Ja je bent als een broertje voor mequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
zijn wij niet als n familie voor je
Als wij wel jouw familie zijn stap ik per direct uit het topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
zijn wij niet als n familie voor je
Mja we moeten gewoon even orienteren wat iedereen wiltquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:14 schreef Mikkie het volgende:
Voor de dierentuin haak ik sowieso af, want ik vind dierentuinen geen fuck aan.
Ieuw, dat maakt het nog ranzigerquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie jou meer als de boze stieftante
Ik en CP natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
en wie gaan er dan in het 2 pers bed
nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is niet dat mijn wil wet is he Cali
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Oooooh, pand-diës! Ik dacht Panddies op z'n Engels, één of ander feest ofzoquote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
Verjaardag van het pand!
Of ja, van de dag dat "wij" het pand betrokken.
quote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tussenmeet:
17 november
Odessa meet:
Komen:
IB
D_K
HostiMeister -Onder voorbehoud
Yashaaa - verplicht te komen!
Swellus!quote:
Dan liever puberpop, want Beestfeest red ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mèn, we hebben 4 dec ook al Beestfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |