wat moet je nu doen op je werk? alles een beetje in de gaten houden?quote:
Ik ben nu thuis, verschilt overigens niet erg veel met werk...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat moet je nu doen op je werk? alles een beetje in de gaten houden?
doen ze dat bij jou?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:42 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens: het is best vervelend als je collega's te outen tegenover je clienten
ja we gaan er snel doorheenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:43 schreef MrBrightside het volgende:
Wat gaat het weer snel.
@Nuno: voor 12 euro uit eten en borrelen kan als je uit eten gaat bij een el cheapo doch best wel goede pizzeria met kutwijn gaat eten en bij de borrel iedereen voor je laat betalen terwijl je dat eigenlijk kut vindt maar als de andere mensen graag willen dat je komt..
Jap, die van mij begrijpen dat wel. Zijn LVG'ers (iq van 55/70 tot 85) 100 is gemiddeld en het broertje van je vriend zit denk rond de 40-55quote:Op donderdag 13 november 2008 02:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doen ze dat bij jou?
maar je clienten zijn toch mentally challenged? begrijpen ze dat wel?
kloptquote:Op donderdag 13 november 2008 02:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, die van mij begrijpen dat wel. Zijn LVG'ers (iq van 55/70 tot 85) 100 is gemiddeld en het broertje van je vriend zit denk rond de 40-55
Jap, ik heb het geheugen van stroekel. hoe zou het eigenlijk nu met hem vergaan?quote:
Slaap lekker! ik ga er ook zo vandoorquote:Op donderdag 13 november 2008 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
bitches! kga slapen spreek jullie morgen
timmmmm u win....je zal wel hoger staan...
Een tip trouwens, mikey, het goeiemorgen topic wordt veel gepost, en is het heel gezellig, en het is ook nog eens goed voor je postcountquote:Op donderdag 13 november 2008 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
bitches! kga slapen spreek jullie morgen
timmmmm u win....je zal wel hoger staan...
volgens mij is die vraag al wel eens (vaker) gesteldquote:Op donderdag 13 november 2008 03:10 schreef Cybart het volgende:
ow.... en @ wonderer:
No offense, maar ik denk dat meer mensen het zouden willen vragen (maar niet durven):
zou jij niet liever een jongen zijn? (ivm je intresse in het hele homo gebeuren)
Ik ben een jongen. Als je bedoelt, had ik niet liever het lichaam van een jongen willen hebben? Dan jaquote:Op donderdag 13 november 2008 03:10 schreef Cybart het volgende:
ow.... en @ wonderer:
No offense, maar ik denk dat meer mensen het zouden willen vragen (maar niet durven):
zou jij niet liever een jongen zijn? (ivm je intresse in het hele homo gebeuren)
Ohh HELL no! He's mine!quote:
Dit had topic 2227 moeten zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 02:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kind, je moet het vorige topic nog lezen waarschijnlijk....we gaan er erg snel doorheen.
werk je s nachts?
heb de laatste twee topics geopend......ben ik niet goed? hahahahah
Och, wat maakt 1 deeltje nou uitquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit had topic 2227 moeten zijn
Ben werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |