoon het einde van het rampenfilm genre hiermee bespoedigd. Kun je hier nog overheen gaan? We gingen van vliegtuigen naar schepen naar twisters naar vulkaanuitbarstingen naar komeetinslagen naar... totale wereldvernietiging. Is er nog iets na? Kun je met special effects nog iets meer doen?
When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 14 november 2009 @ 00:27:17 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74685580
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
Damn die klinkt helemaal niet leuk

Verder is 2012 wel een leuke film.
Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74686166
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

En, het amerikaanse gezin met hond redt de wereld uiteindelijk? Of niet?

Ja of nee volstaat
De hond is dit keer niet van het Amerikaans gezin... maar voor de rest klopt het helemaal.

kutfilm.
verschrikkelijk slap verhaal, staat bol van de clichés en af en toe tenenkrommend.
Special effects zijn dan wel mooi, maar die zie je ook al in de trailer en daar kun je het net zo goed bij laten.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:15:03 #79
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_74687073
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_74689812
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Butterfly91 op 14-11-2009 11:20:48 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:44:40 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74692018
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef Demarest het volgende:
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.
SPOILER
Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7
Ik vond Cloverfield ook geen super film. Aardig en leuk verzonnen, maar een topper wil ik het nog niet noemen. Ik was daarbij wel erg tevreden over het einde.
SPOILER
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:45:12 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74692040
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.
SPOILER
Dat was wel een cool stukje ja
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:03:14 #83
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74698458
Het was weer een paar uur hersenloos vermaak. Soms toch iets te hersenloos, zo overdreven dat het zelfs binnen de (sowieso al extreme) suspension of disbelief ongeloofwaardig is.
SPOILER
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_74698653
1e helft top, 2e helft saai. Zulke films kijk je sowieso alleen voor de special effects
pi_74712219
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
pi_74714073
Ik heb hem gezien, maar toch een beetje wat ik eerder al schreef, iig een afgeraffeld typisch Hollywood einde. Verder best aardig om te zien. Had ook niet echt in de gaten dat-ie best wel lang duurde.
Leuk dat ze Cusack genomen hebben als lead.
Oliver Platt acteerde ook redelijk goed en volwassen.
George Segal had een cameo, wat ook leuk is.
I´m back.
pi_74714231
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.
SPOILER
pi_74714437
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:37 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.
SPOILER
Echt he, dat was een van de momenten waarom ik moest 'lachen' , nou ja lachen...
pi_74717027
Zucht echt weer zo'n film van:

1. alle spectaculaire dingen zaten in de trailer;
2. het script leek wel ook door een computer gegenereerd;
3. de karakters hadden de diepte van bordkarton en de acteurs waren niet veel beter.

En dan heb ik het nog niet over het feit dat the film vol zat met van die 'what the fuck' momenten van dingen die godsonmogelijk waren.
pi_74735419
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Zapp_B het volgende:
Gezien. En het viel me tegen...

Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
pi_74735750
Net gezien in Odeon Londen. Wat een poep film. Wat relatief leuk begint, wordt na verloop van tijd erger, en erger ...en erger ...

Cusack acteerde nog relatief goed, de rest was automatische piloot. De film zit doorspekt van cliches, waarvan ik de meest erge vond die relatie tussen die (whats his name?) and de dochter van de president. Dat zag je echt al mijlenver aankomen.

En waarom moet het continu NET goed gaan bij elke ontsnapping... en die dikke rus, dat ze bij dat vliegtuig waren, en dan zo op zo'n typische manier russssia uitspreekt!

Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..

Kan je nagaan hoe GOED deze film was geweest met welk een fatsoenlijk script! (waar rise of the cobra and transformers 2 faalden)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74735866
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren gezien. Als de beste dialoog komt van een kip die op het punt staat geslacht te worden, dan weet je wel hoe laat het is. Tenenkrommend acteren bij vlagen, maar wel supertoffe special effects (oh ja, en wat een slecht maatschappijkritisch einde w.b. Afrika)
Daar houdt deze regisseur wel van. Denk maar aan The Day After Tomorrow waarin al die Amerikanen trachten de grens met Mexico over te vluchten.
  maandag 16 november 2009 @ 00:18:16 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74736510
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..
Zijn die er dan
pi_74738089
Gelukkig had ik van tevoren al een destruction insteek. Daar werd ik rijkelijk mee beloond. Al duurde het even voordat het op gang kwam.

Viel mij op dat de buddhas, katholieken, christenen allemaal dood gingen, maar dat we niets meer van de moslims hebben gezien.

Voor de rest echt een bagger film. De special effects zijn het enige dat te pruimen is.
pi_74746276
Ik ga hem vanavond kijken!
I feel kinda Locrian today
pi_74746572
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
pi_74746891
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
Ja, dat snap ik dus ook niet. Of dat je niet mag verwachten dat het verhaal (binnen de setting) een beetje geloofwaardig is.
pi_74746908
De film was zoveel beter geweest als
SPOILER
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 16 november 2009 @ 13:56:44 #99
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74747006
Gisteren gezien.

Minpunten:
* clichématig verhaal
* standaard karikaturen
* onwaarschijnlijk veel geluk
* een boor laat bijna alles in het honderd lopen
* geen harde batsscène met blonde slet
* in plaats van golden retriever kutkeffertje

Pluspunten:
* het witte huis wordt verpletterd
* nog nooit zoveel yanks dood zien gaan in één film
* géén golden retriever
* géén Volvo station
* special effects
* leuke kleine rol van Woody Harrelson

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 16-11-2009 15:11:33 (verkeerde naam :$) ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74747257
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?
pi_74747404
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef Elegy het volgende:
Gisteren gezien.

Minpunten:
* clichématig verhaal
* standaard karikaturen
* onwaarschijnlijk veel geluk
* een boor laat bijna alles in het honderd lopen
* geen harde batsscène met blonde slet
* in plaats van golden retriever kutkeffertje

Oh ja! haha, die gele boor.
pi_74748321
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:

En wat bedoel je met "een boor laat bijna alles in het honderd lopen" ?
pi_74748545
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En wat bedoel je met "een boor laat bijna alles in het honderd lopen" ?
Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelen
  maandag 16 november 2009 @ 15:11:45 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749052
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:
Euh, ja
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74749054
Ohja idd
  maandag 16 november 2009 @ 15:13:39 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749107
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelen
Ja, dat vond ik wel episch falen hoor
SPOILER
pi_74749419
Scheepsmotoren die het niet doen omdat een deur niet dichtgaat vind ik ook een tamelijke epic fail.
  maandag 16 november 2009 @ 15:38:01 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749868
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef HiZ het volgende:
Scheepsmotoren die het niet doen omdat een deur niet dichtgaat vind ik ook een tamelijke epic fail.
Precies, als de Estonia het kon, waarom zoiets dan niet
pi_74749960
ik las'Emimich' blaast de wereld op

maar, ik zal 'm eens torrenten binnenkort
Ja doei.
pi_74750070
Ik vond sasha wel een held eigenlijk
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74750127
En wat waren die twee Russische kutkoters lelijk, zeg...
pi_74751834
"hey dad.. no more pull-ups"
"nice"
pi_74755362
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef zquing het volgende:
Ik vond sasha wel een held eigenlijk
En niet te vergeten een redelijke hunk
pi_74755598
Ik ga er zo naar toe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74760765
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

En niet te vergeten een redelijke hunk
Zag er idd niet verkeer uit voor een gozer
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74768413
Mooie special effects. Leuk om te zien, maar zeker niet meer dan dat.

Al met al best vermaakt en ik vond die ene kerel, die schrijver wel een toffe peer.
Ik heb wel meer films van hem gezien, maar heb eik geen idee wie het is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74772511
Dat is John Cusack.

Gister ook gezien en vond het echt een kut film, veel te lang en ik heb nog niet vaak een film gezien met zo'n slecht verhaal. Het mooiste van de hele avond was de trailer van Avatar.
pi_74787499
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef Hulkio het volgende:
Dat is John Cusack.

Gister ook gezien en vond het echt een kut film, veel te lang en ik heb nog niet vaak een film gezien met zo'n slecht verhaal. Het mooiste van de hele avond was de trailer van Avatar.
Kijk voor de grap eens naar de rest van de films van Emmerich

Gisteren ook gezien, en wat een rukfilm, ja de special effects zijn mooi, maar het verhaal , de spanning , de boor

En niet te vergeten die kansloze clichés. "Honey I think we are growing apart" waarna een grote scheur in de aarde precies tussen hen in ontstaat. Royal sadness, maargoed, de film zal wel weer voldoende geld in het laatje brengen voor een volgende popcornfilm van Emmerich.
pi_74802189
Tja, het is geen hoogstandje, maar ik heb wel goed genoten eigenlijk.

Wat mij betreft hadden ze de film nog veel voller mogen proppen met destructie en waanzin. Nu zat de film daar al aardig vol mee, maar 80% hadden we in de trailers al gezien.

Heerlijke special-effects, lekker cliché allemaal en een happy ending. Het is érg Hollywood, maar op z'n tijd zeker niet verkeerd
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_74804543
Waar komt toch het idee vandaan dat 'echt Hollywood' een excuus is om een slechte film te maken?

Met het geld dat ze in deze film hebben gegoten had er een film neergezet kunnen worden waar je 4 keer naar zou kunnen gaan kijken en iedere keer er weer lol aan had kunnen beleven. Maar wat we kregen was filler-materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit tussen wat spectaculaire CGI's. Dat is geen 'echte Hollywood' dat is gewoon 'echte bagger'.
  woensdag 18 november 2009 @ 02:37:54 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74804621
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:15 schreef HiZ het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat 'echt Hollywood' een excuus is om een slechte film te maken?

Met het geld dat ze in deze film hebben gegoten had er een film neergezet kunnen worden waar je 4 keer naar zou kunnen gaan kijken en iedere keer er weer lol aan had kunnen beleven. Maar wat we kregen was filler-materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit tussen wat spectaculaire CGI's. Dat is geen 'echte Hollywood' dat is gewoon 'echte bagger'.
Dat vind jij

Een echte Hollywood gaat gewoon om het feit dat alles weer goed komt en de manier waar al die films uit zijn opgebouwd. Daar is op zich niets mis mee vind ik. Het is geen hoogstandje wat acteren en verhaallijnen betreft, maar ik vind hem prima te verteren.
pi_74806131
Ja, inderdaad, dat vind ik. En heel toevallig werkt het ook nog zo. Films zoals deze gaan over 3 op DVD en liggen een maand later in de voordeelgrabbelbak om daar nooit meer uit te komen. God er zijn zelfs van die 'Canadese' miniseries over het einde van de wereld die beter in elkaar zaten dan deze rotzooi.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:38:41 #123
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_74838872
Ik ging erheen met de instelling dat ik een "goede slechte film" te zien zou krijgen, maar dit was gewoon bagger. Wat een aaneenrijging van onwaarschijnlijkheden en wat een clichématige verhaallijn.
SPOILER
pi_74839199
Kom we bouwen een aantal schepen vlak naast het hoogste gebergte ter wereld
pi_74839200
Net terug.. wat een - film

Toch knap dat een supervulkaan op loopafstand van je kan ontploffen en je alleen maar een zuchtje wind voelt
(En nog tig andere dingen die totaal onmogelijk zijn)

Vermakelijk, als je met korting een kaartje hebt. Anders is het zonde van je geld..
(mijn vrienden vonden hem 'goed')

Grootste plotverkrachting:
SPOILER
  donderdag 19 november 2009 @ 02:13:17 #126
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_74840040
quote:
Op donderdag 19 november 2009 01:01 schreef DJKoster het volgende:
Toch knap dat een supervulkaan op loopafstand van je kan ontploffen en je alleen maar een zuchtje wind voelt
SPOILER
pi_74840737
En ook iets dat me opviel:
SPOILER
Meer op http://www.imdb.com/title/tt1190080/goofs
pi_74881754
Gisteren gezien.

Zelfde makke als alle emmerich films. Veel mooi spektakel en CGI, een aardig groter verhaal (de manier waarop de ramp zich voordoet, wat zouden de wereldleiders doen etc.) en een ongelooflijk cliche "klein verhaal", namelijk de verhaallijn van de hoofdrolspeler.

Erg grappig dat ze met een groepje zijn en je vooraf al kan aanwijzen wie er dood gaan en wie niet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:49:38 #129
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_74887972
Ik vond 'm wel erg slecht eigenlijk. Vooral dat einde. Wanneer durven scriptschrijvers nou een keer een film te maken waarin het einde gewoon het einde is? Stel je toch eens voor, enorme actiescene's waarin alles ontploft/in het ravijn stort/het heen er weer krijgt in combinatie met een droevig, tranentrekkend einde betreft de twee laatste mensen op aarde die dapper elkaars hand vast houden en elkaar diep in de ogen kijken terwijl een allesverslindende golf lava recht op ze af stroomt. Och wee de emotie, de eenzaamheid, de diepgang...! Wtf moet bij een fictieve ramp de mensheid het toch altijd overleven?
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_74889556
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Marouska het volgende:
Ik vond 'm wel erg slecht eigenlijk. Vooral dat einde. Wanneer durven scriptschrijvers nou een keer een film te maken waarin het einde gewoon het einde is? Stel je toch eens voor, enorme actiescene's waarin alles ontploft/in het ravijn stort/het heen er weer krijgt in combinatie met een droevig, tranentrekkend einde betreft de twee laatste mensen op aarde die dapper elkaars hand vast houden en elkaar diep in de ogen kijken terwijl een allesverslindende golf lava recht op ze af stroomt. Och wee de emotie, de eenzaamheid, de diepgang...! Wtf moet bij een fictieve ramp de mensheid het toch altijd overleven?
Dat was wel sterk aan Cloverfield .
pi_74899242
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:37 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Dat was wel sterk aan Cloverfield .
In Soviet Russhia, sushi eats you.
When it comes to survival..
pi_74899480
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Marouska het volgende:
Ik vond Deep Impact redelijk goed op dat punt eigenlijk. Ook wel 'we shall rise', maar niet zoveel angstigheid over het niet laten overleven van grote rollen.
  donderdag 26 november 2009 @ 00:11:36 #133
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75008078
"SHUT UP EVERYBODY!!"

"Engine Start" (Ping! Bentley welcome!)

"Voice control "

Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_75008387
Wat een vreselijk slechte film zeg. Tweedimensionale hoofdrolspelers, clichés, soms uiterst slechte CGI, plot van lik-m'n-reet, wederom irritante kutkinderen in zo'n film (wanneer stoppen ze daar eens mee). Wat mij betreft hadden ze de film mogen eindigen dat iedereen een nekschot kreeg.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_75008514
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Qebbel het volgende:
"SHUT UP EVERYBODY!!"

"Engine Start" (Ping! Bentley welcome!)

"Voice control "

Ik begrijp echt serieus niet hoe zo'n scene de eindmontage overleeft, dat is gewoon zo triest slecht
pi_75008791
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik begrijp echt serieus niet hoe zo'n scene de eindmontage overleeft, dat is gewoon zo triest slecht
In mijn zaal vond iedereen het iig grappig
  donderdag 26 november 2009 @ 00:57:44 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_75008918
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:43 schreef DJKoster het volgende:
En ook iets dat me opviel:
SPOILER
Meer op http://www.imdb.com/title/tt1190080/goofs
Er staan zo veel dingen tussen die zoooo saai zijn.
Natuurlijk klopt de helft van de dingen die gebeuren niet, maar het blijft ook maar een film en het hoeft niet een perfecte nabootsing te zijn van wat er echt zou gebeuren. Dan zou de mensheid namelijk na een half uurtje film al van de kaart zijn geveegd.
  donderdag 26 november 2009 @ 07:25:45 #138
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_75010217
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel grappig
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_75018989
ik heb hem pas gezien en ik vind het een typische actiefilm, want:
-de hoofdpersonen in het verhaal overleven de meest gekke situaties, terwijl anderen om het minste of geringste dood gaan/
-alles is ongeloofwaardig. Je gelooft toch zelf niet dat het scheuren van de aardkorst bij te houden is met de snelheid van je auto en dat de twee torens langzaam genoeg tegen elkaar vallen zodat je er met je vliegtuig doorheen kan.
-het einde is erg vergezocht. Realistisch gezien zouden we allemaal dood zijn. maar schijnbaar komen ze met de arken aan in Afrika, om daar een nieuw bestaan op te bouwen.
Yeah Right!
pi_75019072
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De zaal waar ik in zat ook.
pi_75073767
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:55 schreef missy82 het volgende:
ik heb hem pas gezien en ik vind het een typische actiefilm, want:
-de hoofdpersonen in het verhaal overleven de meest gekke situaties, terwijl anderen om het minste of geringste dood gaan/
-alles is ongeloofwaardig. Je gelooft toch zelf niet dat het scheuren van de aardkorst bij te houden is met de snelheid van je auto en dat de twee torens langzaam genoeg tegen elkaar vallen zodat je er met je vliegtuig doorheen kan.
-het einde is erg vergezocht. Realistisch gezien zouden we allemaal dood zijn. maar schijnbaar komen ze met de arken aan in Afrika, om daar een nieuw bestaan op te bouwen.
Yeah Right!
Vooral afrika, komen ze daar aan hoor je ze zeggen dat afrika waarschijnlij khelemaal nooit is overstroomd!!
oftewel, nog miljoenen zwarten die in leven zijn, komen ze daar aan met hun groepje arrogante rijke westerlingen die het menselijk ras wel even gaan voortzetten
Beneath the gold, bitter steel
pi_75075511
Ik heb de Blu-ray al
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 29 november 2009 @ 03:27:57 #143
19242 yavanna
Results may vary.
pi_75102901
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:31 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe de hele film de eindmontage heeft overleefd. Come on, zo'n belachelijk slechte film, dat moet ze toch zijn opgevallen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_75107045
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat er weer zo'n familieverhaal in zit met een klein meisje (kill dakota fanning ) en zo'n vader die dan zijn gezin moet beschermen...
Ik heb hem na een half uur uitgezet. Juist hierom
pi_75107658
Nou ik vond hem leuk.
Met dit soort film moet je gewoon je hersenen uitzetten, een mega bak popcorn op je schoot zetten en naar de film kijken.
Het hoeft toch niet altijd een briljant uitgeplozen verhaal te zijn?
Het moet er gewoon gaaf uitzien, lekker veel actie hebben, de hoofdpersonen moeten het overleven, het liefst nog een aantal morele kwesties erin en heel belangrijk - een goed einde!

Je moet ook niet alléén maar dit soort films kijken natuurlijk
Gewoon een tussendoortje.
pi_75108155
Ik hou echt wel van tussendoortjes, véél films vind ik tussendoortjes, maar net als Australia destijds, waar ik me echt op verheugde, vond ik dit ook weer zo tegenvallen, voorspelbaar en slecht dat het me dan gaat ergeren en ik liever iets anders ga doen
pi_75117485
Wat een verspilling van mijn 10,50 en zaterdagavond. Te veel cliche's in de vorm van verkapte one-liners, en de toevalligheden zoals dat ze 20 keer nét niet dood gaan door een scheur/vallende stukken/rookwolk was op een gegeven moment wel een keer goed geweest.

Daarnaast wel merkwaardig dat ze overal bereik hadden, niet met de radio, maar wel met de telefoon. En een beetje nuchter persoon gaat niet voor een nieuwe wereld gorilla's en giraffes meenemen, maar zou beter planten mee kunnen nemen voor zuurstofvoorziening en het neutraliseren van de lucht. Over de lucht gesproken; een jaar na dusdanig veel vulkanische activiteiten zou je toch verwachten dat er een flinke concentratie CO2 in de lucht zou zitten. Kan me er zo druk om maken hoe dom sommige mensen zijn...
pi_75118472
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:09 schreef mrkanarie het volgende:
Wat een verspilling van mijn 10,50 en zaterdagavond. Te veel cliche's in de vorm van verkapte one-liners, en de toevalligheden zoals dat ze 20 keer nét niet dood gaan door een scheur/vallende stukken/rookwolk was op een gegeven moment wel een keer goed geweest.

Daarnaast wel merkwaardig dat ze overal bereik hadden, niet met de radio, maar wel met de telefoon. En een beetje nuchter persoon gaat niet voor een nieuwe wereld gorilla's en giraffes meenemen, maar zou beter planten mee kunnen nemen voor zuurstofvoorziening en het neutraliseren van de lucht. Over de lucht gesproken; een jaar na dusdanig veel vulkanische activiteiten zou je toch verwachten dat er een flinke concentratie CO2 in de lucht zou zitten. Kan me er zo druk om maken hoe dom sommige mensen zijn...
Precies, het is sowieso onmogelijk om een genetisch genoeg verscheiden populatie op te bouwen uit slechts 2 individuen, zeker voor bv die olifanten
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 29 november 2009 @ 20:43:47 #149
280121 Bostrol
Paranoia Querulans
pi_75121534
Interessant om naar te kijken totdat die arken in beeld kwamen. Vanaf toen kabbelend en vervelend. En mn chips waren op.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can’t eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
  woensdag 2 december 2009 @ 11:22:15 #150
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_75205962
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:35 schreef Fingon het volgende:

[..]

Precies, het is sowieso onmogelijk om een genetisch genoeg verscheiden populatie op te bouwen uit slechts 2 individuen, zeker voor bv die olifanten
Wie zegt dat ze er niet tientallen hebben meegenomen?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')