Ik ga denk ik zowieso met een delegatie van mixfight... Of er moet al iets heel dringends tussendoor komen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens, wie is er allemaal van plan om op 13 juni naar Keulen te gaan?
Geruchten worden steeds sterker maar helaas is het nog niet helemaal officieel.. ben toch alvast benieuwd wie interesse heeft!! Mss dat we soort van gezamleijk kunnen gaan bij genoeg animo.. denk dat de mannen van MixFight sowieso gaan
quote:Jorge Gurgel released by UFC and signed by Strikeforce
uiteraard nietquote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef roepdeman het volgende:
Zou hij bij Strikeforce dan wel gebruik maken van zn Jiu Jitsu?
Deze week geen TUFquote:
Sokoudjou also cut from UFC?quote:As a reminder, Spike TV will not air a new episode of "The Ultimate Fighter: Team Nogueira vs. Team Mir" tonight due to the holiday.
Instead, next Wednesday, Dec. 3, will host back-to-back new episodes of the show.
quote:Rameau Thierry Sokoudjou (5-3 MMA, 1-2 UFC), a highly touted light heavyweight who joined the UFC last year, has been dropped from the organization following a recent loss to Luis Cane.
The PRIDE veteran and Team Quest fighter went 1-2 in the UFC.
News of his release comes from a variety of reports, including one from fiveouncesofpain.com.
Following high-profile victories over Antonio Rogerio Nogueira and Ricardo Arona in the Japanese-based PRIDE in 2007 -- victories that earned Sokoudjou a top-10 ranking in some major polls -- the 24-year-old Cameroonian fighter signed with the UFC.
He made his octagon debut at UFC 79 and suffered a second-round submission loss to Loyoto Machida. He rebounded for a first-round TKO of Kazuhiro Nakamura at UFC 84 before he was tagged with a TKO loss to Cane at UFC 89.
He appeared an unlikely candidate to be dropped from the UFC so quickly, but his sizable contract likely played a factor. At UFC 79 and UFC 84 -- the two events in which fight purses were disclosed -- Sokoudjou's contract called for $40,000 to show and an additional $40,000 as win bonuses.
quote:No Cop: Overeem vs Filipovic fails to materialize for Fields Dynamite
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
oei, volgens mij heeft meneer CroCop geen trek meer in Overeem
[..]
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
oei, volgens mij heeft meneer CroCop geen trek meer in Overeem
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:07 schreef Paxlie het volgende:
ik ook, al antwoord hij wel op een sherdog manier met die dubbelpost, dat is weer een minpuntje
Lol, dit is niets voor CroCop?!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:28 schreef Paxlie het volgende:
Verder heeft Cro Cop gezegd dat Alistair mag langskomen ze het gevecht zullen uitzenden op internet. Daar is door Overeem nog niet op gereageerd.
Meestal doen ze er daar niet zo moeilijk over en willen ze een card zo goed mogelijk makenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:22 schreef Dacide het volgende:
[..]
Dream bepaald welke partijen er komen en welke niet. De beslissing ligt in deze niet bij vechters.
Ik kan me ook heel goed voorstellen waarom de partij niet doorgaat.
Dynamite is een van de best bekeken events van het jaar. Die kijkers trekken ze ook zonder CC en Overeem.
Nooit al je kruit verschieten op 1 avond.
Waarom zou je hun twee dan laten knokken met oud en nieuw? Je kan beter wachten tot een volgend (normaal) event.. dan heb je veel meer aan zo'n gewilde partij.
1. Nee. Vanwaar die obsessie met mijn avatarquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:03 schreef Fyodor het volgende:
[..]
![]()
Denk ook wel dat Dacide gelijkt heeft, al vind ik het wel jammer. Ik had mij op deze partij verheugd en roepdeman verheugde zich op zijn nieuwe avatar!![]()
Ik las trouwens ook dat Alistair heeft gezegd dat hij ook tegen Brock wilde vechten. Gedurfd, ik zou zeggen laten we eerst de partij tegen Cop afwachten...
Jups, zelf gemaakt met mijn canon ixus tijdens Glory 10 te Arnhem.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:52 schreef Tazmaniac het volgende:
haha funny, zat net ff een fimpje van Goodridge vs. Overeem te zoeken kom ik terecht op Youtube blijkt het een filmpje van Dacide te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |