Ik betwijfel of dat bij Samson zo is, maar in elk geval ga ik wel NEC kijken jaquote:Op woensdag 17 december 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
NEC speelt morgenavond een cruciaal Uefa-cup duel. De hele kroeg zit vol NECsupporters.
Samson is so-soquote:Op donderdag 18 december 2008 00:13 schreef morgane het volgende:
.
Maar Samson is niet zo'n (voet)ballentent toch?
Hoe kunnen jullie nou gaan rellen? Jullie zijn basiskamp 1 toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hoor, als we maar niet gaan rellen
Ik wil 't ook zienquote:Op donderdag 18 december 2008 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik betwijfel of dat bij Samson zo is, maar in elk geval ga ik wel NEC kijken ja. Wel matig dat ik dan evt zo laat in Samson ben.
Ik ga het niet zien, want ik kwam er vanmiddag achter dat ik me laatst al impliciet had opgegeven voor 'n ander etentjequote:Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wil 't ook zien, hoop dat ze daar tv aan hebben staan. Er staat iig wel een tv
.
Ik zat erop te wachtenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef morgane het volgende:
geen geld hebben om met ons uit eten te gaan, maar wel met anderen.
Ik eiste dat je smste! en alles draaide dus ik zat ergens op de grond uit de buurt van mijn telefoonquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yash, als je eist dat ik bel als ik thuis ben moet je wel je telefoon opnemen.
Misschien belde ik wel vanuit de slootquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eiste dat je smste! en alles draaide dus ik zat ergens op de grond uit de buurt van mijn telefoon
Iig niet vanuit de Waal, die hadden we glansrijk overleefdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien belde ik wel vanuit de sloot!
Ja, je was wel een 'beetje vrolijk' hèquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het regende wel, toen ik vanmorgen beneden kwam waren m'n kleren alweer gewassen. Ik had ze blijkbaar beneden gelaten.
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was de award-ceremonie? Krijg ik de mijne nu per post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |