Omdat die dingen niet helpen echt helpen.quote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vroegah zag ik veel van die gloves met van die harde stukken er in bij je polzen... waarom zie je die dingen nergens meer?
quote:Op maandag 17 november 2008 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat die dingen niet helpen echt helpen.
Daarnaast was de kans groter dat je een bot in je onderarm brak dan een bot in je pols.
Je bewegingsvrijheid is sowieso minder dus bij verkeerd terecht komen is het een groter risico dat je je pols niet meer in betere positie kunt brengen om de val beter op te vangen.
Ach ze zijn ook weer niet per definitie slecht.quote:Op maandag 17 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke... ben ik blij dat ik ze vorig jaar nog gekocht heb
Ligt eraan wanneer en wat je wilt. Een bed is er altijd wel te vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Als iemand nog iets weet in Gerlos, let me know
Edit:
Hoe is het in Königsleiten trouwens? Is dat ook leuk?
Chill man.quote:Op zondag 16 november 2008 10:38 schreef Basje_B het volgende:
JEUH!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEB ME BOARD!!!!!!!
zal ff kijken of tijd heb om foto's te maken vanmiddag
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Chill man.
Jij had toch bij hot-zone besteld? Mijn board en jas zouden aan het begin vd week worden afgeleverd. Afwachten dus..
Hebben deze gloves ook binnenhandschoenen?quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
De Entry gloves (bovenste) zijn 75 euro
De Article is iets duurder. Ik weet niet uit me hoofd hoe duur. Ik kan het ook niet op internet vinden
Het zijn trouwens wel erg mooie, goede handschoenen (ok ik zou nooit zeggen dat ze kut zijn dat is waar)
Vooral de Article is erg gaaf.
Ik heb misschien iets gevonden in de wijk Riedquote:Op maandag 17 november 2008 15:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer en wat je wilt. Een bed is er altijd wel te vinden.
Konigsleiten is een stuk saaier dan Gerlos. Je kunt het ook zien als rustiger. Je zit dan wel direct in een wat groter gebied. Konigsleiten is bijna een volledig vakantiedorp met bijna alleen maar vakantiehuisjes.
Kortom, het is maar wat je wilt. Konigsleiten is gewoon saai (of rustig hoe je wilt). Er is weinig te beleven. Gerlos is een stuk bruisender en moet je een stukje met
Je kunt vanaf Gerlos ook heel makkelijk in het gebied van Konigsleiten komen. Je bent dan alleen s'ochtend een half uurtje onderweg, want op de weg er naar toe is het vooral veel liften. Terug heb je trouwens wel een super lange afdaling en als je poeder hebt, kun je een hoop kanten op
Mijn burton gloves hebben daar absoluut geen last van. Je moet echt moedwillig de binnenhandschoen eruit halen, anders komt die nooit mee.quote:Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Hebben deze gloves ook binnenhandschoenen?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een paar zonder binnenhandschoen (ik wordt hier altijd zo gek van als je ze onderweg uit doet en dat je dan je binnenhandschoen "los" trekt en je de vingers weer opnieuw kan doen)
1 wel de ander niet.quote:Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Hebben deze gloves ook binnenhandschoenen?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een paar zonder binnenhandschoen (ik wordt hier altijd zo gek van als je ze onderweg uit doet en dat je dan je binnenhandschoen "los" trekt en je de vingers weer opnieuw kan doen)
Ried is nog wel te doen. Heb ik ook vaak zat gelopen. Het ligt er wel een beetje aan waar in Ried. Het kan variëren van 10min tot 20min. Naar de lift is wel een eindje ja.quote:Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb misschien iets gevonden in de wijk RiedDat is wel lopend te doen naar het centrum toch? Is ong. 1 km zag ik. Naar de Isskogel lift is het ong. 2 km dus dan kunnen we mss beter de skibus pakken
![]()
Waar is het te doen met de après-ski eigenlijk? Is dat onderaan bij de lift of meer ergens boven bij de pistes of in het dorpscentrum? En is er veel après-ski gaande wanneer de liften sluiten of is het alleen maar 's avonds te doen? Enlighten me
Is dat nou een dame die in die jas/broek zit of lijkt dat maar zoquote:Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
Heb trouwens afgelopen zaterdag bij Gunneman in Eindhoven deze O'neill roadie jacket en pants apart laten hangenDie kleur groen is in het echt overigens compleet anders, namelijk knalgroen als een kikker zeg maar
![]()
[ afbeelding ]
plaatje uit de blue-tomato catalogus, pagina 31
Samen met de nieuwe Burton Emerald WMS boots en North Face pants voor m'n vriendin krijgen we wel een mooi prijsje![]()
Voor hen die overigens smalle voeten hebben kan ik inmiddels mededelen dat Burton Emeralds zeer waarschijnlijk een van de smalste boots zijn voor vrouwen. Maar mannen met kleine voeten kunnen deze ook wel kopen natuurlijk
Ik zat ook al te kijken maar volgens mij is het een popquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat nou een dame die in die jas/broek zit of lijkt dat maar zo
Wij zijn meestal niet zulke vroege vogelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ried is nog wel te doen. Heb ik ook vaak zat gelopen. Het ligt er wel een beetje aan waar in Ried. Het kan variëren van 10min tot 20min. Naar de lift is wel een eindje ja.
Vorig jaar zaten we een paar weken bij Ried in die S-bocht (hoofdweg). Toen heb ik het elke morgen gelopen. Is best een eind maar goed om wakker te worden.
Me vriendin moest dan om 8:30 bij de meeting van de skischool zijn. De snowboardschool had meeting om 9:00. Dus dan ging ik gelijk met me vriendin weg. Dan ging ik het hele stuk lopen naar de lift.
Als het sneeuwt is dat echt lekker. Krijg ik altijd een beetje de kriebels van.
Als je mazzel hebt gaat om 8:45 de lift open. Kun je nog snel de dalafdaling in de poeder doen voordat je meeting hebt
Maar het is te lopen. Alleen is het wel een stukje doorstappen
Goede tips. Thanksquote:Apres-ski is maar net wat je wilt. Luigi's Turbobar staat onderaan de lift. Komt wat meer duits publiek enzo. Dus voornamelijk duitse klassiekertjes enzo
De Cin Cin en de Little Londen zijn typische nederlandse apres ski barretjes. Wel altijd druk en alleen maar nederlands. Het is natuurlijk maar waar je van houdt.
Little Londen is bij Hotel Central. Heel makkelijk te herkennen want er staat zo'n hele grote pop achtig ding boven de deur die lijkt op zo'n ventje die voor het paleis in Londen staan. (hoe heten die figuren ook alweer)
De Cin Cin is een rond houten barretje. Lijkt een beetje op zo'n paraplubar, maar dan zonder paraplu
S'avonds is de Country Club de place 2 be vanaf uurtje of 11. Daarvoor kun je nog in de Little Londen terecht en de Cin Cin draaien ze dan nog een beetje zachtjes de muziek.
Btw, aanrader voor eten:
Als je niet echt zin hebt in uitgebreid eten kun je naar de Garage gaan. Eigenlijk gewoon een kroeg, maar ze maken er ook pizza's. De kroeg is kut (allemaal heel modern enzo ziet er niet uitZe draaien er wel wat andere muziek. Rock enzo) en er zitten nooit veel mensen maar de pizza's zijn er echt super. Beste van het dorp. Wel pas vanaf 20:00 of 20:30.
Het kan alleen soms ff duren want hij kan maar 2 pizza's per keer pakken. Maar ja, je kunt natuurlijk altijd pizza's een beetje delen enzo. Je kunt ze daar helemaal zelf samenstellen dus altijd wel relaxt
Kan iemand me nog eens uitleggen wat een baas nou precies isquote:
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
Tis heel simpel.... ik ben de baas
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet![]()
goeie shitquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Flaccid het volgende:
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan
Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
Dude, je bent toch geen watje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude, je bent toch geen watje?
Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.
Helpt echt
*kcuh* watje *kuch*quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
Hey dude, hebben een aangepaste versie hier staan maar Bartje heeft 'm nog niet erop gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man. Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.
Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??
Ohwja, een tvptje
[ afbeelding ]
De kleuren zijn echter wel een stuk feller als dat het hier lijkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehehe dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man. Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.
Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??
Ohwja, een tvptje
[ afbeelding ]
Ik vind de print wel vet hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, no problemo hoor. Ik heb mijn wintersportmomenten en dan laat ik mijn neus weer eens zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen
btw, wij hebben de Evil Twin 155
Nee hoor. Smaken verschillen nu eenmaal. De 2008 Skunkape vond ik ook heel lelijk, maar deze vind ik wel heel vet. Voor mij zijn de graphics ook altijd heel bepalend.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Flaccid het volgende:
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.quote:
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de basequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.
Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
Helemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base. Welk jaar is hij?
Bij Landgraaf zit een Duivenstein. Vrij grote en (volgens Rnej) een redelijke winkel.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:26 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar voor de tweede keer een langere periode snowboarden.
Ben al twee keer een paar daagjes met school geweest en ik ben al een paar keer in verschillende indoor hallen geweest. Vorig jaar voor het eerst 10 dagen in Oostenrijk gezeten en dat beviel me uitstekend.
Nu zit ik te denken om toch maar een board te kopen aangezien je het er ws al binnen twee vakanties uit hebt ofzo. Helemaal aangezien het geen super board hoeft te zijn, aangezien ik nog geen geweldige skills heb.
Nu zit ik te denken wat ik het beste kan doen. Afgelopen vakantie had ik het probleem dat ik een paar keer van schoenen heb moeten wisselen voordat ik echt relaxt kon boarden, ik had telkens enorm last van de onderkant van me voeten na een kwartiertje ofzo. Het lijkt me dus moeilijk om hier fatsoenlijke schoenen te halen aangezien ik ze niet echt kan testen...
Ik ga binnenkort nog wel een keer naar Landgraaf, heb nog vrijkaarten liggen, weet iemand of je daar schoenen en een redelijk (tweedehands?) board kan kopen? Of andere suggesties?
Ik heb nooit kniebeschermers om. Ik blijf zo veel mogelijk staan. Er is altijd wel een plekje te vinden wat enigzins vlak is. Anders zoek je gewoon een hoop sneeuw waarin je blijft staan. Nooit begrepen waarom er zoveel mensen zo vaak gaan zitten.quote:Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef MlR het volgende:
Hi,
Ik wil kniebeschermers kopen voor tijdens het snowboarden. Het is voornamelijk bedoelt om m'n knieen heel te laten terwijl ik wacht op mensen boven me. Ik zit er dus mee op de grond. Het is dus niet primair bedoelt om de klappen op te vangen, ik val nauwelijks meer.
Ik had zachte beschermers gevonden die +- 4 cm dik waren en 1 cm dik werden als je ze indrukte. Maar had ze ook gevonden die 1 cm dik waren en dat ongeveer bleven (veel steviger dus).
Tevens vraag ik me af of een open gat in je knieholte fijn is, of dat je beter een volledig dichte achterkant kan hebben.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
Je gaat toch niet op skiërs zitten wachten?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
gewoon niet wachten,ga je beneden vast een pilsje pakken!
Dan blijf je staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef MlR het volgende:
Probleem is dat ik altijd voorop board als we met een groep skiers gaan. En dan kan ik weer zitten wachten. Dit gaat na een tijd gewoon echt pijn doen.. En aangezien dat m'n knieen mijn enige pijn punt is: wil ik die weg nemen!
Ik had idd al naar handbal dingen zitten te kijken (voor hem).quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Fugie het volgende:
Iemand riep hier toch dat je gewoon volleybal kniebeschermers kan gebruiken (of handbal etc) ?
Ik heb bij duijvestein e.d. ook die harde gezien, dat is echt alleen nuttig als je denkt hard op je bek te gaan
Ik Ik Ik Ik! 27 december al!quote:Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef djv het volgende:
WHOOHOOO HEEL seizoen TIGNES
laat de sneeuw nu maar vallenzijn er nog mensen die naar Tignes gaan?
Veel lees plezier.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Hier een leek op het gebied van snowboarden, en ik vroeg me af of er nog veel verschil zit tussen de verschillende soorten glazen voor je goggles? Dus goud/zilver/oranje etc. etc. spiegel/niet spiegel? En wat is dan het meest relaxte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |