quote:
Correctquote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal is![]()
ZUIPUH!!!
Thx, ding is groot man!quote:
quote:
17" is idd niet klein voor een laptopquote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thx, ding is groot man!
JEUH, ikkuh blij!!!!!!!!!!
Metalic blauw, ziet er ook wel dope uitquote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
17" is idd niet klein voor een laptop
GAMENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!quote:
Whehe, da's altijd zoquote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GAMENNNNNNNNN!!!!!!!!!!!
Hele dag op zitten wachten (grotendeels beneden), komt ie om 19:15 pas WTF
Ik demotiveer blijkbaar ook de mensen van TNTquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, da's altijd zo
Ken je de wetten van Murphy nu nog steeds niet?
vista ?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Metalic blauw, ziet er ook wel dope uit
Nu een installatie van windows lopen, 3 uur remaining
Jep, met gratis Acer meuk erbij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef DonGuido het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]Jouw aanwezigheid misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:34 schreef DonGuido het volgende:
Wat klopt hier niet?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smokez, kappen nou met die kut kloon....*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Vista is best oké hoorquote:
ja idd, het wordt alleen maar beter, windows 7 wordt vast nog beter , ben benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2008 19:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vista is best oké hoor
Misschien ff wennen, maar verder niks mis mee als je hardware er geschikt voor is
Stond vanmiddag op het punt windows 7 te installeren, maar toen kwam die sukkel met die laptop langsquote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, het wordt alleen maar beter, windows 7 wordt vast nog beter , ben benieuwd
toch vindt ik vaag dat ze nog steeds geen os hebben die gelijk aanstaat binnen 1 sec
ja tis beta heh, dus verwacht er niet veel vanquote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Stond vanmiddag op het punt windows 7 te installeren, maar toen kwam die sukkel met die laptop langs
Schijnt wel allemaal wat sneller te lopen enzo.
Niet als eerste OS op je bak nee, maar om te klooien/testen, waarom niet?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tis beta heh, dus verwacht er niet veel van
ja ik gebruik daar meestal vmware voor.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet als eerste OS op je bak nee, maar om te klooien/testen, waarom niet?
Niet verkeerd, moet ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik gebruik daar meestal vmware voor.
ik heb ubuntu op een usb stick staan waarvan ik kan booten, das ook wel makkelijk
Kan al vanaf een paar MB met de minste opties, maak hem zo groot als je wilquote:Op woensdag 12 november 2008 19:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet verkeerd, moet ik ook maar eens doen.
Is die install groot voor op USB eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |