geen dank, ben blij dat je er content mee bentquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dank u voor deze informatie
Das minder Draakje! Maar hydro enzo is wel goed gegaan gisteren?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja pijn maakt moe
draakje is ook moe
zus van draakje is ook moe en heeft genoeg van poot
maar gaat op zich ook wel redelijk, blijft behelpen met 5 kids maar vrijdag ga ik er weer heen!
Toch maar wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben maar even sportief met je aan het meedoen droxz![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ps. volendam - ajax nog 0-0
hydro was bagger gister maar morgen nieuwe kansquote:Op woensdag 12 november 2008 20:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder Draakje! Maar hydro enzo is wel goed gegaan gisteren?
Hoe lang moet je zus nog in het gips (neem aan dat er gips om haar pootje zit)
Toppie, succes Draakje!
p.s
Eerste post vanaf nieuwe laptop
Geen gips? Zo dan, die zal wel aardig wat pijn hebben danquote:Op woensdag 12 november 2008 21:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hydro was bagger gister maar morgen nieuwe kans
net in bad geweest dat was wel fijn
pootje van zus zit niet in het gips, moet maandag weer naar de chirurg hopelijk hoort ze dan meer hoe of wat
ach ja dat hydro niet ging was te verwachten na de afgelopen dagenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen gips? Zo dan, die zal wel aardig wat pijn hebben dan
En je hydro die niet ging, klinkt allemaal niet echt relaxt
Drukke tijd natuurlijk, maar nooit leuk om te horen dat het niet echt meezit hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja dat hydro niet ging was te verwachten na de afgelopen dagen
nee geen gips is makkelijker
het begint nu wel steeds zeerder te doen eigenlijk, ook omdat ze gewoon geen houding meer kan vinden
maar het is een harde tante ze houdt dapper vol!
ja en dan nog een nichtje geboren waar we vanuit tilburg naar apeldoorn voor gingen midden in de nacht om vervolgens een paar uurtjes te slapen en dan weer naar tilburg te gaan hihiquote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Drukke tijd natuurlijk, maar nooit leuk om te horen dat het niet echt meezit hoor.
Ok, maar was ze wel al geopereerd dan?![]()
Een dappera tant moet het wel zijn zeg, 5 kids!
Tripackkkkkkkkkkk!quote:
Ik zit achter 2 laptops, en boven staat mijn pc nog aanquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef tripack het volgende:
jah ckerff weer es achter de laptop gekropen
hoe gaat het hier?
hier gaat het vaak te snelquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef tripack het volgende:
jah ckerff weer es achter de laptop gekropen
hoe gaat het hier?
Toppie, diploma is altijd goed!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef tripack het volgende:
@draakje sorry ze hadden geen thee
jah gaat goed... druk aan het werk![]()
25 november diploma uitreiking
@droxz ik was toen in een melige bui
jah gaat wel goedquote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef draculettetje het volgende:
maakt niet uit hoor! was leuk om via via wat van je te horen!
bijna diploma uitreiking!
en hoe bevalt het met samenwonen?
aangezien je nog niet buiten de deur staat zal dat welquote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gaat wel goedhoop dat me vriendin er ook blij mee is
dan heb ik ook niet opgelet hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef tripack het volgende:
ow hallo![]()
ik ben hier blijkbaar erg lang niet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |