quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef nelisb het volgende:
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.
Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!
Wij trouwen 26 juni.
Aha, dat verklaart een boel. Anders was het wel een erg ruime planning.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef nelisb het volgende:
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
Is idd een leuke site, en niet duur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Grappig, wij zijn er ook laatst geweest (vestiging rotterdam), vreselijk personeel, tuttig spul (we hadden ook niet echt serieuze bedoelingen daar omdat partner al een andere zaak op het oog had) maar gek genoeg heeft hij daar wel zijn pak gevondenquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef macrony het volgende:
Gisteren naar Roka geweest voor trouwpak. Maar dat viel even tegen.....
Alles veel te tuttig.
Nou, net de proefzending binnen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Thx voor de waarschuwingquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef macrony het volgende:
[..]
Nou, net de proefzending binnen:
NIET DOEN
Kaarten waren te lelijk voor woorden. Wat een lelijke drukker zeg. Alsof het uit een oude inkjet kwam. Enige voordeel is dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Snel op zoek naar een ander bedrijf
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier,
morgen zijn wij alweer 7 maanden getrouwd
De poel der liefdequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Zeg dan Rijstebuiltje! (Ik kan echt niks geheim houden, ik vrees dat ik zelfs foto's plaats van DE jurk.)
Oh my Maneki. Ga je schamen.Maar ik vrees dat ik hetzelfde eindig. Want er moeten dingen op tafel, hartjesballonnen aan het terras en als wegwijzer naar Het Meer. (Vanaf nu De Poel Der Liefde.
![]()
) En dat moet dan weer bij elkaar passen.
Al ideeen?
En ik ben ook heul benieuwd naar je jurk. En Saar dr kleren.![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
whooooot, ik heb blijkbaar een dure smaak
per ring of per set ringen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
Dat heb ik nou ook! Ik zou zo graag de dag nog eens over doen... sommige dingen gingen zo snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
![]()
Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd![]()
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he![]()
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
die is mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
Denk dat deze het gaat worden
[ [url=http://www.carrynette.com/contents/media/er121[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Vriendschapsringen doen het prima als trouwringen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nokwanda ..
Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je welquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.
http://www.italodesign.nl/
De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef bigbird het volgende:
Gaaf hoorWij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren
Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Patries86 het volgende:
[..]
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
Ah zo, het lijkt namelijk alsof hij erg los zit rond de vingerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
Ziet er mooi uit hoor. en wat de anderen er van vinden.. tja, het gaat om jou iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ring![]()
Dit zijn die van ons,op de site staat ie met 5 kleine briljantjes,ik heb 1 grotere gedaan (zie je door het licht niet zo goed op de foto).Ook heb ik dezelfde breedte van ring als mijn man omdat ik zowiezo altijd grofere sieraden draag en ik niet echt kleine vingertjes heb! Ik wilde overgens GEEN geelgoud(maar mijn man vond ze zo mooi,en ik vond em ook gewoon mooi staan bij ons beide,geen dag spijt van gehad
)
[ afbeelding ]
Wij hebben een fotograaf uit Harderwijk. Komen eigenlijk helemaal niet uit de buurt van Baarnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..
Je hebt iedere 100 a 200 meter gewoon totaal ander uiterlijk, andere foto's
Foto voor de oranjerie, foto bij de roze struik, foto op een bruggetje, foto bij de pilaren, foto in de rozentuin en gewoon op het grasveld etcOok nog kijken bij de soesterduinen?
Jullie komen uit de buurt van baarn?? Wij hadden fotograaf uit bussum, die komt vaker in de park vandaar dat wij de fotograaf hebben vertrouwd en daar zijn we nog steeds erg blij mee
ha ha jij hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef nokwanda het volgende:
We zijn er inmiddels over uit dat het wit goud of zilver gaat worden. We hebben nu 3 opties. De rainbowring zoals ik die eerst heb geplaatst. Er is ook nog een keltische relatiering die we allebei mooi vinden, en vandaag vonden we bij een juwelier heel simpele mooie gladde wit gouden ringen voor een schappelijke prijs. We gaan waarschijnlijk kiezen uit deze 3 opties, maar nemen nog even de tijd. Die hebben we nog wel, al komt het al dichtbij.
We zijn als vrienden samen naar Italië op vakantie gegaan en er als een stelletje uitgekomenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Leuk trouwen in ItalieWaarom Italie als ik vragen mag?
Ik wilde vroeger altijd trouwen in Las Vegas,het is toch iets anders gegaan haha!
Oeh, nog iemand die trouwt in het buitenland. Gaaf hoor. Heel veel geluk toegewenst natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Miguel0707 het volgende:
Mickeys, wat leuk dat je in Italie gaat trouwen.
Wij trouwen op 22 juli 2009 op Malta!!! De voorbereidingen zijn in volle gang en het schiet al lekker op. Ook wij konden niet voor iedereen de reis betalen, maar toch gaan er nog wel veel mensen mee. Er zijn 6 vrienden die meegaan en beide ouders gaan mee. We hebben zelf ook 2 jonge kindjes, en die zijn er natuurlijk ook bij. Ik ga deze week uitnodigingen versturen naar andere vrienden waarvan wij het leuk zouden vinden als ze ook komen. Dus even afwachten of er nog meer bijkomt.
Op jouw aanradenquote:
dat scheelt idd!quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op jouw aanraden
Het scheelt wel dat er maar weinig voorbereiding nodig is als je het niet zo groots aanpakt. Lunchlokatie is hier al geregeld en zo.
dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef sjimz het volgende:
Bijna al een jaar getrouwd.
Wat gaat het snel
ik zou het gewoon op beide dagen vieren!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef sjimz het volgende:
Alleen we zijn het er nog niet over uit of we het op 28 februari, 1 maart of gewoon op beide dagen gaan vieren
Het is op zich geen grote smak geld (uitgaande van het feit dat we een camping met stacaravans oid wouden regelen. Ze zijn uitgenodigd en als ze het niet kunnen betalen kan ik daar weinig aan doen. Ik kan dus wel een camping regelen, maar dat is weer te min voor ze en dan willen ze ook nog dat wij het eten van elke dag gaan regelen. Daar ben ik dus geen voorstander van (mijn partner ook niet overigens)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Swiffer het volgende:
Ik vind persoonlijk, het is inderdaad jouw dag, mar je zadelt mensen ook wel weer op met het feit dat ze een grote smak geld ' moeten' neertellen voor JULLIE dag.
Het is in het weekend dus vrije dagen hoeven ze niet op te nemen. Het is 12 uur rijden dus tja, op zich kan het wel. trouwens boden onze vrienden dit zelf aan, we hadden ze niet eens gevraagd, we vertelden alleen van onze trouwplannen in Italië en toen bedachten ze dit blijkbaar zelf al. Geweldig gebaar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
Je verplicht toch niemand iets,als ze het niet willen omdat ze het te duur vinden of wat dan ook blijven ze thuis.En als je in Italie trouwt hoeft er natuurlijk geen 2wkn vakantie achter aan,je kan ook 3dgn gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |