Wat doen ze dan ? Wat bedoel je lastig vallen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:17 schreef Hulp_Gevraagd het volgende:
nou ze laten zich heel soms zien, maar dan in rare vormen. zo zien ze er niet echt uit, maar er zijn best wel veel mensen die het kunnen zien, die vertelden er ook wel eens wat erover. ik nam het nooit serrieus aan totdat ik er lastig door werd gevallen!
nou bijv. ze laten rare dingen zien ik zeg maar ff wat ze laten zich als een slang zien dan oppeens als een kind en dan zijn ze weer weg. ze kunnen spelen met je gevoelens, gelukkig heb ik daar geen last meer van. gewoon rare verbeeldingen laten ze zien en dit gebeurt alleen op bepaalde plekken zoals me slaapkamer en me woonkamer. vroeger ook wel eens op school, toen kwam een lerares naar me toe die zei dat het een demoon is en dat ze ermee kon praten en dat ze het kon zien.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Wat doen ze dan ? Wat bedoel je lastig vallen ?
nee een draak nooit hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Buschetta het volgende:
Ik reageer toch serieus.
kan je ook draken zien ?
nee meestal zit ik ergens rustig en dan komen ze tevoorschijnquote:Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
ben wel benieuwd hoe je dat ziet...loop je gewoon ergens en dan zie je er 1tje staan ofzo?
nee nee een bewegende slang die zomaar weer verdwijnt is geen afwijking aan de oogquote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Billary het volgende:
Misschien een afwijking aan je ogen en dat je dan rare vormen ziet, waar je zelf dan iets in ziet? Beetje als in de wolken kijken, dan zie je ook altijd wel iets wat lijkt op een bepaald voorwerp etc.
Wel 1 in je hersenenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Hulp_Gevraagd het volgende:
[..]
nee nee een bewegende slang die zomaar weer verdwijnt is geen afwijking aan de oog
Nee risperdal heb ik gehad als medicatie, maar ja er zijn veel dingen veranderd laatste tijd, maar ik heb het over 3 jaar terug bijv toen het op school begon, toen was alles 2 jaar heel normaal weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Ondanks het feit dat ik zelf geen 'last' heb van demonen en er eerlijk gezegd ook niet zoveel waarde aan hecht wil ik toch reageren.
Niet gebaseerd op enige relevante kennis denk ik dat de demonen een uiting zijn van een dieper liggende zaak, waarvan je zelf wellicht (nog) niet bewust bent. Je geeft aan dat je bij een psychiater geweest bent en dat je pillen gehad hebt (gokje: Haldol?). Waar heb je naar gezocht? Is er in je leven iets heel erg veranderd?
sorry man je zit helemaal fout ik heb geen gevoelens en vooral geen angstgevoelensquote:Op woensdag 12 november 2008 23:14 schreef Michielos het volgende:
de slachtoffers van seriemoordenaars (die het konden navertellen) zagen vaker de seriemoordenaar van gedaante veranderen(soms ook in een demoon). Slachtoffer van Dahmer zag dat dahmer in allerlei gedaantes veranderde waaronder Charles Manson en een demoon , alsof hij al het kwaad van de wereld symboliseerde op dat moment. Nu is de link met wat jij meemaakt ver te zoeken en ik neem aan dat een slachtoffer een puur angstmoment meemaakt(wel appart te noemen), jdacht alleen dat ik mijn zegje even deed.
Kun je er iets meer over vertellen?(En ja, ik ben heel skeptisch maar ben altijd geinteresseerd in mijn medemens)
yup ik gaf mijn verhaal als kennisgeving aan. Niet dat jij het zo ziet hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Hulp_Gevraagd het volgende:
[..]
sorry man je zit helemaal fout ik heb geen gevoelens en vooral geen angstgevoelens
nee hoor dat hoeft zeker niet...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:05 schreef mighty_myte het volgende:
Tja, moet haast wel schizofrenie zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Hmja.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:05 schreef mighty_myte het volgende:
Tja, moet haast wel schizofrenie zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Zou wel de dingen verklaren.quote:Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen. Vroeger werd voor deze aandoening ook de term dementia praecox (=dementie op jonge leeftijd) gebruikt. Inmiddels is de terminologie belangrijk verfijnd
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef Hulp_Gevraagd het volgende:
[..]
sorry man je zit helemaal fout ik heb geen gevoelens en vooral geen angstgevoelens
evenals wel 15 andere oorzaken:quote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hmja.
[..]
Zou wel de dingen verklaren.
zolang het maar niet over spirituele onzin gaat vind ik het best.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
evenals wel 15 andere oorzaken:
http://www.wrongdiagnosis(...)cinations/causes.htm
de inactiviteit van risperdal lijkt daar weer op tegen te spreken, al zou het natuurlijk ook treatment resistent kunnen zijn. Maar goed, gebaseerd op een internet stukje kan er natuurlijk onmogelijk een diagnose gesteld worden, het kan zelfs zo simpel als een hersentumor zijn natuurlijk, je weet het niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:33 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
zolang het maar niet over spirituele onzin gaat vind ik het best.
maar schizo lijkt me, voor zover ik TS's dingen heb gelezen het meest logisch.
tja, er zijn meer medicijnen dan risperdal he.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
de inactiviteit van risperdal lijkt daar weer op tegen te spreken, al zou het natuurlijk ook treatment resistent kunnen zijn. Maar goed, gebaseerd op een internet stukje kan er natuurlijk onmogelijk een diagnose gesteld worden, het kan zelfs zo simpel als een hersentumor zijn natuurlijk, je weet het niet.
True true en je weet ook niet hoeveel en hoe trouw TS risperdal nam en hoelang, dus of het uberhaupt efficient kon zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
de inactiviteit van risperdal lijkt daar weer op tegen te spreken, al zou het natuurlijk ook treatment resistent kunnen zijn. Maar goed, gebaseerd op een internet stukje kan er natuurlijk onmogelijk een diagnose gesteld worden, het kan zelfs zo simpel als een hersentumor zijn natuurlijk, je weet het niet.
dat zeker maar risperdal kun je wel voor meer dan alleen schizofrenie voorschrijven, maakt verder niet uit eigenlijk. TS heeft last van hallucinaties en wat ik ervan begrijp wil hij deze laten verdwijnen...quote:Op donderdag 13 november 2008 17:53 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
tja, er zijn meer medicijnen dan risperdal he.
vreemd dat TS claimt dat psychiaters hem niet kunnen helpen.
ze moeten toch iig een diagnose gesteld hebben zou je denken he.
Net als minstens twintig andere pathologische afwijkingen. Schizofrenie is het meest bekend, daarom zien jullie het als een goede diagnose. Alsjeblieft, ga het óf studeren óf stop met amateur-diagnoses stellen. Straks wordt het nog serieus genomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hmja.
[..]
Zou wel de dingen verklaren.
Daarom vraag ik me dat ook afquote:Op donderdag 13 november 2008 20:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt iig een goede avatar om je dat af te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |