Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
en ik klik ook nog hequote:Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 november 2008 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb vorige week mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd, en we gaan begin januari trouwen. Met dat soort dingen moet je nooit te lang wachten. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Klinkt alsof je bijna alles al geregeld hebtquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:59 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ga ook trouwen! In juni volgend jaar. Ben niet romantisch ten huwelijk gevraagd, we hebben samen besloten dat we toch maar eens een datum moesten prikken en dat hebben we inmiddels gedaan.
Vindt het wel bijzonder om te gaan trouwen en heb er heel veel zin in. Ik heb altijd gezegd dat ik trouwen onzin vindt, maar wil me met mijn huidige vriend wel verbinden door middel van het huwelijk. Ik denk dat ik met hem namelijk heel erg oud ga worden. We hebben nog geen idee hoe we de dag gaan invullen. We willen het niet heel groot doen, maar wel een feestje geven. Voor de kaarten heb ik al een idee, maar nog niets concreets. Ik ga niet trouwen in een echte trouwjurk, dat past niet bij me en ik wil niet heel veel geld uitgeven voor een jurk. Ik heb wel hele mooie jurken gezien Linea Rafaelli. Maar die zijn zoooo duur, dat vind ik zonde.
Zal proberen hier een beetje consequent mee te komen schrijven!
Gaaf!!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 00:43 schreef Swiffer het volgende:
Jah vandaag geslaagd voor een japon, een mooie Valerie!
Wij willen de meeste voorbereidingen die al kunnen afgerond hebben rond februari, zodat we voor begin april nog even wat andere dingen kunnen doen tussendoor (kaakchirurg enzoquote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Poezebeest het volgende:
In mijn hoofd is alles geregeld, in de praktijk echter nog helemaal niets.
We hebben zelfs de datum en tijd nog niet vastliggen bij de gemeente. Ik heb het nu nog even erg druk op het werk, maar in januari wil ik alles gaan regelen.
Gaaf, die hebben zulke mooie romantische japonnenquote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
..
Hier gaat de andere kant 7 januari kijken voor een pak..
Mijn japon is van Marylise ..
Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.quote:[..]
Gaaf!!!!!Ben erg benieuwd! Mijne is van Agnes
Kende het hele merk niet eens tot ik hem aanhad
Ok okquote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.
K ga verder niks verklappen, goed??
Moet ook nog wel lang op mijn jurk wachten dus die paar weken extra gaan dan ook wel lukkenquote:
Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.quote:Op zondag 30 november 2008 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Hoelang van tevoren moet je eigenlijk beginnen met het plannen van je huwlijk?? Jaar ofzo? Dat ligt natuurlijk ook heel erg aan de eisen die je hebt maar gemiddeld gesproken? Voor een normale plaats zeg maar.
4 maandenquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan in welke periode je wil trouwen,voorjaar is geloof ik veel drukker.Ook hoe en waar je het wil enzo.
Wij zijn 1 augustus getrouwd en zijn 10mnd van te voren begonnen met de voorbereidingen.
ik zou het ook zo weer doen! dan maar flink sparen voor 12,5 of 25 jaar feestjequote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij zijn op vrijdagmiddag om 16.00 getrouwd wat ik echt perfect vond.Overdag gezellig met ouders broers/zussen+aanhang en getuiges.Om 16.00 trouwen,daarna dinner en daarna feest tot 01.00.Ow het was zo leuk ik wil weer trouwen(met dezelfde man hoor)
Mooie maand om te trouwenquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Allan24..ook al in juni !
En zo te zien wil je dat nietquote:Op woensdag 10 december 2008 23:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jeetje..ik moet echt eens wat gaan regelen anders trouw ik straks in m`n spijkerbroek
2 maanden.quote:
Oeeh schattigquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
woei superwormJimquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |