abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63362517
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje "ver heen" als je je nu pas realiseert dat er echte mensen achter een account zitten. Ik snap best dat het mensen wat doet als iemand waar ze jarenlang discussies mee hebben gevoerd opeens is overleden, maar je nu pas realiseren dat er echte mensen achter een account zitten... Dan ben je ver heen.
Sommige gebruikers gedragen zich ook helemaal niet als een normaal mens.
Via persoonlijke mails ontstaat er een veel redelijker en gematigder contact.
Ik zie de accounts als de accounts: dus iemand die een grote bek heeft, kan een grote bek terug krijgen. Een gebruiker is zoals hij/zij zich presenteert. En zijn presentatie is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63362601
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Sommige gebruikers gedragen zich ook helemaal niet als een normaal mens.
Via persoonlijke mails ontstaat er een veel redelijker en gematigder contact.
Ik zie de accounts als de accounts: dus iemand die een grote bek heeft, kan een grote bek terug krijgen. Een gebruiker is zoals hij/zij zich presenteert. En zijn presentatie is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Achter elk account zit gewoon een mens van vlees en bloed. Dat mensen op een internetforum vaak een wat grotere mond hebben is inherent aan de mens. Op bv. verjaardagsfeestjes hebben ze vaak ook een wat grotere mond en onder invloed van alcohol ook.

Ik vind het een beetje raar dat er PM-contact voor nodig is om elkaar op een redelijke en gematigdere manier toe te spreken.
pi_63362830
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben het niet helemaal met je eens. Achter elk account zit gewoon een mens van vlees en bloed. Dat mensen op een internetforum vaak een wat grotere mond hebben is inherent aan de mens. Op bv. verjaardagsfeestjes hebben ze vaak ook een wat grotere mond en onder invloed van alcohol ook.
Je komt ook irl een hoop brallers tegen op feestjes waarmee je flinke discussies kunt hebben. De braller vind je dan een enorme lul. Alleen wanneer je hoort dat zo'n lul jong doodgaat vind je dat toch heel naar voor hem en zijn nabestaanden. Dan bedenk je dat het toch eik heel erg klote is en zie je hem ineens niet meer alleen als braller. Maar volgens jou ben je dan heel ver heen. .
pi_63362852
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar dat er PM-contact voor nodig is om elkaar op een redelijke en gematigdere manier toe te spreken.
Tja, dat is wel raar, maar het is wel de waarheid.
In openbare gelegenheden is iemand geneigd om zich groter voor te doen dan hij/zij eigenlijk is. Bluffen heet dat.

In persoonlijk contact blijkt dat allemaal wat gematigder te zijn.

Hetgeen pleit tegen een grote bek: die geeft alleen maar ergernis.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_63362936
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Stali het volgende:

[..]

Je komt ook irl een hoop brallers tegen op feestjes waarmee je flinke discussies kunt hebben. De braller vind je dan een enorme lul. Alleen wanneer je hoort dat zo'n lul jong doodgaat vind je dat toch heel naar voor hem en zijn nabestaanden. Dan bedenk je dat het toch eik heel erg klote is en zie je hem ineens niet meer alleen als braller. Maar volgens jou ben je dan heel ver heen. .
Je vat ´m niet. Als je dan een potje gaat janken dat er een echt persoon achter die braller zit, dan ben je ver heen.
pi_63362981
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tja, dat is wel raar, maar het is wel de waarheid.
In openbare gelegenheden is iemand geneigd om zich groter voor te doen dan hij/zij eigenlijk is. Bluffen heet dat.

In persoonlijk contact blijkt dat allemaal wat gematigder te zijn.

Hetgeen pleit tegen een grote bek: die geeft alleen maar ergernis.
Yep. Typisch kenmerk van de mens, niet alleen op een internetforum. Ik vind het dan wel raar dat men pas beseft dat we het over mensen hebben op het moment dat er iemand is overleden.

Maar goed, Aaahikwordgek krijgen we er niet meer terug.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:32:15 #267
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_63363122
RIP
Succes aan de nabestaanden. Kende em verder niet, maar het is natuurlijk nooit leuk
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_63363154
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je vat ´m niet. Als je dan een potje gaat janken dat er een echt persoon achter die braller zit, dan ben je ver heen.
Ik denk dat ik het prima vat en verder is hier niemand die aangegeven heeft IRL helemaal kapot van verdriet te zijn om Aaahje.

Halcon, met alles wat je post, ik kom je nu voor het eerst tegen, denk ik. Voor mij ben je een paar regeltjes op FOK! maar wanneer ik bv. een topic zou lezen waarin staat dat user Halcon aids heeft en daaraan doodgaat, tja, dan zie ik je als een user van FOK! die op jonge leeftijd doodgaat en dan sta ik even stil bij de persoon achter de naam Halcon. Ben ik dan ver heen? .

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali op 20-11-2008 00:40:22 ]
pi_63369879
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Inderdaad. Schermnamen op het internet zijn meestal mensen die je niet kent en ook nooit zult kennen. Het definitieve einde van zulke mensen is doorgaans net zo erg als de dood van een bekend persoon die je enkel kent van zijn publieke optredens.

Hard maar waar.
pi_63432647
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het prima vat en verder is hier niemand die aangegeven heeft IRL helemaal kapot van verdriet te zijn om Aaahje.

Halcon, met alles wat je post, ik kom je nu voor het eerst tegen, denk ik. Voor mij ben je een paar regeltjes op FOK! maar wanneer ik bv. een topic zou lezen waarin staat dat user Halcon aids heeft en daaraan doodgaat, tja, dan zie ik je als een user van FOK! die op jonge leeftijd doodgaat en dan sta ik even stil bij de persoon achter de naam Halcon. Ben ik dan ver heen? .
Als je er dan pas bij stil staat dat er gewoon een persoon achter een account zit dan ben je ver heen inderdaad.
pi_63475095
Scaurus is virtueel dood.
pi_63475283
jammer dat de nagedachtenis aan de overledene behoorlijk ondergesneeuwd raakt onder diverse geurspoortjes van mensen die zichzelf even in de etalage komen zetten...
pi_63475379
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:42 schreef Clara het volgende:
jammer dat de nagedachtenis aan de overledene behoorlijk ondergesneeuwd raakt onder diverse geurspoortjes van mensen die zichzelf even in de etalage komen zetten...

Niemand heeft het meer over Aaah. Zo gaat dat altijd, helaas, en gaat weer over tot de orde van de dag.
pi_63546737
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Niemand heeft het meer over Aaah. Zo gaat dat altijd, helaas, en gaat weer over tot de orde van de dag.
Het leven gaat uiteindelijk toch door.
pi_63552811
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het leven gaat uiteindelijk toch door.
En, hoe oneerlijk dat ook aanvoelt, zo hoort het ook.
pi_63555430
Zonde. Prettige user, toffe username.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 27 november 2008 @ 02:55:15 #277
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63556734
quote:
Op donderdag 27 november 2008 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zonde. Prettige user, toffe username.
Zo prettig als een goedaardig gezwel ja. (pun intended)
-
pi_63557043
quote:
Op donderdag 27 november 2008 08:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zo prettig als een goedaardig gezwel ja. (pun intended)
Ik heb een paar jaar amper gefokt dus mijn beeld van de meeste fokkers is een beetje vervaagd en geromantiseerd.

Ik wilde vooral z'n username nog even prijzen. Aaahikwordgek, geniaal blijft leuk.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63557569
Rust zacht, en sterkte aan de nabestaanden.

Groeten,
Lemmeb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')