niveau van introductie van naruto ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 23:54 schreef zquing het volgende:
[..]
ooit gelezen? Vroeger was 't niveau van kennis bedroevend daar, mischien dat 't nu beter is
kan je geen downgrade krijgen ? (A)quote:Op donderdag 27 november 2008 00:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan je gewoon bij de ako of bruna halen
animerelated klacht:
mag in me uppie 200 euro voor hotelkamer ophoesten omdat persoon met wie ik ga niet gaat -___-
en rest van vriendengroep heeft al afgesproken om samen te zittten
gaat over komende animecon
Lame van die amerikaanse titelsquote:Op donderdag 27 november 2008 00:23 schreef Sh0g het volgende:
Heb 'em ook in de bus gevonden vandaag, die nieuwe Aniway. Leuk dat er 3 pagina's Ouran en 2 pagina's Seirei no Moribito (super animé!!) in stonden, dat was dan ook het enige. Oja, en een Ouran poster die ik al aan iemand heb beloofd. 1 pagina van Abunai met miezerige kleine foto's. Foto's zeggen echt 100x meer dan zo'n slappe tekst, maargoed... Aniway ruimt liever veel plek in voor slecht getekende inzendingen van lezers.En daar doen ze zelfs nog een schepje bovenop met 3 pagina's over hoe je slecht manga tekent.
En dan die Engelse benamingen voor alle titels!Guardian of the Sacred Spirit. Godzijdank stond er nog Seirei no Moribito onder, maar laat die Amerikaanse titels alsjeblieft weg.
Volgende keer in Aniway: Whey they cry...
Ook wordt je constant aangeraden om dit of dat maar te kopen. Yeah rightJuist omdat ze afhankelijk zijn van licensed anime, komen ze met de reviews altijd 1 of 2 jaar later. Hoe heet dat ook weer? Met het zout aankomen als het ei op is...
goedkoopste is 200 euro :/quote:Op donderdag 27 november 2008 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je geen downgrade krijgen ? (A)
http://forum.animecon.nl/forum.asp?FORUM_ID=4quote:Op donderdag 27 november 2008 01:10 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
goedkoopste is 200 euro :/
als 't in 't theaterhotel is en je geen moeite heb met de amv crew, dan denk ik wel dat ik een paar geinteresseerde mensen weet(als je me over een paar maanden ff herinner)quote:Op donderdag 27 november 2008 00:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
kan je gewoon bij de ako of bruna halen
animerelated klacht:
mag in me uppie 200 euro voor hotelkamer ophoesten omdat persoon met wie ik ga niet gaat -___-
en rest van vriendengroep heeft al afgesproken om samen te zittten
gaat over komende animecon
Aaaaah! De eerste aflevering is echt tof en verfrissend.quote:Op maandag 24 november 2008 11:52 schreef wdn het volgende:
Ik heb dit weekend tijd gehad om Nodame Contabile eens te kijken. Wat een geweldige anime. Als je ook maar een beetje van klassieke muziek kunt genieten: K I J K E N. De nieuwe serie (Paris-hen) heb ik meteen de eerste 7 ook maar van gedaan. Kan alleen maar zeggen: wat een heerlijke serie.
niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:38 schreef wdn het volgende:
Iemand die een plek weet in Nederland waar ik Nodame Cantabile zou kunnen kopen?
donner in rotterdam misschien als je de manga bedoeltquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:38 schreef wdn het volgende:
Iemand die een plek weet in Nederland waar ik Nodame Cantabile zou kunnen kopen?
American Book Center?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zoek eigenlijk de manga van hunter x hunter, waar de animé stopte. Op de PC lezen voelt gewoon stom en de plaatjes moet ik telkens vergroten etc. Misschien ergens in Amsterdam?
hijs vaag maar goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:23 schreef zquing het volgende:
Ik moet gewoon nog een keer zeggen dat NHK geweldig is, echt
NHK
Vind de vaagheid wel meevallen eigenlijk, kijk 'm nu voor de 2e keer, maar hij zit echt gewoon goed in elkaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs vaag maar goed![]()
ik zet steeds meer mijn pijlen op de sony Bravia KDL-40W4500
ik wil eigenlijk geen nieuwe openenquote:Op zondag 30 november 2008 00:00 schreef Crashcat het volgende:
Gooi het maar vol hoor...
Tuurlijk wel.. Nieuwe dag, nieuwe topic.quote:Op zondag 30 november 2008 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk geen nieuwe openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |