abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65272036
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
O+ 11-06-2009 O+
pi_65274998
Kevin + Mrs. Kevin, van harte!
Het gaat hier alweer helemaal kriebelen, op een of andere manier komt het onderwerp 'trouwen' bij ons in bijna elk gesprek met vrienden, familie enzo terug ze zullen er wel gek van worden!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_65282230
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.

Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!

Wij trouwen 26 juni, weekend ervoor van de 21ste nog even lekker met zijn 2tjes uitwaaiien in Barcelona. Heerlijk!
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:01:06 #204
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65284626
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef nelisb het volgende:
Muziek uitgekozen
Taart afspraak gemaakt.
Kaart + tekst geregeld.
Muziek klaar
Eten klaar
Auto klaar
Jurk klaar
Ringen klaar
Ringkussentje in huis
Champagne glazen met trouwdatum en onze naam erin gekocht, evenals taart mes.
Huwelijksreis geboekt.

Alleen mijn pak nog, aankleding locatie, bloemen.
Begint op te schieten nu!

Wij trouwen 26 juni.

dat duurt nog een half jaar
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_65285159
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:18:32 #206
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65285292
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef nelisb het volgende:
Yup haha!
Wordt in maart geopereerd dan ben ik 2 maand uit de running. Dus beter daarvoor alles nagenoeg klaar!
Aha, dat verklaart een boel. Anders was het wel een erg ruime planning.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:54:34 #207
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65298321
Svyatagor .. wij zijn ook als we zijn getrouwd ook al 1.5 jaar aan het plannen geweest..
Wel in fases, dus iedere keer weer een beetje ..

BigBird, ik ben zo vrij geweest ook even de link te bekijken die je had neergezet..
Ik denk dat we onze kaarten hier gaan bestellen, voor de prijzen zijn geweldig, en de software om zelf de kaarten te maken is makkelijk en gebruiksvriendelijk..

We kregen van een andere drukker ook een optie.. 40 kaartjes.. Ruim 215 euro!
We hebben ze vriendelijk gemeld, dat dat wel erg 'over the top' was ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65299520
Wij printen de kaarten gewoon zelf hebben maar een stuk of 20 adressen, en een professionele kleurenlaserprinter, dus ik vind het wel goed zo
I had a signature once. It was awful.
pi_65299583
Ik vind dat ook niet zo gek hoor, wij zijn ook een jaar bezig geweest met alles regelen/plannen enzo... En we hadden ook vrij snel een heleboel dingen al geregeld. Een heleboel dingen moet je nu eenmaal lang vantevoren reserveren en bestellen enzo. Ik vond het ook eigenlijk wel leuk al dat geplan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65299763
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Deze misschien een optie? site Hier hebben ze weinig echt leuke opties, maar je kan wel goed zelf kaart maken.
Is idd een leuke site, en niet duur.
Eens even een proefzending oplaten sturen.
Thnx.

Een drukkerij is gewoon duur. Alles waar trouwen in voorkomt gaat geld kosten. Vandaag een offerte voor een trouwauto, 560 euro. pffffffffff.
pi_65304703
Waarom trouwen jullie niet op een tof tropisch eilandje met een paar dierbare personen? .
pi_65307230
Wij gaan zeer waarschijnlijk zelf ook bij die site onze trouwkaarten bestellen. Gisteren heeft mijn partner een pak gekocht. De aankleding erbij, zoals overhemd, schoenen en gilet moeten nog, wil hij met zijn vader, beste vriend en mijn pa doen. Nu nog ondertrouw, de kaarten daadwerkelijk ontwerpen en bestellen en detail dingen..
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 25 januari 2009 @ 21:31:57 #213
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65399593
Rijstebuiltje, wat leuk en cool, trouwen op een boot! Ik ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden!

Wij zijn gisteren bij De Locatie geweest. (Ik praat nu ook in trouwtermen. Moet gewoon hardop om mezelf lachen steeds.) En daar vonden ze ons (met 1,5 jaar voor De Dag) echt niet te vroeg. Dusch.
Maar wat ik wou komen melden; we kunnen al onze plannen uitvoeren, de eigenaresse had nog meer heule leuke ideeen en het past allemaal makkelijk binnen ons budget. Ik ben er helemaal hyper van! Ze stelde zelfs voor het proosten met champagne en de bruidstaart midden in het bos te doen, bij een meer. We gaan echt helemaal over the top romatisch. En ineens vind ik romantisch echt heel leuk! Ze hebben een zaal, een terras waar we met 80 man gaan barbequen, en de helft van de gasten kan blijven slapen zodat we de volgende ochtend nog ontbijten met die groep. Helemaal precies wat wij zoeken en het liefste willen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65399891
Owh wat leuk, met z'n allen bbq-en! Jullie trouwen in de zomer neem ik aan poezebeest rekent januari + 1,5 jaar = juli 2010 Hebben jullie ook een plan b voor wanneer het zo'n echte nederlandse zomerdag is met regen enzo?
  zondag 25 januari 2009 @ 21:56:31 #215
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65400469
Jah! We trouwen op 4 juni 2010 (O! Die mag in de OP!) En op De Locatie hebben ze ook ruimte om alles binnen te laten plaatsvinden. En ze hebben tenten. (En een springkussen voor de kinderen, een rode loper, en fakkels!) We mogen nog heel vaak op gesprek om het helemaal op onze wens te maken. Echt, als iemand nog een betaalbare locatie zoekt in brabant, PM! Anders konden we alleen een feest en eten met de mensen van overdag. (De Daggasten. ) Nu kan de helft (Uit overijssel) ook nog 's blijven slapen.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 25 januari 2009 @ 23:43:10 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65404677
Oh, wat leuk Lishe!!! Klinkt echt als een geweldige bruiloft!

*jaloerrrrsssss!! mijn vent wil nie trouwen
pi_65409751
Wow Lische, dat klinkt idd super leuk! Heel romantisch
  maandag 26 januari 2009 @ 19:51:11 #218
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_65431054
Zoals (ooit) beloofd een paar van onze fotootjes

Wij

De taart

De auto

Bloemstuk

Beetje eten

't Was een TOPdag
pi_65435680
Mooie foto's hoor.

Gefeliciteerd Lishe.

Ik heb de OP bijgewerkt.
pi_65444816
Leuke foto's!

Wij kunnen maar geen keus maken voor de uitnodigingen
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 28 januari 2009 @ 10:44:56 #221
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65483953
Leuke foto's Hi_flyer. mooie jurk trouwens!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:34:00 #222
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65487756
Lishe dat klinkt echt ! ! Geniet ervan !

Hi_Flyer, dat ziet er mooi uit ..
Heb je misschien een duidelijkere foto van het boeket van je vrouw ?
pi_65505928
Hi_Flyer, Mooie jurk en mooi bloemstuk op de auto!
pi_65523417
Gisteren naar Roka geweest voor trouwpak. Maar dat viel even tegen.....
Alles veel te tuttig.
pi_65524049
Ik vind de standaart trouwpakken sowieso altijd een beetje truttig en ouderwets...
Mijn lief had bij Pakkend een pak besteld, werd dan op maat gemaakt en kon je zelf allerlei details kiezen enzo, waren we erg blij mee allebei.
pi_65526283
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:06 schreef macrony het volgende:
Gisteren naar Roka geweest voor trouwpak. Maar dat viel even tegen.....
Alles veel te tuttig.
Grappig, wij zijn er ook laatst geweest (vestiging rotterdam), vreselijk personeel, tuttig spul (we hadden ook niet echt serieuze bedoelingen daar omdat partner al een andere zaak op het oog had) maar gek genoeg heeft hij daar wel zijn pak gevonden
O+ 11-06-2009 O+
pi_65527348
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:48 schreef bigbird het volgende:
Nou, net de proefzending binnen:
NIET DOEN

Kaarten waren te lelijk voor woorden. Wat een lelijke drukker zeg. Alsof het uit een oude inkjet kwam. Enige voordeel is dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Snel op zoek naar een ander bedrijf
pi_65527648
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 13:46 schreef macrony het volgende:

[..]

Nou, net de proefzending binnen:
NIET DOEN

Kaarten waren te lelijk voor woorden. Wat een lelijke drukker zeg. Alsof het uit een oude inkjet kwam. Enige voordeel is dat je ook de achterkant kan laten bedrukken.
Snel op zoek naar een ander bedrijf
Thx voor de waarschuwing Wordt wel weer zoeken dan maar goed, beter dat dan tig kaarten die je niet kan gebruiken
O+ 11-06-2009 O+
pi_65639001
Zo heb mijn pak ook gekocht gisteren!
Alles is nu klaar voor de grote dag!
Nu de puntjes op de i zetten, zoals bloemen,trouwambtenaar en thats it eigenlijk wel.
Maar dat komt een maand voor de bruiloft wel, nu komende 3 maand even "rust" van de bruiloft. Weer fit worden na mijn operatie in maart!
pi_65639734
Wij waren ontzettend tevreden over onze zelfgemaakte trouwkaarten. Hadden we hier gedaan. Had binnen een paar dagen een proefdruk binnen en na het bestellen van de definitieve kaart wederom binnen een paar dagen het pakket, incl. extra enveloppen.
Echt een aanrader
pi_65647312
en hoe gaat het hier,
morgen zijn wij alweer 7 maanden getrouwd
pi_65647517
@ octopussy
Staat op de achterkant waar je het hebt laten drukken? Vind ik altijd zo lelijk?
Is kwaliteit ook wat je mag verwachten?
pi_65695161
Gefeli draculettetje met je 7 maanden
O+ 11-06-2009 O+
pi_65697001
hier bijna 8 maanden getrouwd (20 december was het een half jaartje)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:34:34 #235
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65720995
Zo, we hebben een paar bureau's aangeschreven en er zijn er 2 die eventueel een trouwerij kunnen organiseren in San Gimignano (Italië) en ook nog op een zondag (20-09-2009). We zijn nu druk aan het kijken voor een hotel daar en willen daarna beslissing gaan nemen of we er mee doorgaan. We hebben er beide wel oren naar.

Dus de datum mag er bij in de OP
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_65732554
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 15:53 schreef bigbird het volgende:
Gefeli draculettetje met je 7 maanden
hihi dank!
pi_65732803
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier,
morgen zijn wij alweer 7 maanden getrouwd

Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
01-08-2008
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:41:41 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65742395
Hi Flyer, wat zagen jullie er mooi uit!

Trouwkaarten, daar heb ik ook zin in om die te bedenken. Ik wil een foto, en iets met onze dochters eigenlijk. Of met de popjes van hun geboortekaartjes, of ik zag iets moois met poppetjes van pixels. Nouja, ideeen genoeg. De geboortekaartjes hebben we grotendeels zelf ontworpen dus moet dat bij de trouwkaart eigenlijk ook.
En nu hoef ik een hele tijd niks. Gewoon wachten tot ik 's een jurk mag passen en dan langzaam eens echt beginnen. Ik barst van de ideeen en we gaan gewoon helemaal Over The Top. En dat voor iemand die nooit wilde trouwen. Nouja, het zal wel een virus zijn. Rammelende eierstokken maar dan voor een feest.
Ik ga nu maar 's op zoek naar een kleurenthema. (Da's een grapje, zo gruwelijk ben ik hopelijk niet echt.
pi_65742712
Oh Lishe daar was ik nou eigenlijk net wel naar op zoek
Hier krijgt ondertussen alles vaste vorm, gelukkig! Jurk hangt al aan de kast, trouwlocatie is besproken, er is een plan gemaakt hoe we de dag in willen gaan vullen..nu nog de getuigen vragen en de locatie voor de lunch met ouders en getuigen boeken, en de partyservice boeken die alles mag gaan leveren voor het feest in onze tuin
Heb er zin in
Saartje
pi_65744367
Wij hadden heel veel in zwart wit, is dat ook een kleurenthema dan?
Leuk he, die planning! Ik zou ook wel nog een x willen trouwen hoor, vond alles leuk, de voorbereidingen, en de dag zelf was echt zo geweldig
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:27:01 #241
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65746381
Een feest in die 'kleine' tuin van jullie Maneki Geintje!
Je woont immers zo geweldig leuk !
Dat moet geweldig worden ..

Lishe, leuk he.. al die ideetjes bedenken, hoe je alles wil !
Vaak is het 1 nog leuker dan het andere ..

Wij gaan hopelijk morgen onze bloemen uitkiezen !
Ik heb al een idee met wat ik wil ..
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:51:41 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65747342
Zeg dan Rijstebuiltje! (Ik kan echt niks geheim houden, ik vrees dat ik zelfs foto's plaats van DE jurk.)

Oh my Maneki. Ga je schamen. Maar ik vrees dat ik hetzelfde eindig. Want er moeten dingen op tafel, hartjesballonnen aan het terras en als wegwijzer naar Het Meer. (Vanaf nu De Poel Der Liefde. ) En dat moet dan weer bij elkaar passen.
Al ideeen?

En ik ben ook heul benieuwd naar je jurk. En Saar dr kleren.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lishe op 04-02-2009 21:57:45 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:29:10 #243
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_65757760
Iedereen bedankt voor de complimenten!

@rijstebuiltje, ik zal eens gaan zoeken naar een betere foto van het boeket.
pi_65757855
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Lishe het volgende:
Zeg dan Rijstebuiltje! (Ik kan echt niks geheim houden, ik vrees dat ik zelfs foto's plaats van DE jurk.)

Oh my Maneki. Ga je schamen. Maar ik vrees dat ik hetzelfde eindig. Want er moeten dingen op tafel, hartjesballonnen aan het terras en als wegwijzer naar Het Meer. (Vanaf nu De Poel Der Liefde. ) En dat moet dan weer bij elkaar passen.
Al ideeen?

En ik ben ook heul benieuwd naar je jurk. En Saar dr kleren.
De poel der liefde !

De jongens willen niet helemaal opgeprikt rondlopen, dus het zal voor hun iets moois als een witte linnen broek en shirtje/bloesje worden. Ik wil Saar dan niet helemaal af laten steken dus ze zal iets van een witte linnen jurkje aankrijgen en bloemetjes in heur haar
Manlief heeft nog helemáál geen idee! Hij wil niet in 3dalig, dat past gewoon niet bij hem. Maar ik ga wel in jurk dus het kan ook niet helemaal casual. Lastig!
Saartje
pi_65758313
Hey allemaal. Ben the new kid on the block here
Heeft iemand van jullie een tip over waar betaalbare trouwringen te vinden? Wij gaan binnen een paar maanden trouwen en we willen of simpele gladde zonder een enkele onderbreking, of keltische. We zijn nog op zoek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65759189
Hoi Nok,

misschien is dit wel iets? niet heel erg goed uitgespit nog, want ik heb mijne al in huis, maar kwam hem tegen: Dora
O+ 11-06-2009 O+
pi_65759314
whooooot, ik heb blijkbaar een dure smaak
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65759543
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:35 schreef nokwanda het volgende:
whooooot, ik heb blijkbaar een dure smaak
Hoe dat zo?
O+ 11-06-2009 O+
pi_65759605
Wat ik op die site zie dat ik mooi vind is ook gelijk duur. En ik wil het juist simpel houden.
Maar ik heb er elders al een ontdekt (wel dankzij jouw link) die ik mooi vind. Straks even kijken wat mijn aanstaande ervan vindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65759770
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:12:18 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_65760300
Definieer ' betaalbaar'
pi_65760847
¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:25:19 #253
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65764371
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:
¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
per ring of per set ringen?

overigens... als je het goedkoop wil houden (voor zover het goedkoop is) kun je ook hier terecht
pi_65764814
Denk dat deze het gaat worden

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65766662
Oh die had ik ook gezien Die is mooi
O+ 11-06-2009 O+
pi_65772415
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
Dat heb ik nou ook! Ik zou zo graag de dag nog eens over doen... sommige dingen gingen zo snel!
En het was zo'n geweldige dag
pi_65773741
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
Denk dat deze het gaat worden

[ [url=http://www.carrynette.com/contents/media/er121[1].jpg]afbeelding[/url] ]
die is mooi!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:44:12 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65775483
Nokwanda ..

Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
pi_65776048
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nokwanda ..

Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Vriendschapsringen doen het prima als trouwringen!
Wij hebben dat uiteindelijk ook gedaan.
De trouwringen waren of te duur of van goud (ik hou niet van goud) en in zilver was er niet veel keuze, vandaar de vriendschapsring.
De ring maakt het huwelijk niet, het is alleen een symbool en het maakt niet uit of je trouwringen heb of vriendschapsringen
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:22:43 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65783623
Nok, ik heb je een PM gedaan over de trouwringen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_65784913
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.

http://www.italodesign.nl/

De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
01-08-2008
pi_65786833
We zijn er inmiddels over uit dat het wit goud of zilver gaat worden. We hebben nu 3 opties. De rainbowring zoals ik die eerst heb geplaatst. Er is ook nog een keltische relatiering die we allebei mooi vinden, en vandaag vonden we bij een juwelier heel simpele mooie gladde wit gouden ringen voor een schappelijke prijs. We gaan waarschijnlijk kiezen uit deze 3 opties, maar nemen nog even de tijd. Die hebben we nog wel, al komt het al dichtbij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65792204
Gaaf hoor Wij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:40:28 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65794422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.

http://www.italodesign.nl/

De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
pi_65802438
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef bigbird het volgende:
Gaaf hoor Wij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
pi_65804002
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Patries86 het volgende:

[..]

En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
O+ 11-06-2009 O+
pi_65804836
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..
Je hebt iedere 100 a 200 meter gewoon totaal ander uiterlijk, andere foto's

Foto voor de oranjerie, foto bij de roze struik, foto op een bruggetje, foto bij de pilaren, foto in de rozentuin en gewoon op het grasveld etc Ook nog kijken bij de soesterduinen?

Jullie komen uit de buurt van baarn?? Wij hadden fotograaf uit bussum, die komt vaker in de park vandaar dat wij de fotograaf hebben vertrouwd en daar zijn we nog steeds erg blij mee
pi_65806731
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ring
Dit zijn die van ons,op de site staat ie met 5 kleine briljantjes,ik heb 1 grotere gedaan (zie je door het licht niet zo goed op de foto).Ook heb ik dezelfde breedte van ring als mijn man omdat ik zowiezo altijd grofere sieraden draag en ik niet echt kleine vingertjes heb! Ik wilde overgens GEEN geelgoud (maar mijn man vond ze zo mooi,en ik vond em ook gewoon mooi staan bij ons beide,geen dag spijt van gehad )

01-08-2008
pi_65809928
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
pi_65811981
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
01-08-2008
pi_65812100
Mooie ring, maar die nagels
pi_65812215
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
Ah zo, het lijkt namelijk alsof hij erg los zit rond de vinger Ze zijn wel heel sjiek. Wij krijgen hopelijk eind komende week onze ringen, hoop dat ze goed passen, ben heel benieuwd....
pi_65813311
Tja het is ook niet zo mooi,hij heeft het met alle ringen niks aan te doen.Leuk moment vond ik dat om de ringen in huis te hebben,heb ze wel tig keer aangepast haha!

@ColdFeet,smaken verschillen natuurlijk,maar ik zonder lange nagels klopt niet,gelukkig vinden ik en mijn husband ze wel mooi
01-08-2008
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:25:52 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65820513
Ik vind het mooie ringen Pure-poison. Ik vind alleen de steentjes net teveel van het goeie, het relief alleen al voldoende zegmaar. Maar fijn dat het helemaal naar jullie zin is!

En wij hebben een fotograaf... Bij deze beloof ik niks meer te doen tot ik een jurk ga kijken. Ja behalve her en der wat loeren dan. Hij maakt echt precies wat we zoeken en ik ben zo bang dat ik anders met minder tevreden moet zijn zegmaar.
O! En ik dacht dat trouwen standaard veel duurder was. Ik heb net heeeel erg afgeklopt dat het ons nu eigenlijk nog zo meevalt.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 10:59:10 #275
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65824674
De kleine dingetjes die doen het m Lishe ..

Rondkijken naar winkels die hetzelfde verkopen loont de moeite ..
Onze bedankjes verschillen met waar ik het duurste heb gezien ruim 1.50 per stelletje..voor exact hetzelfde
Tel al die dingetjes met elkaar op ..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:17:11 #276
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65829201
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:35 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ring
Dit zijn die van ons,op de site staat ie met 5 kleine briljantjes,ik heb 1 grotere gedaan (zie je door het licht niet zo goed op de foto).Ook heb ik dezelfde breedte van ring als mijn man omdat ik zowiezo altijd grofere sieraden draag en ik niet echt kleine vingertjes heb! Ik wilde overgens GEEN geelgoud (maar mijn man vond ze zo mooi,en ik vond em ook gewoon mooi staan bij ons beide,geen dag spijt van gehad )

[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit hoor. en wat de anderen er van vinden.. tja, het gaat om jou idd
pi_65830958
Wij hebben vanmorgen de ringen weggebracht om te laten graveren. Wel spannend om ze ineens weer in te moeten leveren als je ze al een paar maanden in huis hebt
O+ 11-06-2009 O+
pi_65831154
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..
Je hebt iedere 100 a 200 meter gewoon totaal ander uiterlijk, andere foto's

Foto voor de oranjerie, foto bij de roze struik, foto op een bruggetje, foto bij de pilaren, foto in de rozentuin en gewoon op het grasveld etc Ook nog kijken bij de soesterduinen?

Jullie komen uit de buurt van baarn?? Wij hadden fotograaf uit bussum, die komt vaker in de park vandaar dat wij de fotograaf hebben vertrouwd en daar zijn we nog steeds erg blij mee
Wij hebben een fotograaf uit Harderwijk. Komen eigenlijk helemaal niet uit de buurt van Baarn Ben geboren in Hilversum maar woon al bijna mijn hele leven in Flevoland. Gezien het feit dat de gemeentehuizen van Dronten en Lelystad erg lelijk zijn naar onze mening wilden we wat anders en zijn we gaan kijken naar een meer centrale plek qua families en vrienden. ZIjn er wel heel blij mee ook al is het wat meer geregel
O+ 11-06-2009 O+
  zondag 8 februari 2009 @ 13:26:09 #279
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65845246
Inmiddels erg druk met zaken uitzoeken. Er komt wel wat bij kijken als je in het buitenland wilt trouwen. Het is nog niet zeker of er ook op een zondag getrouwd kan worden, maar wij hopen dat gezien de datum (20092009) dit wel kan natuurlijk. We zijn er beide iig over uit dat het San Gimignano moet worden en met Italiaans leren zijn we ook al druk bezig. Erg lastig als je geen taalgevoel hebt (zoals ikke). Nu nog maar eens kijken wat de familie er van vind. Helaas is het niet te bekostigen om hen ook mee te nemen op onze kosten. Kijken of ze het zelf willen bekostigen. En anders, tja, dan hebben ze gewoon vet pech. Onze vrienden gaan zeker mee. Die willen er graag bij zijn hebben ze aangegeven dus helemaal alleen zijn we niet
pi_65845820
Leuk trouwen in Italie Waarom Italie als ik vragen mag?
Ik wilde vroeger altijd trouwen in Las Vegas,het is toch iets anders gegaan haha!
01-08-2008
pi_65848408
Mickeys, wat leuk dat je in Italie gaat trouwen.
Wij trouwen op 22 juli 2009 op Malta!!! De voorbereidingen zijn in volle gang en het schiet al lekker op. Ook wij konden niet voor iedereen de reis betalen, maar toch gaan er nog wel veel mensen mee. Er zijn 6 vrienden die meegaan en beide ouders gaan mee. We hebben zelf ook 2 jonge kindjes, en die zijn er natuurlijk ook bij. Ik ga deze week uitnodigingen versturen naar andere vrienden waarvan wij het leuk zouden vinden als ze ook komen. Dus even afwachten of er nog meer bijkomt.
pi_65873868
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:03 schreef nokwanda het volgende:
We zijn er inmiddels over uit dat het wit goud of zilver gaat worden. We hebben nu 3 opties. De rainbowring zoals ik die eerst heb geplaatst. Er is ook nog een keltische relatiering die we allebei mooi vinden, en vandaag vonden we bij een juwelier heel simpele mooie gladde wit gouden ringen voor een schappelijke prijs. We gaan waarschijnlijk kiezen uit deze 3 opties, maar nemen nog even de tijd. Die hebben we nog wel, al komt het al dichtbij.
ha ha jij hier
pi_65873883
trouwens sinds gister na bijna een maand mn ringen niet om gehad te hebben mn ringen dus weer omgedaan
merkte toen pas hoe kaal het had gevoeld ha ha

hoest met PP?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:33:49 #284
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65880621
quote:
Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Leuk trouwen in Italie Waarom Italie als ik vragen mag?
Ik wilde vroeger altijd trouwen in Las Vegas,het is toch iets anders gegaan haha!
We zijn als vrienden samen naar Italië op vakantie gegaan en er als een stelletje uitgekomen En dat alles is eigenlijk gebeurd in San Gimignano. tja, en uiteindelijk ook in Italie gevraagd
  maandag 9 februari 2009 @ 14:34:53 #285
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65880665
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:46 schreef Miguel0707 het volgende:
Mickeys, wat leuk dat je in Italie gaat trouwen.
Wij trouwen op 22 juli 2009 op Malta!!! De voorbereidingen zijn in volle gang en het schiet al lekker op. Ook wij konden niet voor iedereen de reis betalen, maar toch gaan er nog wel veel mensen mee. Er zijn 6 vrienden die meegaan en beide ouders gaan mee. We hebben zelf ook 2 jonge kindjes, en die zijn er natuurlijk ook bij. Ik ga deze week uitnodigingen versturen naar andere vrienden waarvan wij het leuk zouden vinden als ze ook komen. Dus even afwachten of er nog meer bijkomt.
Oeh, nog iemand die trouwt in het buitenland. Gaaf hoor. Heel veel geluk toegewenst natuurlijk
pi_65895310
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ha ha jij hier
Op jouw aanraden
Het scheelt wel dat er maar weinig voorbereiding nodig is als je het niet zo groots aanpakt. Lunchlokatie is hier al geregeld en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:40:57 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65907746
Omdat we besloten hebben om in Italië te trouwen hebben we gekeken wat het allemaal kost. Nu hebben we dus besloten dat de familie van harte welkom is, maar dat ze dit dan op eigen kosten moet doen. tja.. dat viel niet bij iedereen in even goede aarde. Juist van vrienden die we dit ook hadden verteld dat we in Italië gaan trouwen zeiden spontaan (zonder dat we de "eigen kosten" optie hadden genoemd) dat ze daar ook heel graag bij zouden willen zijn als wij dat goed zouden vinden. Maar natuurlijk..

Waar heb je anders toch je vrienden voor. lief hier
pi_65910079
Ja dat lijkt me wel het lastige van in het buitenland trouwen. Denk dat weinig mensen het geld hebben om dat voor alle gasten te gaan betalen. Maar kan me ook wel voorstellen dat de familie het niet zo leuk vind, omdat ze er vast graag bij willen zijn, maar zo kost het hun gewoon heel veel geld en tijd.
Maar goed, het is jullie trouwdag, dus het gaat er vooral om dat het zo is zoals jullie het leuk vinden, ook al zijn anderen het daar niet altijd mee eens.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:49:04 #289
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_65911568
Yep, vrienden van mij gaan in Zwitserland trouwen. Vrienden vinden het allemaal geweldig en betalen gewoon zelf reis en verblijf, maar veel familie is nogal van de oude stempel en vraagt zich af 'waarom dat nou allemaal nodig is'. Maar inmiddels zijn ze wel om en enthousiast.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:10:09 #290
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_65912214
Ik vind persoonlijk, het is inderdaad jouw dag, mar je zadelt mensen ook wel weer op met het feit dat ze een grote smak geld ' moeten' neertellen voor JULLIE dag.
pi_65912310
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Op jouw aanraden
Het scheelt wel dat er maar weinig voorbereiding nodig is als je het niet zo groots aanpakt. Lunchlokatie is hier al geregeld en zo.
dat scheelt idd!

wil wel foto's zien hoor!
pi_65912343
over het in het buitenland trouwen vind ik het ook wel moeilijk
ik denk dat ik voor naaste familie (ouders/boers/zussen) wel iets zou regelen
maar lijkt me een moeilijke keuze
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:17:48 #293
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_65912457
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
pi_65912500
Bijna al een jaar getrouwd.
Wat gaat het snel
pi_65912543
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef sjimz het volgende:
Bijna al een jaar getrouwd.
Wat gaat het snel
dat vind ik nou ook!
pi_65912577
Alleen we zijn het er nog niet over uit of we het op 28 februari, 1 maart of gewoon op beide dagen gaan vieren
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:22:36 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65912608
Lijkt me ook moeilijk. Ik zou daar dan ook allen voor kiezen als ik het voor de mensen die ik er perse bij wil hebben zou kunnen betalen.

Is hier iemand ooit bij Assepoester in Arnhem geweest? Voor een trouwjurk?
pi_65912624
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:21 schreef sjimz het volgende:
Alleen we zijn het er nog niet over uit of we het op 28 februari, 1 maart of gewoon op beide dagen gaan vieren
ik zou het gewoon op beide dagen vieren!

wij gaan wel onze huwelijksnacht inhalen als we 1 jaar getrouwd zijn!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:04:40 #299
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65916249
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Swiffer het volgende:
Ik vind persoonlijk, het is inderdaad jouw dag, mar je zadelt mensen ook wel weer op met het feit dat ze een grote smak geld ' moeten' neertellen voor JULLIE dag.
Het is op zich geen grote smak geld (uitgaande van het feit dat we een camping met stacaravans oid wouden regelen. Ze zijn uitgenodigd en als ze het niet kunnen betalen kan ik daar weinig aan doen. Ik kan dus wel een camping regelen, maar dat is weer te min voor ze en dan willen ze ook nog dat wij het eten van elke dag gaan regelen. Daar ben ik dus geen voorstander van (mijn partner ook niet overigens)
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Het is leuk hoor als vrienden enzo vrijwillig meegaan, maar je verplicht ze feitelijk om er een vakantie achteraan te plakken.. op zich geen ramp maar dat is dus niet 1 dag, maar bv 2 weken bepaald door jullie huwelijk.....
Het is in het weekend dus vrije dagen hoeven ze niet op te nemen. Het is 12 uur rijden dus tja, op zich kan het wel. trouwens boden onze vrienden dit zelf aan, we hadden ze niet eens gevraagd, we vertelden alleen van onze trouwplannen in Italië en toen bedachten ze dit blijkbaar zelf al. Geweldig gebaar natuurlijk
pi_65929682
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Je verplicht toch niemand iets,als ze het niet willen omdat ze het te duur vinden of wat dan ook blijven ze thuis.En als je in Italie trouwt hoeft er natuurlijk geen 2wkn vakantie achter aan,je kan ook 3dgn gaan.
Wij zijn gewoon in Nederland getrouwd maar onze familie woon wel 1,5/2,5 uur rijden hier vandaan,we hebben onze bruiloft gevierd bij/in een hotel zodat ze eventueel konden blijven logeren,er waren veel mensen die bleven logeren (op eigen kosten).Er waren ook mensen die zeiden waarom vier je het niet in Brabant,daar kom je vandaan en daar woont je familie.Daar hadden we geen zin in,we wilde gewoon doen wat wij wilde,net zoals met het uitnodigen van de gasten,gewoon wie wij willen,niet zoals het "hoort" .Ik vind dat iedereen zijn bruiloft moet kunnen vieren zoals diegene zelf wil,er zijn toch altijd wel mensen die iets te zeuren hebben.
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')