abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:20:22 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74669811
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:38 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij heeft Emmerich gewoon het einde van het rampenfilm genre hiermee bespoedigd. Kun je hier nog overheen gaan? We gingen van vliegtuigen naar schepen naar twisters naar vulkaanuitbarstingen naar komeetinslagen naar... totale wereldvernietiging. Is er nog iets na? Kun je met special effects nog iets meer doen?
When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 14 november 2009 @ 00:27:17 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74685580
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

When Worlds Collide (2010) -> er knalt een ster tegen de aarde, nog net iets destructiever
Damn die klinkt helemaal niet leuk

Verder is 2012 wel een leuke film.
Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74686166
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

En, het amerikaanse gezin met hond redt de wereld uiteindelijk? Of niet?

Ja of nee volstaat
De hond is dit keer niet van het Amerikaans gezin... maar voor de rest klopt het helemaal.

kutfilm.
verschrikkelijk slap verhaal, staat bol van de clichés en af en toe tenenkrommend.
Special effects zijn dan wel mooi, maar die zie je ook al in de trailer en daar kun je het net zo goed bij laten.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:15:03 #79
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_74687073
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_74689812
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoewel het allemaal net iets te vaak maar net goed gaat. Ik kan dat best hebben als je een paar van die miraculeuze ontsnappingen hebt, maar je kunt het ook overdrijven.
Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Butterfly91 op 14-11-2009 11:20:48 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:44:40 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74692018
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef Demarest het volgende:
Ik kom net van Pathé Eindhoven vandaan alwaar ik '2012' bekeken heb. Mijns inziens is de eerste filmhelft in grote lijnen (zeer) goed, maar daarna komt enigzins de klad erin.
SPOILER
Al met al geen slechte film, alhoewel het zeker geen topper is. Cloverfield, da's pas een topper.
Beoordeling: 7
Ik vond Cloverfield ook geen super film. Aardig en leuk verzonnen, maar een topper wil ik het nog niet noemen. Ik was daarbij wel erg tevreden over het einde.
SPOILER
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 14 november 2009 @ 12:45:12 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74692040
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Gisteren gezien en ik ben het hiermee eens. De film zelf is wel oké, mooie special effects. Om sommige ontsnappingen moest ik lachen, zo absurd, dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.
Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik me niet kapot heb geërgerd aan kinderen in een rampenfilm.
SPOILER
Dat was wel een cool stukje ja
  zaterdag 14 november 2009 @ 17:03:14 #83
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74698458
Het was weer een paar uur hersenloos vermaak. Soms toch iets te hersenloos, zo overdreven dat het zelfs binnen de (sowieso al extreme) suspension of disbelief ongeloofwaardig is.
SPOILER
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_74698653
1e helft top, 2e helft saai. Zulke films kijk je sowieso alleen voor de special effects
pi_74712219
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
pi_74714073
Ik heb hem gezien, maar toch een beetje wat ik eerder al schreef, iig een afgeraffeld typisch Hollywood einde. Verder best aardig om te zien. Had ook niet echt in de gaten dat-ie best wel lang duurde.
Leuk dat ze Cusack genomen hebben als lead.
Oliver Platt acteerde ook redelijk goed en volwassen.
George Segal had een cameo, wat ook leuk is.
I´m back.
pi_74714231
quote:
Op zondag 15 november 2009 02:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut film zeg.... had er meer van verwacht
Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.
SPOILER
pi_74714437
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:37 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik ook. De special effects waren wel vet natuurlijk, maar het ging helemaal nergens over verder.
SPOILER
Echt he, dat was een van de momenten waarom ik moest 'lachen' , nou ja lachen...
pi_74717027
Zucht echt weer zo'n film van:

1. alle spectaculaire dingen zaten in de trailer;
2. het script leek wel ook door een computer gegenereerd;
3. de karakters hadden de diepte van bordkarton en de acteurs waren niet veel beter.

En dan heb ik het nog niet over het feit dat the film vol zat met van die 'what the fuck' momenten van dingen die godsonmogelijk waren.
pi_74735419
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:12 schreef Zapp_B het volgende:
Gezien. En het viel me tegen...

Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
pi_74735750
Net gezien in Odeon Londen. Wat een poep film. Wat relatief leuk begint, wordt na verloop van tijd erger, en erger ...en erger ...

Cusack acteerde nog relatief goed, de rest was automatische piloot. De film zit doorspekt van cliches, waarvan ik de meest erge vond die relatie tussen die (whats his name?) and de dochter van de president. Dat zag je echt al mijlenver aankomen.

En waarom moet het continu NET goed gaan bij elke ontsnapping... en die dikke rus, dat ze bij dat vliegtuig waren, en dan zo op zo'n typische manier russssia uitspreekt!

Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..

Kan je nagaan hoe GOED deze film was geweest met welk een fatsoenlijk script! (waar rise of the cobra and transformers 2 faalden)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74735866
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren gezien. Als de beste dialoog komt van een kip die op het punt staat geslacht te worden, dan weet je wel hoe laat het is. Tenenkrommend acteren bij vlagen, maar wel supertoffe special effects (oh ja, en wat een slecht maatschappijkritisch einde w.b. Afrika)
Daar houdt deze regisseur wel van. Denk maar aan The Day After Tomorrow waarin al die Amerikanen trachten de grens met Mexico over te vluchten.
  maandag 16 november 2009 @ 00:18:16 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74736510
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Het wordt tijd dat er eens een big budget non-hollywood film uitkomt ..
Zijn die er dan
pi_74738089
Gelukkig had ik van tevoren al een destruction insteek. Daar werd ik rijkelijk mee beloond. Al duurde het even voordat het op gang kwam.

Viel mij op dat de buddhas, katholieken, christenen allemaal dood gingen, maar dat we niets meer van de moslims hebben gezien.

Voor de rest echt een bagger film. De special effects zijn het enige dat te pruimen is.
pi_74746276
Ik ga hem vanavond kijken!
I feel kinda Locrian today
pi_74746572
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:38 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Wat valt je dan tegen? Ik heb em net gezien. Het acteerwerk is matig, het script is flinterdun en de sentimenten zijn over de top. De hele film is over de top met zeer gave visuele effecten erin. Zeer vermakelijke pulp! Deze film levert precies dat wat je ervan mag verwachten. Daarom begrijp ik je niet helemaal.
Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
pi_74746891
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Waarom zou ik van zo'n film niet mogen verwachten dat er goed in wordt geacteerd?
Ja, dat snap ik dus ook niet. Of dat je niet mag verwachten dat het verhaal (binnen de setting) een beetje geloofwaardig is.
pi_74746908
De film was zoveel beter geweest als
SPOILER
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 november 2009 @ 13:56:44 #99
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74747006
Gisteren gezien.

Minpunten:
* clichématig verhaal
* standaard karikaturen
* onwaarschijnlijk veel geluk
* een boor laat bijna alles in het honderd lopen
* geen harde batsscène met blonde slet
* in plaats van golden retriever kutkeffertje

Pluspunten:
* het witte huis wordt verpletterd
* nog nooit zoveel yanks dood zien gaan in één film
* géén golden retriever
* géén Volvo station
* special effects
* leuke kleine rol van Woody Harrelson

[ Bericht 0% gewijzigd door Elegy op 16-11-2009 15:11:33 (verkeerde naam :$) ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74747257
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')