je moeder, die kan pas zo groot gemaakt worden als ik wil, met de minste opties!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan al vanaf een paar MB met de minste opties, maak hem zo groot als je wil
Heb hier nog 2 van die U3 dingen liggen, 1 van 4 gig, en 1 van 16 gig, komt goedquote:Op woensdag 12 november 2008 19:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan al vanaf een paar MB met de minste opties, maak hem zo groot als je wil
Door hard genoeg te blazen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder, die kan pas zo groot gemaakt worden als ik wil, met de minste opties!
13 euro? doe eens een flesje deze kant op gooien!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:57 schreef Sgele het volgende:
Zo...ff boodschappen gedaanBest hendig, fles JD voor omgerekend 13 euro
Koelkast vol met meuk, ik kom niet om van de honger in ieder geval
Collega's zijn even aan het opfrissen en dan gaan we maar weer een restaurant opzoekenWat een kutleven zeg
DDDDDDDDDDROOOOOOOOOOOXZZZ!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook gewoon 3 meegenomenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
13 euro? doe eens een flesje deze kant op gooien!
SGELUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb me laptop binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met 3 liter komt je die 9 dagen "net" door denkquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon 3 meegenomen3 liter voor nog 9 dagen
Gaat 'm worden denk
* Sgele gooit er 2 richting Droxz
Relaxed!!En en ?? hoe hard gaat ie?
Kut ja...die fabrikant meukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met 3 liter komt je die 9 dagen "net" door denk
Thx!
* Droxz.nl trekt fles open... proost pimp!!!!!!!!!
Hard bezig met "acer" windows aan het installeren
Je krijgt er geen behoorlijke windows cd meer bij! Dus zo wachten tot installatie klaar is, backup maken, zelf nieuwe install doenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kut ja...die fabrikant meukIk heb die DELL shit eraf gesmeten en fijn Ultimate erop gejast
* Sgele heft het glas ...Proost matey!
Die 9 dagen..tja.. m'n collega (zit een deur tegen over me...best lachen, onze deuren staan altijd open en we jatten bij elkaar de koelkasten leeg) heeft 4 flessen strohrum in z'n koele kast liggen
. Deze reizen zijn niet echt gezond te noemen
Het is nog erger dan Vakantie!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon 3 meegenomen3 liter voor nog 9 dagen
Gaat 'm worden denk
* Sgele gooit er 2 richting Droxz
Relaxed!!En en ?? hoe hard gaat ie?
Nog erger? WTF! Klinkt als relaxt, maar je zal dus lekker brak thuiskomen?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is nog erger dan Vakantie!![]()
![]()
![]()
werelds toch!
Nope, ik blijf op 24/2 mbitquote:Op woensdag 12 november 2008 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz heb jij die snelle upc abbo nou al ?
Avond Draakje!quote:
Ja ik ben niet zoveel gewend.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog erger? WTF! Klinkt als relaxt, maar je zal dus lekker brak thuiskomen?
Ah okquote:
Ha! Draculettetjequote:Op woensdag 12 november 2008 20:24 schreef draculettetje het volgende:
goede avond!
Fantastisch hier!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Het is nog erger dan Vakantie!![]()
![]()
![]()
werelds toch!
Wat moe van de pijn, maar voor de rest wel goed!quote:
Niet te weinig zuipuh he!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fantastisch hier!![]()
Ik ben er vandoor jongens!
Tot morgen![]()
![]()
ja pijn maakt moequote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat moe van de pijn, maar voor de rest wel goed!![]()
Hoest met Draakje, en zus van Draakje?
sportiveling ofzoietsquote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben maar even sportief met je aan het meedoen droxz![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ps. volendam - ajax nog 0-0
geen dank, ben blij dat je er content mee bentquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dank u voor deze informatie
Das minder Draakje! Maar hydro enzo is wel goed gegaan gisteren?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja pijn maakt moe
draakje is ook moe
zus van draakje is ook moe en heeft genoeg van poot
maar gaat op zich ook wel redelijk, blijft behelpen met 5 kids maar vrijdag ga ik er weer heen!
Toch maar wel?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben maar even sportief met je aan het meedoen droxz![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
ps. volendam - ajax nog 0-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |