ik denk het ookquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
Ja ik hou er vanquote:Op donderdag 13 november 2008 19:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateau
Ja die werken wel door..\quote:
Hoiquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
lekker knusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef Californium het volgende:
heb d'r al 2 dagen niet gesproken en we koken alleen....
quote:
Ik heb het er wel mee gehad zo langzaamaan.quote:[..]
Ja ik hou er van
En zo niet hebben ze een probleem met mijquote:[..]
Ja die werken wel door..\
Hoi Caliquote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
[..]
avondEn grappig als ze dat deed
couldn't care less eigenlijk
dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker knus
Het is niet gezellig, maar neem aan dat je je nu in ieder geval minder ergert ..
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef Californium het volgende:
blijkbaar durft wiebel of hoe het ook is niet meerdus einde klb rel
maar ef serieus..... Zijn mensen er hier er mee eens dat ik het maar moet zeggen of ze misschien iets hygenischer wil zijn
want mijn andere ergenissen kan ik er dan ook gelijk ingooien en ben ik iig weer opgeluchtIk weet dat het beter is maar durf niet
![]()
Preciesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik weet niet of het mogelijk is om gewoon eens goed met haar te praten. Het hoeft meteen niet als rel te worden gebracht, maar je kan het er natuurlijk wel over hebben. Als je nog een aantal maanden op die manier met elkaar om moet gaan, is ook geen pretje.
Verloren?quote:
Staan gelijk.. maar ik denk... en HOOP dat Hardenberg wintquote:
succesquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Preciesik zal eens kijken hoe het morgen gaat
en misschien eens iets van zeggen
Dat nog niet, maar HHC is beter en Feyenoord speelt op de counterquote:
Wat heb ik gemist..quote:
quote:
heb je de laatste 2 pagina's gelezenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
heb je de laatste 2 pagina's gelezen![]()
quote:
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
[..]
moet morgen toch met d'r praten....(maar denk niet dat het mijn huisgenootjes was
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |