Daar heb ik toch patent op/quote:
Ik wil geen abonnementquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:21 schreef MPG het volgende:
DaMuckers
Heidens gewoon!quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik toch patent op/
Sjeweettok!
Ja, dat wordt dus aan jezelf dokken!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik toch patent op/
Sjeweettok!
Welke vis?quote:
Kutvis?quote:
dat dusquote:
Dat wordt dus aan Muck dokken!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door dat patent van jou moest ik patentbreuk plegen op Muck's patent.
iig naar visquote:
Door jou ja! Want er is een aantoonbaar causaal verband, en dat maakt dat jij een onrechtmatige daad pleegt en de daaruitvoortvloeiende schade verhaal ik op jou!quote:
Naar kut? Naar vis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dan moet de vrouw in kwestie zich eens wassenquote:
Gezien..quote:
Gebruik maken van een door mijzelf gepatenteerd fenomeen is geen onrechtmatige daad. Daarnaast is het zo dat jij een muckpost had kunnen zien aankomen, waardoor je jezelf grove nalatigheid kunt verwijten. Dientengevolge zal de claim ongegrond verklaard worden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door jou ja! Want er is een aantoonbaar causaal verband, en dat maakt dat jij een onrechtmatige daad pleegt en de daaruitvoortvloeiende schade verhaal ik op jou!
waarvan aktequote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Gebruik maken van een door mijzelf gepatenteerd fenomeen is geen onrechtmatige daad. Daarnaast is het zo dat jij een muckpost had kunnen zien aankomen, waardoor je jezelf grove nalatigheid kunt verwijten. Dientengevolge zal de claim ongegrond verklaard worden.
Ik moet echt altijd alles proberen. En het rotte is dat ik er nooit spijt van heb. Ik leer het dus nooit af.quote:
ik probeer in principe ook alles hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet echt altijd alles proberen. En het rotte is dat ik er nooit spijt van heb. Ik leer het dus nooit af.
mijn vader kweekt geweldige tomaten (naar het schijnt)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
lekkere vleestomaten uit ItalieDie zooi hier is weg te krijgen, maar niet echt bijzonder.
Ja, tot nu toe had je alleen dingen met bijna dooie vissenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu al in een boekje aan het kijken wat ik nog meer MOET proberen in japan. Zo'n boekje wat alleen maar over aparte gerechten gaat, dus ik vrees dat er weer wat leuke fotos gemaakt gaan worden voor het aanvallen op het voer
Soep van kokenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader kweekt geweldige tomaten (naar het schijnt)
maar zelfs dan lust ik ze niet
tomatensaus, ketchup enzo lust ik dan weer wel
In sla ofzo lust ik ze maar rauw vind ik er maar niets aanquote:Op woensdag 12 november 2008 19:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader kweekt geweldige tomaten (naar het schijnt)
maar zelfs dan lust ik ze niet
tomatensaus, ketchup enzo lust ik dan weer wel
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef dndiek het volgende:
Wil er iemand mijn oorontsteking hebben, je krijgt geld bij?
Goed plan!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe had je alleen dingen met bijna dooie vissen![]()
Waarom niet bijvoorbeeld een live biggen werpend speenvarken op tafel waar je dan met z'n allen op gaat inhakken! Hartsikke decadent manEen delicatesse!! Verse rauwe speenvarken-moederkoek op een bedje van gepocheerd zeewier!!
IMAGINE!!
![]()
oh ja, dat lust ik ook...quote:
ik ben daarentegen weer dol op koffiequote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
Dat heeft dan ook weer weinig te maken met tomaten, vind ik dan.
Maar mijn broer heeft er ook een hekel aan. Dat kan.
Olijven zijn dan wel lekker, of je moet van die erg goedkope troep hebben, die zijn echt niet weg te krijgenEigenlijk is het enige wat ik niet lust koffie, of koffiesmaak. Laatst were iets te snel een bonbon er in gegooid, en ja hoor, wegspoelen met thee maar, er zat cappucinocreme in het midden
ik vis ze zelfs uit de slaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In sla ofzo lust ik ze maar rauw vind ik er maar niets aan
Dat wil ik er wel voor betalen, als ik hem dan kwijt benquote:
dat vind ik zo fijn aan de oven van mijn ouders, de grillquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meestal van al het aziatisch. Vlees met mate, varken vind ik bv erg vet (tenminste, wat ik hier kan krijgen). Het mist iets. Een grill met spit waarschijnlijk, dus vandaar dat ik het weinig maak. *noteert: volgende keuken een mega oven.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat wil ik er wel voor betalen, als ik hem dan kwijt ben
maar dat zal wel weer niet
rode of grijze?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, schoonpa heeft vanmiddag balkenbrij meegebracht. Morgenvroeg om 6 uur maar even opbakken
De grijze.quote:
dat is de bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |