quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
f
Neen ..quote:
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!quote:Op woensdag 12 november 2008 15:44 schreef jordeeeh het volgende:
Tering, k zit heel even iets te lezen op een ander forum, en gelijk alweer t topic dicht
ook oldbies hoorquote:
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
En ik als kutnewb had bijna de lapo!!!!!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ..
Die avatar van jou draagt mijn goedkeuring
waarom niet trein van 7 uurquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Wel ..quote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat heeft mijn avatar er nou mee te maken.
Hier staat ie: http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:Op woensdag 12 november 2008 15:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik had lapo maar weet niet hoe ik een nieuwe SC moet openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |