quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
me tt paste nietquote:Op donderdag 13 november 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme schiet eens op man. Jij had al een post voor mij en opent 2 minuten later pas een topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joske vertel even een leuke anekdote m.b.t. hosselenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
hmm
Pedo Bobby B is er ook weerquote:
Ik weet niksquote:Op donderdag 13 november 2008 09:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joske vertel even een leuke anekdote m.b.t. hosselen
quote:
Ik zou er wel doenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet, op foto's ziet ze er niet zo lekker uit, maar in The Quiet en de trailer van Push ziet ze er kei lekker uitMaar ja, in die trailer ziet zelfs Dakota Fanning er lekker uit....
waar dan en hoe laat dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:50 schreef afcajos het volgende:
Zeg Barra ik ie dat je regio Zwolle woont? Morgen ga ga ik mij bezatten in die kroegen daar
Wie, Dakota Fanning?quote:
Ik heb nog iets van 20 euro op mijn timeless klantenpas staan dus daar gaan we eerst heenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar dan en hoe laat dan?![]()
Me vader zij altijd Kut is Kut mijn zoonquote:Op donderdag 13 november 2008 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie, Dakota Fanning?
Ik zou Camille ook wel doen. Maar ja, ik zou Selma Blair ook doen, die vind ik ook zo lekker geil.
Niet verstandig om als Urker met zo'n opmerking te komenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Me vader zij altijd Kut is Kut mijn zoon
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet verstandig om als Urker met zo'n opmerking te komen
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet verstandig om als Urker met zo'n opmerking te komen
timeless! jeweettoch! vet vel spange sma's daar vriend!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 20 euro op mijn timeless klantenpas staan dus daar gaan we eerst heenrond half 2 denk ik. Veel 16 jarige sletjes daar
En het bier is vrijdagmiddag 1.10¤ als je klantenpas hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
timeless! jeweettoch! vet vel spange sma's daar vriend!
ik weets kerelquote:Op donderdag 13 november 2008 10:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
En het bier is vrijdagmiddag 1.10¤ als je klantenpas hebt
Ja klopt, en toen was het met je pas 90 cent. Maar sinds anderhalf jaar ofzo is zonder pas 1.20 en met pas 1.10quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weets kereltoen ik nog op school zat had je geen pas daarvoor nodig.. was het standaard 1 euro voor een biertje vrijdag middag!
Nou, KENNELIJK KEKEN ZE WEL. DUS. WEHAHAH!11quote:Op donderdag 13 november 2008 10:07 schreef afcajos het volgende:
Ow en in het Vliegende Paard, dat er naast zit mag ik niet meer naar binnenen die mongool bij de deur heeft kennelijk een fotografisch geheugen want na een half jaar herkende hij me nog. Ik ging een keer mn eigen glas voltappen toen er niemand keek
en dat met 6 glazen.
Daar moet je hier niet mee aankomen, die vinden ze net als Elle hier niet leukquote:
uiteindelijk werd ik betrapt jaquote:Op donderdag 13 november 2008 10:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, KENNELIJK KEKEN ZE WEL. DUS. WEHAHAH!11![]()
![]()
Dat is al ruim een week zoquote:Op donderdag 13 november 2008 10:14 schreef Jenglejack het volgende:
Sigaretten zijn gewoon veel duurder geworden !
Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |