Nee hoor, van Fles heb ik geen last, weet alleen wat zo belangrijk wasquote:Op woensdag 12 november 2008 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zit je weer te e-flirten.
*wacht op singles banner onderaan.
Ja dat wel weerquote:Op woensdag 12 november 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belangrijke dingen moeten ook gebeuren jah
Het zal de lasagne eens niet zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, van Fles heb ik geen last, weet alleen wat zo belangrijk was
Volgens mij heeft ie schaaldieren gehadquote:
Dat doet Fles niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie schaaldieren gehad
niet?quote:
Mossels mossels mosselsquote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef Ladylike het volgende:
Volgens mij heeft ie schaaldieren gehad
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mossels mossels mossels
[ afbeelding ]
oh die was ergquote:
Nogal he.quote:
zo erg dat ik er nu voor kies om niet te klikkenquote:
Verstandig.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo erg dat ik er nu voor kies om niet te klikken
Hey ik heb wel gegabberdquote:
Ik kan best wat hebben qua muziek, maar daar ligt toch mn grensquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik heb wel gegabberd
en goed ook
Ik heb nog eens ooit bij de FRS voor 2,50 uit de kassakoopjes een CD gekocht vol met gabber-sinterklaasliedjesquote:Op woensdag 12 november 2008 22:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik heb wel gegabberd
en goed ook
Ik bekenquote:
Ik heb wel house voor kinderenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog eens ooit bij de FRS voor 2,50 uit de kassakoopjes een CD gekocht vol met gabber-sinterklaasliedjesguldens 2,50 dan he
de deur is daarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
.....het bagger topic is 90 graden andere kant op :p helaas draait dit topic de verkeerde kant op
Dit is jeugdsentiment, droplul!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
.....het bagger topic is 90 graden andere kant op :p helaas draait dit topic de verkeerde kant op
jeugdzonde bedoel je.quote:
Dat welquote:
Neuk zequote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat jeugdigs doen in bed, sayonara en alvast o-yasuminasai
Wat dacht je van Kaptain Jack?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
Oh mijn god, wat hadden we een foute muziek toen:
Met een zaklamp onder de deken vieze boekjes lezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wat jeugdigs doen in bed, sayonara en alvast o-yasuminasai
O god, ja, die was er ook nogquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat dacht je van Kaptain Jack?
Truste Ph
quote:
Die draaien we nog met karaoke opt werkquote:
Och, een foute 90's disco sla ik niet af hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik verlang bijna terug naar die tijd (niet de muziek maar de lol)
En een heleboel ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |