per ring of per set ringen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
Dat heb ik nou ook! Ik zou zo graag de dag nog eens over doen... sommige dingen gingen zo snel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
![]()
Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd![]()
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he![]()
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
die is mooi!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
Denk dat deze het gaat worden
[ [url=http://www.carrynette.com/contents/media/er121[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Vriendschapsringen doen het prima als trouwringen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nokwanda ..
Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je welquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.
http://www.italodesign.nl/
De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef bigbird het volgende:
Gaaf hoorWij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren
Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Patries86 het volgende:
[..]
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ringquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
Ah zo, het lijkt namelijk alsof hij erg los zit rond de vingerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |