Omdat je in het dagelijks leven een stil en teruggetrokken persoon bent en dan niks tegen meisjes durft te zeggen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:58 schreef afcajos het volgende:
Wtf lul ik eigenlijk zo serieus alsof hosselen een baan ismeestal zuip ik totdat ik lam ben en ga ik op jacht
Niet echt, ik praat altijd en overal wel veel. Ik heb nuchter ook wel eens een meisje gescoord hoor, alleen vaak heeft lekker ouwehoeren onder het genot van veel bier een hogere prioriteit dus vandaar dat ik in het weekend vaak dronken benquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je in het dagelijks leven een stil en teruggetrokken persoon bent en dan niks tegen meisjes durft te zeggen ?
Waarom moet je in godssammeknaken zuipen om wijven te pwnen.
Gewoon overdag in je Armani 3-delig kostuum de Kruidvat binnengaan (zoals ik altijd doe) en daar het kassameisje even verbaal opgeilen. Om haar vervolgens 's avonds in je Bjorn Borg boxer alle hoeken van je kamer te laten zien.
Daarna uiteraard oprotten want je wil breed liggen als je slaapt.
Komt wel eens voor jaquote:Op donderdag 13 november 2008 12:18 schreef afcajos het volgende:
Overigens lijk jij mij ook het figuur dat zich lam zuipt in de kroeg
Die is ook wel redelijk herkenbaarquote:Op donderdag 13 november 2008 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je in het dagelijks leven een stil en teruggetrokken persoon bent en dan niks tegen meisjes durft te zeggen ?
Waarom moet je in godssammeknaken zuipen om wijven te pwnen.
Gewoon overdag in je Armani 3-delig kostuum de Kruidvat binnengaan (zoals ik altijd doe) en daar het kassameisje even verbaal opgeilen. Om haar vervolgens 's avonds in je Bjorn Borg boxer alle hoeken van je kamer te laten zien.
Daarna uiteraard oprotten want je wil breed liggen als je slaapt.
Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:20 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ey serieus volgens mij hosselen die gasten hiero niet eens hun eigen schoenveter allemaal ga weg man
Check die tieten ik hossel alleen kwaliteit. wel import, maar is ook lekker chill zonder al die bla.quote:
jonge, heel vroeger woonde ik in een kut.quote:Vroeger had ik in elk stadje een eigen schatje. Nu ik volwassen ben geworden voel ik de neiging om te settlen, de bitch vol te sproeien en kids te kweken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Vroeger had ik in elk stadje een eigen schatje. Nu ik volwassen ben geworden voel ik de neiging om te settlen, de bitch vol te sproeien en kids te kweken.
Echte pimps hebben een eigen stadje vol met hun schatjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Vroeger had ik in elk stadje een eigen schatje. Nu ik volwassen ben geworden voel ik de neiging om te settlen, de bitch vol te sproeien en kids te kweken.
Met zn 2en in een eenpersoonsbed is echt klote iddquote:Op donderdag 13 november 2008 12:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die is ook wel redelijk herkenbaarHelemaal vroegah toen ik nog een 1 persoonsbed had
. Opkankere bitch!
Warschijnlijk ownde IK een jaar of wat de stad waar jij nu rond dendert op je pradaschoen.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte pimps hebben een eigen stadje vol met hun schatjes.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met zn 2en in een eenpersoonsbed is echt klote idd
Had een keer een chick die bleef slapen, heb ik om 5 uur 's ochtends nog een luchtbed opgepompt en ben ik daar maar op gaan liggen
Beginnerquote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Jajong het volgende:
Damn man dat gevoel bekruipt mij soms ook wel eens. Ik ben nu 8 maand single ofzo, en hossel bitches bij de vleet. Maar soms mis ik toch het gevoel van een mainbitch wel eens. Niet heel erg baas, maar ik ben een moderne hosselaar, zoeen gevoelige.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Jajong het volgende:
Damn man dat gevoel bekruipt mij soms ook wel eens. Ik ben nu 8 maand single ofzo, en hossel bitches bij de vleet. Maar soms mis ik toch het gevoel van een mainbitch wel eens. Niet heel erg baas, maar ik ben een moderne hosselaar, zoeen gevoelige.
Samequote:Op donderdag 13 november 2008 12:30 schreef Jajong het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |