Zo prettig als een goedaardig gezwel ja. (pun intended)quote:Op donderdag 27 november 2008 02:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zonde. Prettige user, toffe username.
Ik heb een paar jaar amper gefokt dus mijn beeld van de meeste fokkers is een beetje vervaagd en geromantiseerd.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo prettig als een goedaardig gezwel ja. (pun intended)
Lemmebquote:Op donderdag 27 november 2008 09:24 schreef OudeMan het volgende:
Rust zacht, en sterkte aan de nabestaanden.
Groeten,
Lemmeb
Zeker....Maar soms is dat wel hard als mensen zo snel weer worden "vergeten" ..quote:Op woensdag 26 november 2008 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het leven gaat uiteindelijk toch door.
Daar was hij niet echt helder over, behalve dat het kanker was.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef laforest het volgende:
Wat voor een ziekte had hij dan?
Nee, hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 27 november 2008 11:32 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij miste als kiespijn!
Das gefühlquote:Op donderdag 27 november 2008 11:46 schreef OudeMan het volgende:
[..]
Dat zegt mijn fingerspitzengefühl.
Och Klaartje, het zal je vast niet vaak gezegd worden maar je hebt hierin natuurlijk volkomen gelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 12:42 schreef Clara het volgende:
jammer dat de nagedachtenis aan de overledene behoorlijk ondergesneeuwd raakt onder diverse geurspoortjes van mensen die zichzelf even in de etalage komen zetten...
Ik herinner me Aahtje als iemand die vrij emotioneel was, eigenlijk als emotionele bijwagen van bepaalde types jaren geleden, hij is eigenlijk het schoolvoorbeeld geweest voor de stelling dat politiek niet om argumenten gaat maar om emoties en associaties, iemand die daarin ook verder ging dan voor wie hij de emotionele bijwagen was. Echter ook iemand waarbij de redelijkheid wrs iets meer doorschemerde dan bij degenen voor wie hij die bijwagen was. Maar ook iemand die daarover wrs twijfelde.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:35 schreef Aoristus het volgende:
Die Aaah, altijd maar dood.
Goede vraag, Staal. Ik zou ook wel eens willen weten hoe men zich Aaah herinnert. Ik ken wel Aha, van de stripjesclip uit de 80's
Het geeft je ook het gevoel hoe weinig je er zelf eigenlijk toe doet. Dat maakt het ook zwaar te verteren dat overledenen zo snel worden 'vergeten.'quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker....Maar soms is dat wel hard als mensen zo snel weer worden "vergeten" ..
De vluchtigheid van het leven is soms onverteerbaarquote:Op zondag 7 december 2008 09:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het geeft je ook het gevoel hoe weinig je er zelf eigenlijk toe doet. Dat maakt het ook zwaar te verteren dat overledenen zo snel worden 'vergeten.'
kloptquote:Op maandag 8 december 2008 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vluchtigheid van het leven is soms onverteerbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |