gaaf hè? maar heb je enig idee wat de frequentie is dat de afleveringen uitkomen? het liefst zou ik hem dezer dagen nog afkijken maarjaquote:Op zondag 23 november 2008 22:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha veel plezier alvast
Dit is MIJN serie op dit moment
Dat wordt lastig, want nog niet alle afleveringen zijn uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gaaf hè? maar heb je enig idee wat de frequentie is dat de afleveringen uitkomen? het liefst zou ik hem dezer dagen nog afkijken maarja
Maar one piece en naruto enzo kwam volgens mij zelfs wekelijks uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want nog niet alle afleveringen zijn uitgezonden.
M.3.3.w doet (volgens anidb.net) de beste subs, maar ze zijn niet erg consequent met hun releasetijden.
ze komen wekelijks op tv. Alleen de fansubgroep brengt ze niet wekelijks uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar one piece en naruto enzo kwam volgens mij zelfs wekelijks uitMaar hoe zal dat hier bij zijn? Ik kijk niet veel series die nieuw zijn
hmmm, gaat de serie niet tot 26?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:12 schreef wdn het volgende:
chihiro stopt met Skip Beat als ze bij episode 13 komen staat op hun website
eh????quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:59 schreef zquing het volgende:
voor mschol, is de 1dayfly van vandaag niet iets?
aahhhhquote:
ze hebben opzich wel gelijk...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
"Kijkt u televisie via de (analoge) kabel en een film met uw dvd speler, dan klinkt een FULL HD tv best leuk, maar u betaald een hoop extra voor iets waar u toch geen gebruik van maakt."
Ik zie maar net verschil tussen een 10 jaar oud scherm en een matige nieuwe. Heb ik er toch nog voordeel van.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben opzich wel gelijk...
alleen komt er zoveel meer bij kijken (toekomst gericht b.v. en of je goed/slecht zicht hebt)
heb je dusdanig slechte ogen dat je verschil FullHD/HDready niet waar kan nemen op je kijk afstand.. tja.. waarom dan meer uitgeven dan nodig is
betaald... met een "d".quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben opzich wel gelijk...
alleen komt er zoveel meer bij kijken (toekomst gericht b.v. en of je goed/slecht zicht hebt)
heb je dusdanig slechte ogen dat je verschil FullHD/HDready niet waar kan nemen op je kijk afstand.. tja.. waarom dan meer uitgeven dan nodig is
Ja en Rumbel ook. Funimation...quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Bakakame het volgende:
Tadashi is gestopt met Soul Eater subben
Oh noes!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Bakakame het volgende:
wat, helemaal?!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef Bakakame het volgende:
mooi ding maar wil overhaast beslissenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:27 schreef zquing het volgende:
alleen vandaag
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
40" full HD voor maar 777eu
als dat gebeurd dan gebeurd dat zonder aankondiging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |