abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:19 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63175247

Het vorige deel: Wil je niet zien, want er was geen eens een OP en mevrouw had het deel een verkeerd nummer gegeven! Slank de winter in #309 Waar we toch nog een rel hebben!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_63175282
FiPo
  woensdag 12 november 2008 @ 22:39:00 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63175358
Yeah!
pi_63175418
Ja nou klopt de link naar het vorige deel helemaal niet meer .

Ik SOG, ik heb geen zin in de voorbereidingen voor morgen. Eigenlijk heb ik ook geen zin in morgen . Ik moet nog zoveel achterstallig werk doen ... (en het wordt een dag met heeeel veel wachten)

Jij edittert
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63175492
Hai
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63175538
Hallo!

Ik heb trouwens geen Hitch gekeken. Maar ik ga zo douchen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63175637
Ik ben moe, wil slapen! Maar er zit nog een was in de machien en die is pas over 20 min klaar, dus ik probeer nog even wakker te blijven
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 12 november 2008 @ 22:45:21 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63175702
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
Ja nou klopt de link naar het vorige deel helemaal niet meer .

Ik SOG, ik heb geen zin in de voorbereidingen voor morgen. Eigenlijk heb ik ook geen zin in morgen . Ik moet nog zoveel achterstallig werk doen ... (en het wordt een dag met heeeel veel wachten)

Jij edittert
Modrechten hebben is leuk. Lekker overal in editten en doorheen posten. Zelfs tt's zijn niet veilig
  woensdag 12 november 2008 @ 22:46:25 #9
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63175756
Ik ben ook moe en wil ook slapen, maarja... er is verlenging en dan moet ik alle samenvattingen nog zien. Dat duurt nog wel even.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63175763
Ik heb het Koud en niks helpt, zelfs niet in bed zitten met de deken over me heen
pi_63175842
Ik zit ook die bruiden te kijken...
Ik vind die Gillidinges ook niet leuk....
Hoewel ik sommige trekjes herken heb ik veul liever SHE!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 12 november 2008 @ 22:48:43 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63175865
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook moe en wil ook slapen, maarja... er is verlenging en dan moet ik alle samenvattingen nog zien. Dat duurt nog wel even.
Zie je, ook de heren hebben zo hun issues
  woensdag 12 november 2008 @ 22:50:33 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63175981
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:48 schreef vamperotica het volgende:
Ik zit ook die bruiden te kijken...
Ik vind die Gillidinges ook niet leuk....
Hoewel ik sommige trekjes herken heb ik veul liever SHE!
Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
pi_63176026
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ze is streng en dat is ok, maar het is wel overdreven. Vorige week legde ze de bruidsjurk van een van de bruidjes in een doodskist en zei dat als ze zo doorging (ze had gezondigd met een stuk pizza), niet in haar jurk maar in een kist de kerk binnen zou gaan. Het arme kind begon heel erg hard te huilen.
Mmmmmvorige week heb ik het niet gezien! Dacht dat het vandaag pas begon!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:52:42 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63176075
Oh ook hier weer doodskisten. Booring
pi_63176176
Ghehehe...
pi_63176179
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk best wel te ver gaan. Waarom iemand zo overstuur maken . Zal wel goed voor de kijkcijfers zijn. Ik kijk het overigens niet, ik doe alsof ik mn huiswerk doe .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63176250
Dag dames.

Bleh, ik heb het ook koud, maar dat kwam omdat de verwarming het niet deed Nu weer wel gelukkig, maar ik ben al koud tot het bot
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 12 november 2008 @ 22:58:41 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_63176349
Die poepanalyse vind ik ook ver gaan. Br.
pi_63176362
Is SHE eik al In da house?
Ik vraag me af of het zinvol is om wat meer calcium naar binnen te werken voor 't pootje
En zoja, hoe! Kan natuurlijk krijtjes gaan eten, maar da's nie zo lekker!

Vroeg me trouwens het volgende ook al in het bankje van OUD af...

Toen ik naar huis mocht werd me gezegd dat ik op mn voet mocht steunen....
Op het kaartje voor de controlefoto staat "lopend"

Ik vind dat er een verschil is tussen belasten, wat je bij lopen doet en steunen...

Nu ga ik net iets over mn pijngrens heen met steunen, omdat ik bang ben iets stuk te maken... Als het geen kwaad kan en door mn pijngrens heen gaan betekend dat ik er sneller weer goed mee kan lopen dan wordt het gewoon even tandjes bijten....

Morgen de poli maar ff bellen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 23:00:53 #21
163650 Greys
pi_63176447
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Dag dames.

Bleh, ik heb het ook koud, maar dat kwam omdat de verwarming het niet deed Nu weer wel gelukkig, maar ik ben al koud tot het bot
Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan

Ik zit 'Slap her... She's French' te kijken, een of andere vage comedy die net begonnen is op RTL 5 met Piper Perabo (dat grietje uit Coyote Ugly). Best leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 november 2008 @ 23:04:50 #22
331 Merel
Be here now.
pi_63176641
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Greys het volgende:

Even lekker warm douchen en daarna dikke sokken aan
Ik heb thermosokken gekocht (als aanvulling op m'n thermo-ondergoed ) en daar ben ik zoooooo gelukkig mee!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? woensdag 12 november 2008 @ 23:11:12 #23
70532 loveli
N
pi_63176896
Goed voorbereid voor als McSex langskomt?
sorry, ik ben de laatste tijd nogal verve(e)l(en)d
crap in = crap out
  woensdag 12 november 2008 @ 23:17:15 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63177140
bedsokken FTW! ik slaap in capuchonpyama met dikke sokken. heeeeel sexy. [mn eerste en exvriendje heb ik alelen gedurende de zomermaanden te slapen gehad dus dan kon ik leuk in mn hemdje. mocht mcbadkamer ooit mcbed worden heeft ie echt pech, dan gaat de pyama gewoon aan...anders slaap k niet... )

morgen mag ik uitslapen, dan een koelkast kopen en s middags dozen inpakken, jeuj!!! t is zo gek nu t al een beetje leeg wordt hier...

etensgewijs gaat t nog steeds vaag , maar ik hoop dat t beter gaat als ik gesetteld en ontstressd ben, met een normaal ritme erbij.

oh ja, ik krijg altjd vreetneiginen van gillian. omdat ik dr zo'n k*twijf vind. maar sommige van die vrouwen hebben echt geen idee van wat gezond is en wat ze zichzelf aandoen (zegt zij die 150 gram marsepein heeft gegeten vandaag )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 november 2008 @ 23:19:38 #25
163650 Greys
pi_63177230
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef loveli het volgende:
Goed voorbereid voor als McSex langskomt?
sorry, ik ben de laatste tijd nogal verve(e)l(en)d
Zou dat staan? Fuck Me Boots in combinatie met thermo ondergoed?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')