Tijd voor een bril Noshiba!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vast
Die lul-de-behanger mag fijn in de zak mee met Sinterklaas. Wat een slappelingquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Tommy2K het volgende:
Ik vond trouwens Gabri ook echt om te huilen... steeds maar van die halve balcontactjes, ook niet echt voorop in de strijd, wanneer gaat zo'n kerel het team nou eens echt een beetje dragen?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die arrogante -edit- mentaliteit mag wel eens oprotten idd werken voor je geld
Ho ho, we gaan geen spelers lozen die nog kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder.Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.
Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.
Wie welquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vast
Ja, je had m uit de spits moeten halen, maar volgens mij hadden we m op het middenveld goed kunnen gebruiken. En hij was in elk geval nog verantwoordelijk op een goede kans en een fatsoenlijke voorzet op Suarez.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!
Stond er sowieso iemand om die "eventuele" bal op te vangen dan? Volgens mij was dat het probleem!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Schilder en Kennedy een Ajax-shirt mogen dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ja gvd ik was ook al meteen aan het schreeuwen van Eraf eraf! dfalijk lig je er weer paar weken/maanden eruit... dat kunnen we nu echt niet gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ik snapte de bedoeling ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Kennedy een Ajax-shirt mag dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner,vrije trap, een man passeert, een loopactie maakt, een pass goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Haha, inderdaad zeg. Je kan nog beter met een man minder spelen dan met Kennedy in het elftal. Leonardo was stukken gevaarlijker, helaas was het toen al veel te laat.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Of niet he.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheidquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb bij Vermaelen altijd het idee dat hij zo raar neerkomt... Zijn enkels lijken altijd half dubbel te klappen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |