abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:20:13 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63311439
Cin Cin is voor bazen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:30:19 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63313602
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Cin Cin is voor bazen!
Kan iemand me nog eens uitleggen wat een baas nou precies is

Wel de populairste tent trouwens. Altijd bomvol
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:03:31 #153
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63315982
Tis heel simpel.... ik ben de baas
Age of fruity enlightenment!
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:18:35 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63316401
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
Tis heel simpel.... ik ben de baas
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:27:50 #155
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63316655
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:48:13 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63317137
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet
pi_63318423
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:49:53 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63318710
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Flaccid het volgende:
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan

Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
pi_63318832
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan

Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:17:57 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63319490
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
Dude, je bent toch geen watje?

Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.

Helpt echt
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:21:45 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63319605
Btw, er staat een groot stuk over Gerlos in de Ski Magazine. Wel een aardig stukje.
Er wordt duidelijk gemaakt dat het meer is dan alleen maar apres ski enzo. Het is ook voor de kilometervreters (160km piste). er is een goed onderhouden funpark en je kunt er ook nog eens aardig freeriden.
Zelfs de Hot Zone snowboardschool wordt genoemd

Ik ga het niet helemaal opschrijven want het is vrij lang stuk (3 pagina's) maar het is wel leuk om te lezen
pi_63319742
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dude, je bent toch geen watje?

Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.

Helpt echt
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:46:51 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63320219
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
*kcuh* watje *kuch*
pi_63320560
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man . Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.

Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??

Ohwja, een tvptje

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:20:15 #165
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63321111
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man . Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.

Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??

Ohwja, een tvptje

[ afbeelding ]
Hey dude, hebben een aangepaste versie hier staan maar Bartje heeft 'm nog niet erop gezet
http://www.volgjehart.eu/snowboarden/OP_snowboard_topic.txt
pi_63322830
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rafiki op 18-11-2008 18:40:58 ]
pi_63322868
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De kleuren zijn echter wel een stuk feller als dat het hier lijkt.
pi_63323112
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:56:25 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63323507
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:

Ohwja, een tvptje

[ afbeelding ]
hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen

btw, wij hebben de Evil Twin 155
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:57:01 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63323524
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind de print wel vet hoor
Skelet met de devil horns
pi_63323811
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen

btw, wij hebben de Evil Twin 155
Haha, no problemo hoor. Ik heb mijn wintersportmomenten en dan laat ik mijn neus weer eens zien . Ik wil ook wel voor de ET 155

Iemand nog 1tje over wellicht
pi_63324208
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Flaccid het volgende:
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
Nee hoor. Smaken verschillen nu eenmaal. De 2008 Skunkape vond ik ook heel lelijk, maar deze vind ik wel heel vet. Voor mij zijn de graphics ook altijd heel bepalend.

Maar ik krijg ook nog een setje stickers van Libtech, kijken of daar wat bij zit.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:52:12 #173
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63325448
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Iemand nog 1tje over wellicht
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.

Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:15:58 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63326187
Ik heb nog een oude twin liggen 1.55 ziet er nog redelijk uit. maar ik wil hem alleen ruilen hahaha tegen een k2 www. maar dat zal wel niet gebeuren dus rij ik er zelf nog wel ff op....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_63327658
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.

Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base . Welk jaar is hij?
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:40:52 #176
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63329154
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base . Welk jaar is hij?
Helemaal niks mis mee.
Paar gebruikerskrasjes maar verder niks.

2006-2007
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_63329801
Je hebt een privat message
pi_63331168
De zoektocht gaat nog even verder, Basje houdt hem nog even in zijn bezit.

Wie heeft er nog wat leuks voor me liggen
pi_63334209
Ik ga komend jaar voor de tweede keer een langere periode snowboarden.
Ben al twee keer een paar daagjes met school geweest en ik ben al een paar keer in verschillende indoor hallen geweest. Vorig jaar voor het eerst 10 dagen in Oostenrijk gezeten en dat beviel me uitstekend.
Nu zit ik te denken om toch maar een board te kopen aangezien je het er ws al binnen twee vakanties uit hebt ofzo. Helemaal aangezien het geen super board hoeft te zijn, aangezien ik nog geen geweldige skills heb.

Nu zit ik te denken wat ik het beste kan doen. Afgelopen vakantie had ik het probleem dat ik een paar keer van schoenen heb moeten wisselen voordat ik echt relaxt kon boarden, ik had telkens enorm last van de onderkant van me voeten na een kwartiertje ofzo. Het lijkt me dus moeilijk om hier fatsoenlijke schoenen te halen aangezien ik ze niet echt kan testen...

Ik ga binnenkort nog wel een keer naar Landgraaf, heb nog vrijkaarten liggen, weet iemand of je daar schoenen en een redelijk (tweedehands?) board kan kopen? Of andere suggesties?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63338188
Hi,

Ik wil kniebeschermers kopen voor tijdens het snowboarden. Het is voornamelijk bedoelt om m'n knieen heel te laten terwijl ik wacht op mensen boven me. Ik zit er dus mee op de grond. Het is dus niet primair bedoelt om de klappen op te vangen, ik val nauwelijks meer.

Ik had zachte beschermers gevonden die +- 4 cm dik waren en 1 cm dik werden als je ze indrukte. Maar had ze ook gevonden die 1 cm dik waren en dat ongeveer bleven (veel steviger dus).

Tevens vraag ik me af of een open gat in je knieholte fijn is, of dat je beter een volledig dichte achterkant kan hebben.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')