When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructieverquote:Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij heeft Emmerich gewoon het einde van het rampenfilm genre hiermee bespoedigd. Kun je hier nog overheen gaan? We gingen van vliegtuigen naar schepen naar twisters naar vulkaanuitbarstingen naar komeetinslagen naar... totale wereldvernietiging. Is er nog iets na? Kun je met special effects nog iets meer doen?
Damn die klinkt helemaal niet leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
De hond is dit keer niet van het Amerikaans gezin... maar voor de rest klopt het helemaal.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
En, het amerikaanse gezin met hond redt de wereld uiteindelijk? Of niet?
Ja of nee volstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Butterfly91 op 14-11-2009 11:20:48 ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef Demarest het volgende:
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.Ik vond Cloverfield ook geen super film. Aardig en leuk verzonnen, maar een topper wil ik het nog niet noemen. Ik was daarbij wel erg tevreden over het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.Dat was wel een cool stukje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.quote:Op zondag 15 november 2009 02:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2009 10:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.Echt he, dat was een van de momenten waarom ik moest 'lachen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nou ja lachen...
quote:
Daar houdt deze regisseur wel van. Denk maar aan The Day After Tomorrow waarin al die Amerikanen trachten de grens met Mexico over te vluchten.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren gezien. Als de beste dialoog komt van een kip die op het punt staat geslacht te worden, dan weet je wel hoe laat het is. Tenenkrommend acteren bij vlagen, maar wel supertoffe special effects (oh ja, en wat een slecht maatschappijkritisch einde w.b. Afrika)
Zijn die er danquote:Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..![]()
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?quote:Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
Ja, dat snap ik dus ook niet. Of dat je niet mag verwachten dat het verhaal (binnen de setting) een beetje geloofwaardig is.quote:Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |