SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
Als het een saaie 5-rounder wordt dan gaan ze worstelen. Evans is enorm klein en Griffin is echt gigantisch. Denk niet dat Evans dat kan winnen dus die zal gaan voor een kickbokswedstrijd. Als dat gebeurt zal Forrest gaan brawlenquote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Dacide het volgende:
Ik denk dat de partij van evans en griffin NIET het vuurwerk gaat leveren wat wij nu verwachten..
Ik denk een redelijk saaie 5 ronder die naar de judges gaat.. met als uiteindelijke winnaar op punten: Evans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
quote:Op maandag 17 november 2008 13:25 schreef Dacide het volgende:
couture-lesnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Hehe ik moest hardop lachen over Hardonk en Roganquote:Op maandag 17 november 2008 09:59 schreef Paxlie het volgende:
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans
by Heart, dit gaat echt een war worden.
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir
Hij is gewoon beter....
CB Dollaway Vs. Mike Massenzio
by sub
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson
epic war galore
Cheick Kongo Vs. Mustapha Al-Turk
Yushin Okami Vs. Dean Lister
by onverwachte sub in de 3e
Antoni Hardonk Vs. Mark Burch
by legkicks + Joe Rogan die klaarkomt daardoor
Matt Hamill Vs. Reese Andy
Ryo Chonan Vs. Brad Blackburn
Dan Evensen Vs. Pat Barry
wie?
Ik vind dat bij veel gala's in Nederland de kwaliteit van d evechters niet all that is, behalve van de grote namen dan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef Dacide het volgende:
Gaan er nog mensen naar SLAMM 5 Holland vs Thailand?
ik heb de kans van mijn leven... mixfight forumbuddy heeft een viptafel gewonnen (twv meer dan 4000 euro) en ik mag met hem mee...
Daarnaast krijgen we ook nog backstage polsbandjes..
Uiteraard hele dag gratis en gratis thais eten
Man, wat heb ik hier zin in .. (ook al ben ik niet zo van het thaiboksen).
Er staat 1 MMA partij op de kalender (return of Ricardo Fyeet)
Florian wint het /threadquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef king_of_the_night het volgende:
Kenny Florian denkt dat hij een match is voor BJJoe blijft maar zeggen dat Florians muay thai helemaal top is, Florian heeft dus geeeeen heavy hands.
Bj is de man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |