Alleen kankerkut, dat dat updaten zo lang duurt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Kijk, dat is nog eens een output
Grappig om te zien dat ongeveer álle toppulsers nog wel enkele plaatsen zakken
Waar ik de afgelopen 2 maanden voor getypt heb, die 3 plaatsen, is ook weer teniet gedaanMaarja
Overigens kan luelinks dit niet altijd blijven doen, als de vorige versie van whatpulse maar verboden wordt. Daarmee wordt namelijk gecheat, met de nieuwe (1.5 versie) kan dat niet meer. (zover ik gehoord heb)
* LightLuke zakt dus weer een plaatsjequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:48 schreef Ulreazj het volgende:
Ik heb even een nieuwe user binnengehaald die 21miljoen keys heeft.
sorry, kusje derop !quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:56 schreef LightLuke het volgende:
[..]
* LightLuke zakt dus weer een plaatsjewas ik bijna bij plaats 100
Prepare to zak more.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:56 schreef LightLuke het volgende:
[..]
nee je bent 3 plaatsen gezaktquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:57 schreef MaGNeT het volgende:
In 18 maanden naar plaats 281 gekropen en nog steigende
Whoei!
\quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik mijn account ook instellen op een andere computer?
ja ok, maar je bent nu 3 plaatsen gezakt (like iedereen door die nieuwe nummer 1 in het team)quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tijdelijke daling
Wacht m'n volgende Pulse maar af
Zal ik anders ook nog even pulsen, LightLuke?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:56 schreef LightLuke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zal ik anders ook nog even pulsen, LightLuke?
[ afbeelding ]
Dat moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zal ik anders ook nog even pulsen, LightLuke?
[ afbeelding ]
quote:Wanneer ik even naar de FOK! stats kijk, merk ik dat er 3 grote nieuwe gebruikers zijn, elk met minstens 60 miljoen keys. Wat met opvalt is dat er slechts vier minuten ligt tussen de laatste pulse van twee van die gebruikers. Ook eigenaardig is dat de join datum van beide users slechts één dag verschilt.
Kan iemand deze users reporten? Of me in ieder geval zeggen hoe ik dat kan doen?
Beetje lullig ook wel hoor, zo van oh kijk hun opeens veel keys hebben, ow zullen wel weer cheaters zijn hoppa reporten. (Zo zie ik het dan.)quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Tackleberry het volgende:
Gezien die extra opmerkingen over pulsetijden en aanmeldingsmomenten niet echt heel vreemd. Maar goed, ik weet niet wat er door WhatPulse allemaal onderzocht kan worden na zo'n report.
* DJMO hiermee eens is ...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Beetje lullig ook wel hoor, zo van oh kijk hun opeens veel keys hebben, ow zullen wel weer cheaters zijn hoppa reporten. (Zo zie ik het dan.)![]()
Want volgens mij als zij bij DPC waren gejoind had je ze er niet overgehoord behalve een welkom dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |