Googlen? Ik doel niet op de rituele sexquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Google nu zelf maar eens. God heeft je niet voor niets 2 handjes gegeven.
Whehehe, blackzilla!quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
ZEG ZARGON, STEL DAT IK 5 METER VER WIL EJACULEREN, WELKE PR0N MOET IK DAN KIJKEN
KUSJES,
een eenzame maagd.
Bier en tieten posten doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Googlen? Ik doel niet op de rituele sex![]()
Ik doel op de levenslessen
HOAXquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:31 schreef MASD het volgende:
ZEG ZARGON, STEL DAT IK 5 METER VER WIL EJACULEREN, WELKE PR0N MOET IK DAN KIJKEN
KUSJES,
een eenzame maagd.
ben ik nu weer lief?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:37 schreef MLI het volgende:
[..]
POST VERDOMME EENS TIETEN OF BIER!!!
quote:zijn muze en persoonlijk assistente
De Messias is celibatair. Maar hij heeft ons tijdelijk verlaten dus bouwen we een feestje.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden als Vrouw van zarGon?
*gaat op muze googlenquote:
Lees voor je post. Nog zo'n levensles.quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat op muze googlen![]()
Maar wie is zarGon's vrouw dan?
joeperdepoepiequote:
Lees editquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Lees voor je post. Nog zo'n levensles.
quote uit de OP die van jou kwam voor MouzurXquote:
hoe kan het dat jezus er is terwijl maria nog maagd is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*gaat op muze googlen![]()
Maar wie is zarGon's vrouw dan?
edit: maar hoe kan MLI er dan zijn gekomen als zarGon celibatair is?![]()
dat probeerde ik te zeggenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:54 schreef MLI het volgende:
OK, for the record. De muze en persoonlijk assistente van de Messias, ben IK.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |