Als je zelf die ballen d'r nou intrapt en niet zo verschrikkelijk slap begint aan die tweede helft, hoef je je daar niet eens druk om te maken.quote:Op maandag 17 november 2008 13:59 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik weet het zeker, alleen Timmer kon er niks aan doen met zn vinger.
En zeg nou zelf.. zo traag als wijnaldum van het veld liep.. dat is echt wel tijdrekken..
Gezien het aantal kansen die Twente heeft gehad hadden ze duidelijk moeten winnen, jammer dat Theo geen van de vrije trappen raak heeft geschoten. Maar was die penalty van feyenoord nou terecht of niet? Ik heb de nabeschouwing niet kunnen zien namelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:13 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als je zelf die ballen d'r nou intrapt en niet zo verschrikkelijk slap begint aan die tweede helft, hoef je je daar niet eens druk om te maken.
Ja, dacht eerst ook van niet. Maar erg goed gezien van de scheids.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:42 schreef poehej het volgende:
Maar was die penalty van feyenoord nou terecht of niet? Ik heb de nabeschouwing niet kunnen zien namelijk.
Dat vond ik ook van die overtreding van Tiendalli op Elia. Die had hem er nooit vanaf die positie ingeschoten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Dat wel ja de penals waren terecht maar wel super dom van Braafheid, ik had niet gezien dat de speler van Feyenoord de bal erin had geschoten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van die overtreding van Tiendalli op Elia. Die had hem er nooit vanaf die positie ingeschoten.
Ik weet niet vanaf welke positie jij het hebt gezien, maar ik zat precies in de hoek waar het gebeurde.quote:
De overtreding werd gemaakt op 3 meter van de achterlijn. De hoek van de goal was daardoor wel erg klein geworden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:02 schreef Robinhoo het volgende:
Hij kan toch zo naar de goal toelopen, hij is er langs?
En omdat Timmer in de goal sta, twijfel ik eraan of hij wel percies in die moeilijke hoek hoeft, of kan het ook iets minder in de hoek.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De overtreding werd gemaakt op 3 meter van de achterlijn. De hoek van de goal was daardoor wel erg klein geworden.
wat jij wil,quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kijk is hoe ver die bal al vooruit is gespeeld voor dat die overtreding wordt gemaakt. Elia had die bal op maximaal 3 meter voor de achterlijn weer pas kunnen hebben.
omdat ze nog niet verkocht zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef Kopbal het volgende:
Braafheid speelde sowieso niet bepaald een sterke wedstrijd. Maar kan mij iemand nou nog uitleggen waarom er niemand op die stoeltjes gaat zitten?
Eens, ik snap ook niet hoe dit is binnengekomen, ik dacht dat alle spandoeken werden gecontroleerd?quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:59 schreef Dos37 het volgende:
Belachelijk hiervoor mogen ze ook een stadion verbod uitdelen
Zo'n doekkie kan prima om je middel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eens, ik snap ook niet hoe dit is binnengekomen, ik dacht dat alle spandoeken werden gecontroleerd?
Oke, maar ik snap het doel niet van zo'n doek?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo'n doekkie kan prima om je middel.
Join the club.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, maar ik snap het doel niet van zo'n doek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |