Googlen? Ik doel niet op de rituele sexquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Google nu zelf maar eens. God heeft je niet voor niets 2 handjes gegeven.
Whehehe, blackzilla!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
ZEG ZARGON, STEL DAT IK 5 METER VER WIL EJACULEREN, WELKE PR0N MOET IK DAN KIJKEN
KUSJES,
een eenzame maagd.
Bier en tieten posten doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Googlen? Ik doel niet op de rituele sex![]()
Ik doel op de levenslessen
HOAXquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
ZEG ZARGON, STEL DAT IK 5 METER VER WIL EJACULEREN, WELKE PR0N MOET IK DAN KIJKEN
KUSJES,
een eenzame maagd.
ben ik nu weer lief?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:37 schreef MLI het volgende:
[..]
POST VERDOMME EENS TIETEN OF BIER!!!
quote:zijn muze en persoonlijk assistente
De Messias is celibatair. Maar hij heeft ons tijdelijk verlaten dus bouwen we een feestje.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden als Vrouw van zarGon?
*gaat op muze googlenquote:
Lees voor je post. Nog zo'n levensles.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat op muze googlen![]()
Maar wie is zarGon's vrouw dan?
joeperdepoepiequote:
Lees editquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Lees voor je post. Nog zo'n levensles.
quote uit de OP die van jou kwam voor MouzurXquote:
hoe kan het dat jezus er is terwijl maria nog maagd is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat op muze googlen![]()
Maar wie is zarGon's vrouw dan?
edit: maar hoe kan MLI er dan zijn gekomen als zarGon celibatair is?![]()
dat probeerde ik te zeggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef MLI het volgende:
OK, for the record. De muze en persoonlijk assistente van de Messias, ben IK.
Kusje!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef rulerofdeath het volgende:
en nu ga ik slapenvoor de dames
Joah moar dan heb je nog steeds een Maria..quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kan het dat jezus er is terwijl maria nog maagd is?
typisch gevalletje van geen kuttekind
Bier en tieten posten mag ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:14 schreef remlof het volgende:
En alhoewel ik in een lachstuip schoot bij het lezen van de TT ga ik dit topic niet teruglezen
Hij wel, maar ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je de rituele seks in dit topic overgeslagen?
Ik heb het helemaal niet gelezen, dat zei ik toch?quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:19 schreef MLI het volgende:
[..]
Heb je de rituele seks in dit topic overgeslagen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Oh ja, achter elke revolutionair staat een sterke vrouw.
misschien is ie stukquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:09 schreef MouzurX het volgende:
Zeg komt er nog wat van de messias?![]()
Laat hij zich niet meer aan mensen zien?
Ik denk dat de Messias dat zelf beslist.quote:Op zondag 16 november 2008 13:45 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Bij deze verklaar ik mijzelf tot eerste vrouw van zarGon.
De Messias distantieert zich van alles wat geen standaard Nederlands kanquote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik denk dat de Messias dat zelf beslist.
En ik heb hem al in mijn msn.
Ta gueule idiot, mon Neerlandais est parfait!quote:Op zondag 16 november 2008 14:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De Messias distantieert zich van alles wat geen standaard Nederlands kan
Staat er nog rituele seks op de planning voor vandaag ?quote:Op zondag 16 november 2008 15:15 schreef MLI het volgende:
Ik ga bidden dat hij zich vandaag nog openbaart aan ons.
Iets zegt me dat je dit bij een heleboel topics gaat postenquote:
Haha hoe raad je het.quote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dit bij een heleboel topics gaat posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |