Waarom denk je dat ik zeg: "Als hij zo kan connecten".quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:22 schreef Dacide het volgende:
Waarom denken jullie allemaal dat saki zo makkelijk over Karaev heen walst... Saki is echt maar een kleintje in de HW wereld. Daarnaast heeft ie amper tegen "echte" k1 toppers gestaan.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:09 schreef king_of_the_night het volgende:
Over K1.
Wordt t live op sbs6 uitgezonden?
En we moeten het er toch wel over eens zijn dat Karaev de lekkerste K1-vechter is?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:31 schreef Fyodor het volgende:
Heb ook veel zin in de K1 finals morgen. Het wordt trouwens vanaf 23:20 uur op onze campingzender uitgezonden, dat is an sich wel relaxed. Ik geef ff geen voorspellingen, maar denk dat dit wel eens Badr Hari zou kunnen worden! En Aerts gun ik het van harte, maar 3 gevechten voor deze strijder op 1 avond is vaak te veel van het goede...
Nou zeg, dan kan ik net zo geod op internet kijken ipv te wachten tot 2315.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:57 schreef Breach het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is. Maar voor de vroege vogels is het morgen vanaf 9.00 live op sbs.nl Al zal het commentaar wel bagger zijn. Royers zit bij Eurosport dacht ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oppassen met deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door n00cL30n op 06-12-2008 11:40:26 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de rest vanavond maar kijk, moet toch zo weg.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu semifinal 2
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:45 schreef Fyodor het volgende:
Badr Hari vs. Peter Aerts
http://www.dailymotion.com/swf/x7n5mt
Uitslag:Blijf di elinks plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik de rest vanavond maar kijk, moet toch zo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Unstoppable op 07-12-2008 04:02:55 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |