IK?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent ook wel een wijsneus jij he
Refquote:Op donderdag 13 november 2008 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi, ik kom even langs hier!
Hoe is het met iedereen??
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
IK?![]()
Weet gewoon van veel dingen wat af
Nou, is het een digitale spiegelreflex?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, vertel maar op dan. Geef maar advies, want ik weet het echt niet
http://www.prijsvergelijk(...)mpus_e510/specs.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, is het een digitale spiegelreflex?
jaquote:
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bentquote:Op donderdag 13 november 2008 17:36 schreef The_Dean het volgende:
Kom je helpen Yesse, nog wel wat schuurwerk voor je
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ookquote:Op donderdag 13 november 2008 17:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt als een hele foute versierpoging. Het is dat ik weet dat je in je huis aan het klussen bent
ff lekker schuren..quote:Op donderdag 13 november 2008 17:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben ook slecht in versieren, dus wat dat betreft zou ik deze nog wel eens kunnen gebruiken ook
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
ff lekker schuren..
Oh en Cali.. Heeft je huisgenootje nu gereageerd? Zo komt het namelijk wel over
Vies huisgenootje
Ah. De aloude discussie plonsplee versus plateauquote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef nicomart het volgende:
Ook een supertopic trouwens! WC zonder plateau
avondquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het lijkt er zowaar op. Twee posts, en allebei daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |