Dat denk ik ook niet, maar kijk eens in zijn foboquote:Op zondag 16 november 2008 18:45 schreef LXIV het volgende:
Hij zal wrsch niet als Aaahikwordgek in de krant staan.
Denk ik.
Net alsof mensen nog een advertentie laten zetten.quote:Op zondag 16 november 2008 18:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal hij al begraven zijn? Ik kan zijn advertentie niet vinden.
Het had natuurlijk gekund. En waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net alsof mensen nog een advertentie laat zetten.
Omdat dood gaan tegenwoordig al duur genoeg is.quote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het had natuurlijk gekund. En waarom zou je het niet doen?
Ja, dat is waar. Maar ja, bij leven wordt je voortdurend afgezet .... Vooral door de grotere bedrijven die voor winstmaximalisatie gaan. Dan zou ik zelf over dat laatste niet moeilijk doen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat dood gaan tegenwoordig al duur genoeg is.
Onder de huidige prijzen vertik ik het in ieder geval gewoon. Stelletje afzetters
Ik neem aan dat de namen in zijn profiel van hem zijnquote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Een advertentie is enorm gebruikelijk. Maar dan moet je wel weten hoe hij heet EG.
Precies!quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Onder de huidige prijzen vertik ik het in ieder geval gewoon. Stelletje afzetters
Het moet ook een doel hebben, als desbetreffende persoon zijn hele leven in 1 plaats gewoond en gewerkt heeft, dan heeft het geen nutl een bericht in een landelijk dagblad voor 1100 euro te laten plaatsen me dunktquote:Op zondag 16 november 2008 18:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het had natuurlijk gekund. En waarom zou je het niet doen?
Eerder schreef jij ook dat je dacht dat het een surinamer was.quote:Op zondag 16 november 2008 18:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de namen in zijn profiel van hem zijn![]()
Aaahikwordgek
Zowel voornaam als achternaam is een gangbare. Al betwijfel ik soms of deze authentiek zijn....Want over zijn privé was hij niet erg open..
Waarom dan toch een naam in zijn fobo?
Daar zeg je inderdaad wat. Die lui hebben geen moeite gehad met de komst van de euro.quote:Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beeldvorming, ja.quote:Op maandag 17 november 2008 00:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Eerder schreef jij ook dat je dacht dat het een surinamer was.
Je schrijft dat niemand hem irl lijkt te kennen. Hoe weet je dan zeker dat zijn naam en foto niet authentiek kunnne zijn? Geef toe dat ik het ook niet waarschijnlijk vind dat hij zijn foto en naam zou plaatsen, zeker vanwege het gfeit dat hij niet veel losliet over hem zelf.quote:Pieter Coria bestaat niet, de jongen op de foto dan weer wel maar dat is natuurlijk niet Aaah.
Ik heb niet uitgebreid gegoogled. Maar het had zomaar gekund. Anderen zijn immers weer wel open op het forum en vind je wel wat meer van terug.quote:Ik begrijp dat je aangedaan bent, maar Aaah was gewoon een dude die anoniem wat vertier zocht op internet en niemand lijkt hem irl te kennen. Laat het zitten.
Hij heeft eens gezegd dat die foto wel van hem was, of eigenlijk, dat als je die foto terugvindt op het internet je ook zo zijn echte naam te pakken hebt.quote:Op maandag 17 november 2008 00:26 schreef Stali het volgende:
Pieter Coria bestaat niet, de jongen op de foto dan weer wel maar dat is natuurlijk niet Aaah.
Foto wel echt. Naam niet.quote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft eens gezegd dat die foto wel van hem was, of eigenlijk, dat als je die foto terugvindt op het internet je ook zo zijn echte naam te pakken hebt.
Ik zal er morgen even naar kijken. Best vaag dat hij nu niet meer is.quote:Op maandag 17 november 2008 18:39 schreef sigme het volgende:
Aaahikwordgek:
[ afbeelding ]
At your service
Doe geen moeite, er staat een smiley. Hij heeft dat een tijd als icoon & onderschrift gevoerd. Eerder een minder 'verlichte' versie van dat icoon. Ik vond het wel een passend afscheidsplaatje / -praatje.quote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zal er morgen even naar kijken. Best vaag dat hij nu niet meer is.
Ik moest werkelijk schuin op het scherm kijken om die te zien .....quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe geen moeite, er staat een smiley. Hij heeft dat een tijd als icoon & onderschrift gevoerd. Eerder een minder 'verlichte' versie van dat icoon. Ik vond het wel een passend afscheidsplaatje / -praatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |