Hehequote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef DretoX het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen.. Zie mezelf ook wel weer zo'n kaart halen en wotlk en dan als ik een lange corpse run krijg afsluiten en niet meer naar omkijken. Zoals de laatste keer
.
rofl dat is nog best een moeilijke, al hoewel regel 20 hoeren en het moet ook wel lukkenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef DretoX het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen.. Zie mezelf ook wel weer zo'n kaart halen en wotlk en dan als ik een lange corpse run krijg afsluiten en niet meer naar omkijken. Zoals de laatste keer
.
We lopen er nu aan te denken hem gewoon verslaafd te maken zijn we ook van het probleem afquote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
LARP.
"lightning bolt! lightning bolt! lightning bolt!"![]()
En geez, doe eens rustig aan doen met dit topic.Ik loop al 3 pagina's achter.
Lang..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ben nu al 2 uur aan het repairen verdomme, ik wil spelen.Hoelang duurt het repairen?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We lopen er nu aan te denken hem gewoon verslaafd te maken zijn we ook van het probleem af.
Jah voor de volgende keerquote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb ik niks meer aan, hij is al verneukt..
Als je een niet al te snelle bak heb kant het repairen idd rustig 3 uur durenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb ik niks meer aan, hij is al verneukt..
Da's het probleem heb juist een high end bak. Repareren is al klaar btw.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je een niet al te snelle bak heb kant het repairen idd rustig 3 uur duren. Geeft i niet aan hoever die is dan?
Ik ook en ik ben nog wel bijna een jaar gestoptquote:Zit nog steeds te twijfelen.. Zie mezelf ook wel weer zo'n kaart halen en wotlk
wow cd erin en op install klikkenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:49 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe kan ik wotlk nou installeren?
Waaruit in concludeer dat jij wotlk nog niet bezit.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
wow cd erin en op install klikken
Uhm.. ik ook niet maar het is toch gewoon een install dvd?!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waaruit in concludeer dat jij wotlk nog niet bezit.
Wow dan is er iets goed fout. Anyway kan je nu wel WOTLK installen an de repair of ook niet en staat er niks op de tech forums van wow hoe je dit kan oplossen?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Da's het probleem heb juist een high end bak. Repareren is al klaar btw.
Ja, maar je moet je account upgraden anders gaat de installer niet verder. En je kunt maar een keer upgraden.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Uhm.. ik ook niet maar het is toch gewoon een install dvd?!
Ik had installer gewoon gedownloads via nzb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |