SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na jarenlage training was ze een dodelijke doch sexy vechtmachine! geruisloos besloop ze haar doelen en bracht ze met 1 slash van haar katana om het leven.
toen mijn moeder op een zakenreis vanuit Japan naar de carabian moest en het vliegtuig volgeboekt zat kwam ze mijn vader tegen.
en mijn vader een piraat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij voer over alle grote zeeen en had geen geweten! de beste man dronk alleen maar pure rum! en is de uitvinder van El Dorado Rum!
Hij was natuurlijk naast heel erg stoer ook heel erg sexy dus mijn moeder viel als een blok voor hem!
naja... ze zijn naar griekenland gegaan en hebben geneuk... daaruit kwam ik...
ik faal de familie een beetje want nu ben ik een te trage ninja met een alcohol probleem.
Op dit moment is alles koek en ei tussen de 2 partijen.. en ik ben voorzitter van:
Maar stel!
de Epic War breekt uit en je moet kiezen of je aan de kant van de pirates of aan de kant van de ninjas staat... waar kies je dan voor?!
ik weet het nog niet en laat mijn keuze van de kwaliteits users afhangen!
[ Bericht 3% gewijzigd door BarraCupraCuda op 12-11-2008 14:38:27 ]Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
ja maar voor wie moet ik kiezen..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:26 schreef c0nd0r het volgende:
Als ninja ben je natuurlijk een schaduw en zal het dus niet opvallen dat je als piraat meevecht
Ik ga voor je moederquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar voor wie moet ik kiezen..
ik heb van mijn moeder borstvoeding gehad.
en mijn eerste roundhouse geleerd.
mijn vader is verantwoordelijk voor mijn pickup lines.
en voor de RUM! natuurlijk
![]()
![]()
ik weet het echt niet meer!
je hebt je Tabi's onder mn moeders bed laten staan...quote:Op woensdag 12 november 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga voor je moederMaar dat heeft meerdere redenen
![]()
Zie mijn antwoordquote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef c0nd0r het volgende:
Maar stel nou.. Dat het niet hypothetisch was..
Tja die wilt z'n fles rum terug natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt je Tabi's onder mn moeders bed laten staan...
en mijn vader zocht je....
nieuwe pirate pic van mn vader in zn wat jongere jarenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Je pirate pic werkt niet en het is The battle of the centuries!
En inderdaad de ninja's omdat die lauw zijn en loyaal tegen over elkaar..
Je weet gewoon dat je op ze kan rekenen terwijl je pirate homie waarschijnlijk keihard naait door je te begraven en zelf voor die schat te gaan zoeken.
Owja..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nieuwe pirate pic van mn vader in zn wat jongere jaren
Wat een kutuserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens mn moeder heeft niet voor niets zon ding over der hoofd...lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarom draagt ze dat als ze echte ninja was chopte ze gewoon die lullen er afDon't think, be sure!
Haha dit soort art hing altijd bij mijn oude tandarts..quote:
toch niet deze he?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha dit soort art hing altijd bij mijn oude tandarts..
Elke keer als ik daar was vond ik weer wat nieuws in die picture (toen was ik 10 ofzo)
Zit nu bij andere tandarts die heeft dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is dood!111!11quote:Op woensdag 12 november 2008 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens ik heb het aan mijn moeder door gegeven... ze heeft jullie moeders gebeld alleen die vonden dat jullie te jong waren
quote:
quote:
Haha.. nee niet diee maar zelfde soort art..quote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch niet deze he?
ik weet het nog steeds niet.... argg!!! (nee geen ARRRRR MATEY!!!)
ik neig richting de ninja... maar echte bazen als maikuuul, Chriz2k en afcajos of braun zijn hier nog niet geweest!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. nee niet diee maar zelfde soort art..
Enne weet je al wat je gaat doen?
Ahh.. nodig ze uit dan!quote:Op donderdag 13 november 2008 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik neig richting de ninja... maar echte bazen als maikuuul, Chriz2k en afcajos of braun zijn hier nog niet geweest!
done... net als jo0Lz en SHEquote:
ik weet niet hoe het moetquote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef afcajos het volgende:
Maak een poll aan dan, ik vote voor Ninja's
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het moet
stok achter de deur.. daarom had ik haar ook gepmtquote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Trouwens.. het is overduidelijk dat je ninjas moet kiezen..
aangezien je toch met SHE wilde
Hehe.. als goed is heb ik nog soep van je als ninja..quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stok achter de deur.. daarom had ik haar ook gepmt
70% ninja
30% pirate
owja staat in mn foboquote:Op donderdag 13 november 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. als goed is heb ik nog soep van je als ninja..
Conclusie: U r a ninja!
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kreeg een pm en iemand zei dat ik hier moest posten
Toen ik deze PM opende keek ik ongeveer zo:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
sowheej maikuuul je hebt een nieuw plaatje gevonden. postte je gister ook al bij 'ship to the netherlands chat ' topicquote:Op donderdag 13 november 2008 12:04 schreef Maikuuul het volgende:
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is gewoon de boomlaars style van posten..
Pas op !!! dalijk bel ik de #care police om te vragen of mij dat wat boeit !!!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sowheej maikuuul je hebt een nieuw plaatje gevonden. postte je gister ook al bij 'ship to the netherlands chat ' topic
Ondanks dat ik aan de ninja kant sta, vind ik toch wel dat het piratenkostuum er uitziet alsof het bij de Bart Smit vandaan komtquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er uit... t word ninja...
waarom?
daarom
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |