abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:12:18 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_65760300
Definieer ' betaalbaar'
pi_65760847
¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:25:19 #253
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65764371
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef nokwanda het volgende:
¤ 250 max
Heb geen zin om nog een jaar krom te liggen voor onze bruiloft. We gaan van dat geld liever lekker op vakantie.
Een groot feest geven we ook al niet, dus is het voor ons wat vreemd om dan heel veel uit te geven aan ringen.
per ring of per set ringen?

overigens... als je het goedkoop wil houden (voor zover het goedkoop is) kun je ook hier terecht
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_65764814
Denk dat deze het gaat worden

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65766662
Oh die had ik ook gezien Die is mooi
O+ 11-06-2009 O+
pi_65772415
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Hoi Hoi,hoe is het met jou? Gefeliciteerd
Wij waren afgelopen zondag een half jaar getrouwd,wat gaat het toch snel he
Ow ik zou zo nog een keer willen.... (mijn mijn eigen ventje hoor)
Dat heb ik nou ook! Ik zou zo graag de dag nog eens over doen... sommige dingen gingen zo snel!
En het was zo'n geweldige dag
pi_65773741
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef nokwanda het volgende:
Denk dat deze het gaat worden

[ [url=http://www.carrynette.com/contents/media/er121[1].jpg]afbeelding[/url] ]
die is mooi!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:44:12 #258
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65775483
Nokwanda ..

Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65776048
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nokwanda ..

Heb je wel eens gekeken naar vriendschapsringen?
Die zijn wel eens goedkoper dan trouwringen, en zien er vaak zo mooi uit, dat je haast zou denken dat je trouwringen om hebt ..
Vriendschapsringen doen het prima als trouwringen!
Wij hebben dat uiteindelijk ook gedaan.
De trouwringen waren of te duur of van goud (ik hou niet van goud) en in zilver was er niet veel keuze, vandaar de vriendschapsring.
De ring maakt het huwelijk niet, het is alleen een symbool en het maakt niet uit of je trouwringen heb of vriendschapsringen
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:22:43 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65783623
Nok, ik heb je een PM gedaan over de trouwringen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_65784913
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.

http://www.italodesign.nl/

De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
01-08-2008
pi_65786833
We zijn er inmiddels over uit dat het wit goud of zilver gaat worden. We hebben nu 3 opties. De rainbowring zoals ik die eerst heb geplaatst. Er is ook nog een keltische relatiering die we allebei mooi vinden, en vandaag vonden we bij een juwelier heel simpele mooie gladde wit gouden ringen voor een schappelijke prijs. We gaan waarschijnlijk kiezen uit deze 3 opties, maar nemen nog even de tijd. Die hebben we nog wel, al komt het al dichtbij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65792204
Gaaf hoor Wij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:40:28 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_65794422
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben hier onze trouwringen gekocht,prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.Ze komen bij je aan huis en zijn totaal niet opdringerig ofzo,laten je gewoon op je gemak kijken.Mischien heeft iemand er iets aan.

http://www.italodesign.nl/

De Dolce Momento serie is vanaf 329,- per paar.
Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_65802438
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:29 schreef bigbird het volgende:
Gaaf hoor Wij zijn straks ook weer wat verder. Zijn nog niet uit over de kaarten, maar morgen gaat lief kijken naar bijpassende gilet/overhemd etc voor bij zijn pak. En in de ochtend brengen we de ringen weg voor graveren Volgende week kijken bij locatie voor foto's maken en afspraak met fotograaf
En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
pi_65804002
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef Patries86 het volgende:

[..]

En waar ga je ze nou maken? In baarn in dat park waar ik ook mijn foto's heb gemaakt?
Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
O+ 11-06-2009 O+
pi_65804836
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ja dat wordt er denk ik 1 van. Daar zijn we gaan kijken en ik vind het een supermooi park.
Dat is het zeker... zeker daar bij die pilaren..
Je hebt iedere 100 a 200 meter gewoon totaal ander uiterlijk, andere foto's

Foto voor de oranjerie, foto bij de roze struik, foto op een bruggetje, foto bij de pilaren, foto in de rozentuin en gewoon op het grasveld etc Ook nog kijken bij de soesterduinen?

Jullie komen uit de buurt van baarn?? Wij hadden fotograaf uit bussum, die komt vaker in de park vandaar dat wij de fotograaf hebben vertrouwd en daar zijn we nog steeds erg blij mee
pi_65806731
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Net de site bekeken.. hier kunnen we mee uit de voeten.. en zeker omdat het Italo design is al helemaal. Past helemaal bij onze bruiloft in Italië. dank je wel
Geen dank.Wij waren er echt over te spreken en ben erg blij met mijn ring
Dit zijn die van ons,op de site staat ie met 5 kleine briljantjes,ik heb 1 grotere gedaan (zie je door het licht niet zo goed op de foto).Ook heb ik dezelfde breedte van ring als mijn man omdat ik zowiezo altijd grofere sieraden draag en ik niet echt kleine vingertjes heb! Ik wilde overgens GEEN geelgoud (maar mijn man vond ze zo mooi,en ik vond em ook gewoon mooi staan bij ons beide,geen dag spijt van gehad )

01-08-2008
pi_65809928
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
I had a signature once. It was awful.
pi_65811981
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
mooi, maar de ring van je man is duidelijk te groot?
Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
01-08-2008
pi_65812100
Mooie ring, maar die nagels
pi_65812215
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Hij heeft hele dikke knokkels,wat op de foto mischien niet zo goed te zien is,maar dan hou je dat dus altijd.
Ah zo, het lijkt namelijk alsof hij erg los zit rond de vinger Ze zijn wel heel sjiek. Wij krijgen hopelijk eind komende week onze ringen, hoop dat ze goed passen, ben heel benieuwd....
I had a signature once. It was awful.
pi_65813311
Tja het is ook niet zo mooi,hij heeft het met alle ringen niks aan te doen.Leuk moment vond ik dat om de ringen in huis te hebben,heb ze wel tig keer aangepast haha!

@ColdFeet,smaken verschillen natuurlijk,maar ik zonder lange nagels klopt niet,gelukkig vinden ik en mijn husband ze wel mooi
01-08-2008
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:25:52 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65820513
Ik vind het mooie ringen Pure-poison. Ik vind alleen de steentjes net teveel van het goeie, het relief alleen al voldoende zegmaar. Maar fijn dat het helemaal naar jullie zin is!

En wij hebben een fotograaf... Bij deze beloof ik niks meer te doen tot ik een jurk ga kijken. Ja behalve her en der wat loeren dan. Hij maakt echt precies wat we zoeken en ik ben zo bang dat ik anders met minder tevreden moet zijn zegmaar.
O! En ik dacht dat trouwen standaard veel duurder was. Ik heb net heeeel erg afgeklopt dat het ons nu eigenlijk nog zo meevalt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 10:59:10 #275
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65824674
De kleine dingetjes die doen het m Lishe ..

Rondkijken naar winkels die hetzelfde verkopen loont de moeite ..
Onze bedankjes verschillen met waar ik het duurste heb gezien ruim 1.50 per stelletje..voor exact hetzelfde
Tel al die dingetjes met elkaar op ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')