OMFGquote:Op woensdag 12 november 2008 23:31 schreef navvy het volgende:
FFS...........welke letter begreep je niet?
LOLquote:
ORLY?quote:
YARLYquote:
LTRquote:Op woensdag 12 november 2008 23:37 schreef navvy het volgende:
[..]
YARLY
En nu slapen lelijk jong, ik ga over winkelmandjes dromen, jij over onthoofdingen van parasietentoedeloe 3x
Mij even je adres pm-enquote:Op donderdag 13 november 2008 09:21 schreef cityofdelusion het volgende:
hoe kan ik mijzelf toevoegen op die kaart?
Zo verbeterdquote:Op donderdag 13 november 2008 09:26 schreef Richfield het volgende:
[..]
Mij even je adres pm-en zodat ik je kan stalken
Die sticker heb ik ook nog ergens liggen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al een paar jaar mee met de Geen pepernoten tot Sinterklaas actie. En ik moet zeggen, ze zijn extra lekker als je er mee wacht.
Heb ze net in Stadshagen bij de AH gehaald. C1000 heeft ze ook, bakker bart ook !quote:Op donderdag 13 november 2008 10:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Die sticker heb ik ook nog ergens liggen.
Trouwens... geen chocolade pepernoten bij de AH en Lidl... wie weet waar ze wel te koop zijn?
Geen idee ik ga pas over een half uur naar huis...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef RandyJoshua het volgende:
ik vroeg me gisteren waarom het zo druk was bij de Vliegende paard, maar nu kon ik me herinneren uit de vorige topic dat daar de release was voor WoW!
Is het nog wat?
Aan het installeren... ben benieuwd of mn computer het trekt..quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef RandyJoshua het volgende:
ik vroeg me gisteren waarom het zo druk was bij de Vliegende paard, maar nu kon ik me herinneren uit de vorige topic dat daar de release was voor WoW!
Is het nog wat?
ik heb die locaties uit de losse hand geprikt obv het oude kaartjequote:Op donderdag 13 november 2008 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens de kaart woont Annoylikethewind in het grasveldje naast de Stilo-sporthal...![]()
Ik begin te vermoeden dat Annoylikethewind in werkelijkheid een konijn is.
(OK, ik geef toe dat dit een vrij matige, verkapte tvp is)
prachtig!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef RandyJoshua het volgende:
Is het nog wat?
Ze kijkt uit op dat grasveldje (park)......ik ook trouwens.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens de kaart woont Annoylikethewind in het grasveldje naast de Stilo-sporthal...![]()
Ik begin te vermoeden dat Annoylikethewind in werkelijkheid een konijn is.
(OK, ik geef toe dat dit een vrij matige, verkapte tvp is)
Aangezien jij de laatste tijd niet echt aanwezig was in het Zwolle-topic dacht ik al dat het een kloon van je wasquote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
prachtig!![]()
je hotlinkt jouw UI gewoon vanaf de mijn![]()
whahaha....
hahahaha!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Aangezien jij de laatste tijd niet echt aanwezig was in het Zwolle-topic dacht ik al dat het een kloon van je was
Ja, jullie beiden zitten het dichtst bij mij in de buurt. Maar ik vond het gewoon grappig staan, zo'n poppetje midden in een grasveldje. No offense trouwens, ik waardeer de inspanningquote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef navvy het volgende:
Ze kijkt uit op dat grasveldje (park)......ik ook trouwens.
Patserquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb Kekaa IRL gezien
samen met Beelz, Radobe en Rich, brengt dat mijn Zwolle # op 4
beelz is zonder hoofdletterquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb Kekaa IRL gezien
samen met Beelz, Radobe en Rich, brengt dat mijn Zwolle # op 4
Dat is t/m morgen in de IJsselhallen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:32 schreef beelz het volgende:
[..]
beelz is zonder hoofdletter![]()
Anyway... nog meer mensen die naar het spellenspektakel gaan dit weekend? Wij gaan morgen daar de boel onveilig maken. Eens kijken of ik dit jaar wel een vintage muizenval kan vinden daar
Munchkin Booty is Engels de rest is Nederlandstalig.quote:Op zondag 16 november 2008 16:59 schreef stbabylon het volgende:
ehr.. NL-talige Munchkin????
2e Hands, zo goed als nieuw en old school.quote:Op zondag 16 november 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zoekt in de Van Dale naar de betekenis van 'vintage'....
Hehe die klootzak zat aan mijn gitaarquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Kekaa het volgende:
Triggerfinger in Hedon gisteren was leuk!!
Daarna nog even in Popfront gezeten en verhalen over beelz bij de tandarts gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |