quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Man naar mijn hartquote:Op donderdag 13 november 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ook al drink je maar 2 biertjes ()
Als jij het maar naar je zin hebt
Mijn Noorse en ik zuipen al genoeg met zijn twee
Kerel ik ga nog even aan het woarkquote:
Woarkze!quote:Op donderdag 13 november 2008 00:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kerel ik ga nog even aan het woark
1 uur terug as usual![]()
Noem 'm eens.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:33 schreef Fascination het volgende:
GODVERDOMME IK WOU DE LAPO![]()
. Ik had zo'n geweldige TT in gedachten.
De mannen van fok...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
Waar we geile befseks hebben
Of ik had nog een leuke bedacht:
Waar de mannen sletjes zijn
Ah, je komt hier SCen?quote:Op donderdag 13 november 2008 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik kom hier maar eens posten, verder is Fok! dood
Hoe staat het leven, lieve KLB SCers
Grappig hequote:Op donderdag 13 november 2008 00:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De mannen van fok...
sletjes...
Bwhahahaa
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het mag![]()
trouwens, het mag van fascination, dat is goed genoeg voor mij
Ja ik vind het hilarisch...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grappig he![]()
.
Ik ga morgen schaatsen trouwens, na het heel veel jaren niet gedaan te hebben. Tips
?
Oh en haii timmmmm
Nou, ik kan je wel tips geven, maar ik kan zelf nauwelijks blijven staan op schaatsen, ik betwijfel dus of dat in je voordeel zal werkenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Grappig he![]()
.
Ik ga morgen schaatsen trouwens, na het heel veel jaren niet gedaan te hebben. Tips
?
Oh en haii timmmmm
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik kan je wel tips geven, maar ik kan zelf nauwelijks blijven staan op schaatsen, ik betwijfel dus of dat in je voordeel zal werken
Nee, dat dan weer niet, ik ben er zo een die het telkens weer blijft proberen, maar die je constant met zn gat op het ijs ziet, omdat hij het écht gewoon niet kanquote:Op donderdag 13 november 2008 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij bent er zeker zo een die aan de kant blijft staan
Je zou haast hopen van niet, dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
doeggiessss
ben benieuwd of die randdebielen waar ik mee ga 't nog een beetje kunnen![]()
Trustenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:57 schreef Fascination het volgende:
True. Nou ik ga toch maar slapen, moet fit zijn voor morgen he
.
Doegg![]()
.
quote:Op donderdag 13 november 2008 00:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, ik ben er zo een die het telkens weer blijft proberen, maar die je constant met zn gat op het ijs ziet, omdat hij het écht gewoon niet kan
En dan denk je elk jaar, nou, dit jaar écht niet meer, en dan sleept die blije huppelkutvriendin je toch weer meequote:Op donderdag 13 november 2008 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das dan wel weer dapper...![]()
Ik zat ff het R&P -gedeelte door te spitten...![]()
Sommige topics
Ja nou, ik snap eigenlijk niet waarom al die mensen hun blije leven online zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan denk je elk jaar, nou, dit jaar écht niet meer, en dan sleept die blije huppelkutvriendin je toch weer mee
Links!
Ja, och, je hebt mensen die ergens over willen praten, maar zelf niemand hebben, dan gaan ze zielig doen op een forumquote:Op donderdag 13 november 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:![]()
[..]
Ja nou, ik snap eigenlijk niet waarom al die mensen hun blije leven online zetten![]()
Maarjah als je een kloon hebt, dan is dat ook niet zo erg... denk ik dan
Is het eigenlijk handig om te vertellen dat je een kloon hebt?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, och, je hebt mensen die ergens over willen praten, maar zelf niemand hebben, dan gaan ze zielig doen op een forum
Zelf heb ik maar 1 kloon, en dat was om praktische redenen, niet omdat ik iets niet op mn eigen naam wilde hebben, mijn leven is niet zo boeiend, dat ik het onder een schuilnaam moet vertellen
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het eigenlijk handig om te vertellen dat je een kloon hebt?
Ik wist het! 1 min verschil.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Daar was ik weer !
Ik dacht dat je geen klonen mocht hebben?quote:
Volgens mij mag je klonen wat je wil, alleen niet met een kloon doorposten als je een ban hebt?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen klonen mocht hebben?
Owww okequote:Op donderdag 13 november 2008 01:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij mag je klonen wat je wil, alleen niet met een kloon doorposten als je een ban hebt?
Maar als het niet mag mogen ze hem gewoon permbannen, ik gebruik hem toch nauwelijks meer
Whehe, nee, de Tong account alleen al bestaat uit 5 mensenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owww oke![]()
Dus eigenlijk bestaat fok uit 5 mensen, met allemaal klonen?![]()
OMGquote:Op donderdag 13 november 2008 01:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, nee, de Tong account alleen al bestaat uit 5 mensen
Sorry hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Rustig hier..
O jaquote:Op donderdag 13 november 2008 01:21 schreef timmmmm het volgende:
Nog leuke R&P topics waar ik gepost moet hebben,?
Heb je soms ook nachtdienst?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:23 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ben ik er om jullie deze nacht te vermaken, als het stil dreigt te vallen
Lastig.quote:
* Noorsbloed meld zichquote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef timmmmm het volgende:
Hoezo gewenst?
En wie zit hier wèl op de nachtdienst?
Ik ben sowieso een nachtmens en zeker geen ochtendmens.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:29 schreef timmmmm het volgende:
Hoezo gewenst?
En wie zit hier wèl op de nachtdienst?
Klopt, maar als het even kan, ben ik dan slapendequote:Op donderdag 13 november 2008 01:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar in de ochtend is doorgaans wel meer te doen 4ebe
Dan heb je wel weer mazzel, mijn probleem is een beetje dat ik 's nachts niet doe slapen, maar overdag ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar als het even kan, ben ik dan slapende
En wat moet ik me daar bij voorstellen? wat houd het in, waar doe je het, vertel er eens wat meer overquote:Op donderdag 13 november 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik werk als nachtwaker.
Best een leuke baan.
Maar als er weken lang niets gebeurd is het vrij saai.
Hmm dat ken ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer mazzel, mijn probleem is een beetje dat ik 's nachts niet doe slapen, maar overdag ook niet
Ik slaap én niet in, én word na een uurtje alweer wakkerquote:Op donderdag 13 november 2008 01:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm dat ken ik.
Heb je inslaap problemen ?
Of doorslaap problemen..
En gebruik je dan de powernap methode om nog een beetje energiek te blijven ?
hehequote:Op donderdag 13 november 2008 01:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen? wat houd het in, waar doe je het, vertel er eens wat meer over
Heb toch niets beters te doen
Ah okay.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik slaap én niet in, én word na een uurtje alweer wakker
Ik gebruik 2 keer in de week tramadol, om een beetje energiek te blijven
Bij mij is het neit zozeer een slaap stoornis, alswel een algehele stoornis, met hele fijne hoofdpijn, waardoor je niets kanquote:Op donderdag 13 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik heb al vanaf mijn geboorte een slaapstoornis
Dus ik kan er over meepraten.
Soms slaap ik gewoon dagen niet, en soms ook wel weer een paar dagen beter.
Maar eigenlijk nooit meer dan een uur of vier/vijf.
Dat klinkt zeer vervelend.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij is het neit zozeer een slaap stoornis, alswel een algehele stoornis, met hele fijne hoofdpijn, waardoor je niets kan
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hehe
Ik werk als nachtwaker op een station.
Mijn taak is om mensen van het station weg te houden en om te zorgen dat er geen vandalisme word gepleegt.
Ook moet ik het omliggende terrein in de gaten houden door middel van een gesloten camera systeem.
De laatste tijd is er wat meer gedoe want het is een trefpunt geworden van twee groepen: Nazi's en allochtoonse jongeren.
Dus dat is extreem vervelend en moet dan ook nog wel regelmatig ingrijpen.
Verder draag ik een verstevigd vest, pepperspray , knuppel en en maclight en een setje handboeien.
Ik mag geweld gebruiken naar eigen inzicht en als ik iemand geboeit heb dan word hij/zij opgehaalt door de politie.
Mijn excuus voor grammaticale fouten en dergelijke, maar daar kan ik weinig aan doen nog.
Nederlands is een lastige taal !
Zo snel wordt het bij mij niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat klinkt zeer vervelend.
Psychische oorzaak neem ik aan ?![]()
![]()
Als ik te persoonlijk word moet je het maar zeggen hoor.
Ja dat moet ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je dan eigenlijk niet met zn tweeen moeten werken?
Hmm.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo snel wordt het bij mij niet persoonlijk hoor
Ze weten niet wat het is, 4 verschillende psychiaters en psychologen hebben gezegd dat het niet psychisch is (type deze zin mar eens na) en de artsen weten het ook niet,
Hello Captain obviousquote:Op donderdag 13 november 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja dat moet ook.
En dat wil ik ook.
Maar mijn baas is een gigantische ebolalijer die alleen maar om geld geeft.
( Ik werk voor een particulier bedrijf )
Het punt is dat ik prima mijn mannetje sta tegenover een groep mensen.
Zowel verbaal als fysiek.
En ik ben nergens bang voor.
MAAR als ik zou worden neergestoken heb ik wel een probleem ja.
Ik heb wel een portofoon bij mij met daarop een noodknop, als ik daarop druk is de politie er binnen 5 minuten.
Maar goed .. dat kan al te laat zijn.
Maar spijtig genoeg kan ik niet stoppen met dit werk voorlopig.
Ik hgeb werkelijk geen flauw idee, weet wel dat ze er al 4 jaar mee bezig zijn, van de ene naar de andere dokter, en psycholoog, en niemand weet hetquote:Op donderdag 13 november 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm.
Wel dan klinkt het toch zeker wel als een fysiek iets.
En dan wel gerelateerd aan je melatonine opbouw/opname
En neen ik ben geen dokter
Maar ik heb hier heel veel ervaring mee.
Dat was misschien inderdaad een beetje een overbodige stellingquote:
Ik kan je aanraden om bij de huisarts te vragen om melatonine tabletten.quote:Op donderdag 13 november 2008 01:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hgeb werkelijk geen flauw idee, weet wel dat ze er al 4 jaar mee bezig zijn, van de ene naar de andere dokter, en psycholoog, en niemand weet het
De enige dokter waar ik nog niet geweest ben is de gyneacoloog denk ik
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hgeb werkelijk geen flauw idee, weet wel dat ze er al 4 jaar mee bezig zijn, van de ene naar de andere dokter, en psycholoog, en niemand weet het
De enige dokter waar ik nog niet geweest ben is de gyneacoloog denk ik
Maar het is inderdaad wel link dan, maar aan de andere kant, als je tegen een grote groep staat, en 1 wordt neergestoken, zal de andere ook wel weinig kans hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat was misschien inderdaad een beetje een overbodige stelling
Dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 13 november 2008 01:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad wel link dan, maar aan de andere kant, als je tegen een grote groep staat, en 1 wordt neergestoken, zal de andere ook wel weinig kans hebben
Ik weet een oplossing:
Zorg gewoon dat je niet neergestoken wordt
Jeps, en er is al een slaap eeg gedaan, en eigenlijk alle onderzoeken die de mensheid ooit heeft uitgevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt al een paar nachten doorgebracht in zo'n slaapziekenhuis?
KungFu Panda gekeken?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed![]()
Dan kan ik mijn vechtsport en zwaardvecht technieken toch nog toepassen
Lijkt me dan toch dat je helemaal beinvloed wordt door zo'n slaapziekenhuis...quote:Op donderdag 13 november 2008 02:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jeps, en er is al een slaap eeg gedaan, en eigenlijk alle onderzoeken die de mensheid ooit heeft uitgevonden
Ik was er trouwens nog een vergeten, ik ben ook nog niet bij de geriater geweest:')
quote:
quote:
Nieuwelingquote:
Was misschien ook niet helemaal serieus, wat ik zeiquote:Op donderdag 13 november 2008 02:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Neen.
Heb jaren Tai-Jitsu gedaan.
En zit ook al jaren op zwaardvechten bij de AMEK![]()
http://www.zwaardvechten.nl/content.php
Halloquote:Op donderdag 13 november 2008 02:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iemand die ik niet ken
Ja, nieuweling inderdaad
best wel rustigquote:
Dodelijk saai en ik vervang je ava wel even.quote:
Erhm ja ..quote:Op donderdag 13 november 2008 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was misschien ook niet helemaal serieus, wat ik zei
Tssssquote:Op donderdag 13 november 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm ja ..
wel ..
Deze viking neemt vaak wat te snel dingen serieus op
Ik laat een nieuwe wind waaien door de SCquote:Op donderdag 13 november 2008 02:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssss
We zitten hier niet in R&P hoor, sinds wanneer is de klaagbaak serieus
Kom er aanquote:Op donderdag 13 november 2008 02:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik laat een nieuwe wind waaien door de SC![]()
CZ ! Je nieuwe ava staat erin.
Nu eis ik wel een blowjob
Werk op Schiphol.quote:
Hmm, spannend .......quote:Op donderdag 13 november 2008 02:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kom er aan![]()
![]()
[..]
Werk op Schiphol.
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kom er aan![]()
![]()
[..]
Werk op Schiphol.
zekerquote:
hoe wil je hem?quote:
Van mijn Noorse.quote:
Ik mag hem je niet eens gevenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Van mijn Noorse.
Maar die is pas volgende week terug.![]()
Maar ik mag er niet meer zoveel over praten
LudoSanders word er gek van
Praat maar zoveel je wilt, we zitten hier toch in KLBquote:Op donderdag 13 november 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Van mijn Noorse.
Maar die is pas volgende week terug.![]()
Maar ik mag er niet meer zoveel over praten
LudoSanders word er gek van
Ik erhm ..quote:Op donderdag 13 november 2008 02:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik mag hem je niet eens geven![]()
Neen maar 8 van de 10 keer gaat het hier over mijn Noorsequote:Op donderdag 13 november 2008 02:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Praat maar zoveel je wilt, we zitten hier toch in KLB
He holds no power over us
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik erhm ..
Ben niet zo van de herenliefde![]()
Sorry
je bent helemaal van gek van der hequote:Op donderdag 13 november 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen maar 8 van de 10 keer gaat het hier over mijn Noorse
En hij kan er niet meer tegen
Hahaha juhquote:Op donderdag 13 november 2008 02:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
je bent helemaal van gek van der hegoed zo
wat is daar raar aanquote:Op donderdag 13 november 2008 02:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha juh![]()
We zijn nu 7 jaar samen
Krijgen een kindje en gaan trouwen.
En we hebben een extreem hechte relatie![]()
Blijkbaar is dat raar tegenwoordig
Haha, T LS kan er niet mee omgaanquote:Op donderdag 13 november 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen maar 8 van de 10 keer gaat het hier over mijn Noorse
En hij kan er niet meer tegen
Ik vind het niet raar hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 02:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha juh![]()
We zijn nu 7 jaar samen
Krijgen een kindje en gaan trouwen.
En we hebben een extreem hechte relatie![]()
Blijkbaar is dat raar tegenwoordig
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar hoor
Ik hoop dat ik over zoveel jaar nog zo close ben met mijn lieverd
Blijkbaar is het praktisch onmogelijk om in deze tijd een liefdevolle hechte relatie te hebben.quote:
Dat valt allemaal reuze mee hoor, we zijn niet allemaal zo ergquote:Op donderdag 13 november 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is het praktisch onmogelijk om in deze tijd een liefdevolle hechte relatie te hebben.
Waarbij je alles samen doet, en geen moment bij elkaar vandaag bent.
Niet omdat je bij elkaar MOET zijn, maar omdat het gewoonweg FIJN is.
Mirre en ik zijn ervan overtuigt dat we de ware voor elkaar zijn![]()
En blijkbaar is geloven in 1 liefde de ware liefde ook al not done.
Tegenwoordig ben je alleen nog maar stoer als je het zusje van je beste vriendje op 13 jarige leeftijd hebt geneukt en daarna de hond hebt geschopt en haar moeder hebt uitgescholden voor slechte hoer.
Ik ben volgens oude normen en waarden opgevoed
Mirre ook.
Dus dat scheelt
Ik ben ook nog op die manier opgevoed.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar is het praktisch onmogelijk om in deze tijd een liefdevolle hechte relatie te hebben.
Waarbij je alles samen doet, en geen moment bij elkaar vandaag bent.
Niet omdat je bij elkaar MOET zijn, maar omdat het gewoonweg FIJN is.
Mirre en ik zijn ervan overtuigt dat we de ware voor elkaar zijn![]()
En blijkbaar is geloven in 1 liefde de ware liefde ook al not done.
Tegenwoordig ben je alleen nog maar stoer als je het zusje van je beste vriendje op 13 jarige leeftijd hebt geneukt en daarna de hond hebt geschopt en haar moeder hebt uitgescholden voor slechte hoer.
Ik ben volgens oude normen en waarden opgevoed
Mirre ook.
Dus dat scheelt
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:31 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ga lekker me nasi met sate babi eten![]()
Smakelijk, wel eerlijk delen met je KLB vriendjes hè>quote:Op donderdag 13 november 2008 02:31 schreef Cyberzone het volgende:
Ik ga lekker me nasi met sate babi eten![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zit aan een musli reep en water
ook een hapje ?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Smakelijk, wel eerlijk delen met je KLB vriendjes hè>
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee hoor, we zijn niet allemaal zo erg
Fijn om te horenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben ook nog op die manier opgevoed.
quote:
Nee oke.. maar ik ben wel op de manier opgevoed. Dat je de vrouw vind en dat je daar je hele leven mee door gaat. Niet dat je 5 keer scheid en dan homo wordt.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horen
En CZ ik denk dat jij niet dezelfde 30 " regels " hebt meegekregen zoals ik.
Maar ik bewonder het feit dat er nog nadenkende en normale mensen zijn
ga naar de c1000 en koop daar de nasi met sate babiquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee oke.. maar ik ben wel op de manier opgevoed. Dat je de vrouw vind en dat je daar je hele leven mee door gaat. Niet dat je 5 keer scheid en dan homo wordt.
Ik vrees dat die niet open zijn om half 3quote:Op donderdag 13 november 2008 02:37 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ga naar de c1000 en koop daar de nasi met sate babi
Dank uquote:Op donderdag 13 november 2008 02:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Respect daarvoor.
Je hoort dat soort standpunten te weinig tegenwoordig.
En neen ik ben geen gristen
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vrees dat die niet open zijn om half 3
Ik ga nu ook maar even wat te eten pakken denk, door jou heb ik honger gekregen
LOL !quote:Op donderdag 13 november 2008 02:39 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dank u![]()
Btw heb niks tegen homo's hoor
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
LOL !![]()
Ik ook niet hoor
Alleen moeten ze niet aan mij komen
Hehehe dan ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 02:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
behalve als het lesbo's zijn of bisexuele vrouwen
Ik ben nog singlequote:Op donderdag 13 november 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe dan ook niet![]()
Mirre zou ze afmaken
Ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.quote:Op donderdag 13 november 2008 02:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben nog singledus mij maakt het niks uit
Whehe, zal ik dan eens aan je komen?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik ben nog singledus mij maakt het niks uit
leek me nou helemaal niksquote:Op donderdag 13 november 2008 02:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.![]()
Trouwens ik heb littlebigplanet gekocht![]()
Maar heb er een beetje spijt van
Blijf met je klauwen van me afquote:Op donderdag 13 november 2008 02:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, zal ik dan eens aan je komen?
Dan kan je nog zo hard zeggen dat je geen homofoob ben, daar raakt een heteroman doorgaans wel van slag van
Wrath of the Lich King. nieuwe uitbreiding voor WoWquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Blijf met je klauwen van me af
ahh, zo, WoW is mij te duurquote:Op donderdag 13 november 2008 02:45 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wrath of the Lich King. nieuwe uitbreiding voor WoW
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ahh, zo, WoW is mij te duur
Ik ben maar een arme sloeber
als je begint is het:quote:
aha, naja, ik speel al wel van dat soort spellen, Cabal Online, dat soort spellen, maar het gaat me te ver als ik maandelijks geld moet gaan betalenquote:Op donderdag 13 november 2008 02:48 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
als je begint is het:
bye bye sociaal leven
je had met trouwens nog niet accept met je ps3quote:Op donderdag 13 november 2008 02:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben geen homofoob
Maar prettig vind ik het niet als kerels mij aanraken![]()
En ik heb WoW ook jaren gespeelt.
Maar het werd mij te saai.
En ik heb sowieso niet zoveel tijd meer op te gamen
Tjah, ik heb het er wel voor overquote:Op donderdag 13 november 2008 02:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
aha, naja, ik speel al wel van dat soort spellen, Cabal Online, dat soort spellen, maar het gaat me te ver als ik maandelijks geld moet gaan betalen
Het spijt mij !quote:Op donderdag 13 november 2008 02:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
je had met trouwens nog niet accept met je ps3
Okequote:Op donderdag 13 november 2008 02:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het spijt mij !
Ik heb er ook bijster weinig achter gezeten![]()
Kijk er meer tv series op via een site enzo![]()
En nog even lurken hier in de SC als ik net mijn bed in ga
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar hier gaat de laptop maar eens uit, anders heb ik helemaal geen rust vannacht
Slaap lekker !quote:Op donderdag 13 november 2008 02:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar hier gaat de laptop maar eens uit, anders heb ik helemaal geen rust vannacht
Gaan we even fixen als ik thuis benquote:Op donderdag 13 november 2008 02:51 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Okemaar.. je staat nog wel in afwachting
quote:Op donderdag 13 november 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gaan we even fixen als ik thuis ben
Ik kan niet wachten tot ik weer weekend heb.quote:
weekend wat is da?quote:Op donderdag 13 november 2008 02:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik weer weekend heb.![]()
Bier !
Uitgaan !
Dat zijn de paar dagen dat ik niet hoef te werkenquote:
Niet werken? ken ik nietquote:Op donderdag 13 november 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat zijn de paar dagen dat ik niet hoef te werken![]()
En mij ten goede kan doen aan alles wat de gristengod verboden heeft
Wanneer speel jij dan in godensnaam WoW ?quote:
wanneer ik niet werkquote:Op donderdag 13 november 2008 02:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wanneer speel jij dan in godensnaam WoW ?
Kanker..quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 03:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker..
Ik moest toch wel lachen
Ik ga nog even een ronde lopenquote:
was jij niet degene die foute opmerkingen aan het maken wasquote:
woar?quote:Op donderdag 13 november 2008 03:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
was jij niet degene die foute opmerkingen aan het maken was
weet ik veel, tijd geleden ofzo.. weet niet meer..maar geen oude koeien uit de sloot halen. Halloquote:
Had afgelopen weken een ban dus wrsch was ik dat.. hihiquote:Op donderdag 13 november 2008 03:22 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
weet ik veel, tijd geleden ofzo.. weet niet meer..maar geen oude koeien uit de sloot halen. Hallohoe gaat het met jouw
ik heb trouwens sinds zondagmiddag pas 1 note..quote:Op donderdag 13 november 2008 03:22 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
weet ik veel, tijd geleden ofzo.. weet niet meer..maar geen oude koeien uit de sloot halen. Hallohoe gaat het met jouw
jah wel redelijk.. ben trouwens aan het werkquote:Op donderdag 13 november 2008 03:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had afgelopen weken een ban dus wrsch was ik dat.. hihi
HALLOWW!!1 gaat wel redelijk, met jouw?
Mensen met werk..quote:Op donderdag 13 november 2008 03:26 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
jah wel redelijk.. ben trouwens aan het werk
NB, DUURTLANG!quote:Op donderdag 13 november 2008 03:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga nog even een ronde lopen
( lees: peuk roken)
Nee, nog niet..quote:Op donderdag 13 november 2008 03:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen met werk.._!
ik ben paar weken geleden ontslagen bij mn bijbaantje hihi
Trouwens nog illegale ladingen onderschept?![]()
hij slaat een verdwaalde zwerver in mekaarquote:
True, ik heb ook geld nodigquote:Op donderdag 13 november 2008 03:32 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee, nog niet..En trouwens met werk, verdien je geld en met geld kan je leuke dingen doen.
neequote:Op donderdag 13 november 2008 03:34 schreef Devvie het volgende:
Vind je vaak illegale shit trouwens?
Doe je bestquote:Op donderdag 13 november 2008 03:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
zal ik iets opsturen naar het buitenland?
Heb je die zwerver niet te hard geschupt?quote:Op donderdag 13 november 2008 03:42 schreef Noorsbloed het volgende:
Sorry !
Ik was even aan het genieten van het lekkere weer en de volle maan
pssst lapo is 300 posts .. niet 200quote:Op donderdag 13 november 2008 03:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je die zwerver niet te hard geschupt?
quote:
gastquote:
zo ook maar even doenquote:Op donderdag 13 november 2008 03:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
pssst lapo is 300 posts .. niet 200![]()
En er was geen zwerver![]()
Ik was serieus aan het genieten buiten
quote:Op donderdag 13 november 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Kenker ..![]()
Faal ik daar even hard ..
Lapo van pagina 4 bedoelde je
tevens is lapo pas nr 301 tochquote:Op donderdag 13 november 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
Kenker ..![]()
Faal ik daar even hard ..
Lapo van pagina 4 bedoelde je
Neen 300.quote:
Ik hou wel van de herfst en winter !quote:
ik zie niks hier op schiphol. zeker niet met die stadion lampen op het terrein hiero.quote:Op donderdag 13 november 2008 03:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik hou wel van de herfst en winter !
Lekker rustig buiten.
Duizenden sterren, volle maan![]()
![]()
RawR..
Kanker .. ik word hyper
Dat is dan wel weer klote.quote:Op donderdag 13 november 2008 03:48 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik zie niks hier op schiphol. zeker niet met die stadion lampen op het terrein hiero.
oh, stomquote:Op donderdag 13 november 2008 03:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen 300.
Maar der is ergens een bug.
Als meerder mensen de 300ste post maken op het zelfde moment, dan post je zeg maar verder.
Jeps.quote:
wel, de OP meetellen, dan heb je dr 301quote:Op donderdag 13 november 2008 03:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps.
Maar niets aan te doen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 03:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
wel, de OP meetellen, dan heb je dr 301
juist..quote:Op donderdag 13 november 2008 03:53 schreef Cyberzone het volgende:
een vliegtuig zonder vracht en alleen mail
lol !quote:Op donderdag 13 november 2008 03:53 schreef Cyberzone het volgende:
een vliegtuig zonder vracht en alleen mail
Ik moest hem maken (papier technisch) en hij heeft alleen mail bij zich. dus dat is goedquote:
per maand?quote:Op donderdag 13 november 2008 03:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol !
Vanmiddag maar weer eens naar de sportschool.
Ik zou volgens schema 3 x per week moeten.
Maar het zit nu al dicht tegen de 5 x
maar maar maar, mail gaat heulegaar niet via het vliegtuigquote:Op donderdag 13 november 2008 03:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik moest hem maken (papier technisch) en hij heeft alleen mail bij zich. dus dat is goed
post - mail.. engelse benaming..quote:Op donderdag 13 november 2008 03:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar maar maar, mail gaat heulegaar niet via het vliegtuig![]()
![]()
5x per week sporten.. tering heyquote:
http://www.countrycraftmasters.com/plane_mail.gifquote:Op donderdag 13 november 2008 03:57 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
post - mail.. engelse benaming..
Ik heb jaren niet kunnen sporten,quote:Op donderdag 13 november 2008 03:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
5x per week sporten.. tering hey
als ik 5keer per week naar de bushalte fiets is dat veel
ik moet wel elke dag buik/rugspier oefeningen doen van fysio
86-72=16 en dat is heul geen 15quote:Op donderdag 13 november 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet kunnen sporten,
vanwege een close encounter met een berg tijdens het survivallen in Noorwegen.
Dus ik ben nu ongeveer 15 kilo te zwaar![]()
Ik weeg nu 86 en moet 72 wegen volgens de bmi index.
Maar ik heb eindelijk groen licht gekregen dus ik kan weer sporten.
En dan neem ik het er ook gelijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 03:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
http://www.countrycraftmasters.com/plane_mail.gif
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
86-72=16 en dat is heul geen 15Daarom ook ONGEVEER 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is niet dat ik vadsig dik en zwaar ben hoor.
Maar wel gewoon te zwaar.
En dat oogt niet mooi en gezond
En past niet bij een Viking.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
doe ik alquote:
CZ is druk aan het werk !quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daarom ook ONGEVEER 15.
Maar het is niet dat ik vadsig dik en zwaar ben hoor.
Maar wel gewoon te zwaar.
En dat oogt niet mooi en gezond
En past niet bij een Viking.
ik ben geen altoquote:Op donderdag 13 november 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
CZ is druk aan het werk !
Laat hem met rust vuige alto !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ben geen altoIk haat alto's niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben juist 1 van de weinige alto's hier in de SC
Maar dan wel een stoere coole alto.
En ik ben sterk, heb geen baard maar drink wel bier
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik haat alto's niet.
Succes!quote:Op donderdag 13 november 2008 04:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
nu ga ik een tweede poging doen tot slapen..
ok?
![]()
Daaaagquote:Op donderdag 13 november 2008 04:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
nu ga ik een tweede poging doen tot slapen..
ok?
![]()
Jij nog werkse..quote:
Ik kleed me misschien niet zo. Maar ik vind metal/punk/alternative ook goede muziek hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik haat alto's niet.
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik kleed me misschien niet zo. Maar ik vind metal/punk/alternative ook goede muziek hoor
quote:Op donderdag 13 november 2008 04:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Het is dan ook niet kleding gerelateerd.
Ik ben zelf verslaaft aan deze band op het moment.quote:
moment.. ff op de pc met geluid aan zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 04:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben zelf verslaaft aan deze band op het moment.
En dan ook vooral dit nummer :
Ik vind vooral de tekst en het gitaar rifje echt lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 04:22 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
moment.. ff op de pc met geluid aan zetten
-edit- SEXY![]()
![]()
Ik heb heel ff geluisterdquote:Op donderdag 13 november 2008 04:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind vooral de tekst en het gitaar rifje echt lekker.
Kon hem al na een half uur spelen
Nog 1 dag wachtenquote:Op donderdag 13 november 2008 08:38 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, ik denken wat is het koud in huis man. Maar de kachel doet het natuurlijk niet. Kutkachel man.
Ik kan de dag nog langer laten durenquote:
mwhaquote:
Ik heb een gal nacht gehad, hadden poker toernooi in cafe tegen over me.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 08:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb een gal nacht gehad, hadden poker toernooi in cafe tegen over me.![]()
Daar werd het nog al laat
kusje eropquote:Op donderdag 13 november 2008 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemoggel
Vandaag lekker ziek thuis
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook ontbijt gehad vanochtend, maar ik hou niet van brood als ontbijt, dat is zo'n gekauw op de vroege morgen
Neu, meestal melk en/of banaan ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 09:14 schreef Gupje het volgende:
[..]die ontbijt shakes, die zijn lekker ja.
Mag geen melkquote:Op donderdag 13 november 2008 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neu, meestal melk en/of banaan ofzo
ik had net goedemorgen van campina!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mag geen melkiets met allergie voor koe melk
Maar los op met bordje yoghurt met muesli of cornflakes![]()
Maar heb nu niks![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had net goedemorgen van campina!
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toppers ik heb jullie mening nodig!
Epic War
dat is wel mn moeder he!!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best geil, zo'n ninja
Fap Fap, mag ik een keer met je spelen thuis?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is wel mn moeder he!!![]()
als ik daarna een keer met je zusje mag spelen?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Fap Fap, mag ik een keer met je spelen thuis?
Valt te regelenquote:Op donderdag 13 november 2008 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik daarna een keer met je zusje mag spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |