abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63287684

Mijn gloves
  maandag 17 november 2008 @ 14:16:33 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63288097
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vroegah zag ik veel van die gloves met van die harde stukken er in bij je polzen... waarom zie je die dingen nergens meer?
Omdat die dingen niet helpen echt helpen.
Daarnaast was de kans groter dat je een bot in je onderarm brak dan een bot in je pols.
Je bewegingsvrijheid is sowieso minder dus bij verkeerd terecht komen is het een groter risico dat je je pols niet meer in betere positie kunt brengen om de val beter op te vangen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 november 2008 @ 14:22:51 #135
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63288265
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Omdat die dingen niet helpen echt helpen.
Daarnaast was de kans groter dat je een bot in je onderarm brak dan een bot in je pols.
Je bewegingsvrijheid is sowieso minder dus bij verkeerd terecht komen is het een groter risico dat je je pols niet meer in betere positie kunt brengen om de val beter op te vangen.
oke... ben ik blij dat ik ze vorig jaar nog gekocht heb
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 17 november 2008 @ 14:32:21 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63288519
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

oke... ben ik blij dat ik ze vorig jaar nog gekocht heb
Ach ze zijn ook weer niet per definitie slecht.
De kans is er alleen dat je in plaats van je pols je ulna of je radius breekt. Ach, het is maar wat je wilt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 17 november 2008 @ 14:35:04 #137
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63288582
Als iemand nog iets weet in Gerlos, let me know

Edit:
Hoe is het in Königsleiten trouwens? Is dat ook leuk?
Age of fruity enlightenment!
  maandag 17 november 2008 @ 15:54:57 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63290888
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Als iemand nog iets weet in Gerlos, let me know

Edit:
Hoe is het in Königsleiten trouwens? Is dat ook leuk?
Ligt eraan wanneer en wat je wilt. Een bed is er altijd wel te vinden.

Konigsleiten is een stuk saaier dan Gerlos. Je kunt het ook zien als rustiger. Je zit dan wel direct in een wat groter gebied. Konigsleiten is bijna een volledig vakantiedorp met bijna alleen maar vakantiehuisjes.
Kortom, het is maar wat je wilt. Konigsleiten is gewoon saai (of rustig hoe je wilt). Er is weinig te beleven. Gerlos is een stuk bruisender en moet je een stukje met
Je kunt vanaf Gerlos ook heel makkelijk in het gebied van Konigsleiten komen. Je bent dan alleen s'ochtend een half uurtje onderweg, want op de weg er naar toe is het vooral veel liften. Terug heb je trouwens wel een super lange afdaling en als je poeder hebt, kun je een hoop kanten op
pi_63298782
quote:
Op zondag 16 november 2008 10:38 schreef Basje_B het volgende:
JEUH!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEB ME BOARD!!!!!!!
zal ff kijken of tijd heb om foto's te maken vanmiddag
Chill man.
Jij had toch bij hot-zone besteld? Mijn board en jas zouden aan het begin vd week worden afgeleverd. Afwachten dus..

Voor handshoenen heb ik Auclair ski-handschoenen. Zitten echt fantstisch. Zijn hier volgens mij alleen niet te krijgen.
  maandag 17 november 2008 @ 21:11:21 #140
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63299863
quote:
Op maandag 17 november 2008 20:36 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Chill man.
Jij had toch bij hot-zone besteld? Mijn board en jas zouden aan het begin vd week worden afgeleverd. Afwachten dus..

Klopt.
Krijg alleen de foto's niet van me camera op de computer.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_63300131
quote:
Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

De Entry gloves (bovenste) zijn 75 euro
De Article is iets duurder. Ik weet niet uit me hoofd hoe duur. Ik kan het ook niet op internet vinden

Het zijn trouwens wel erg mooie, goede handschoenen (ok ik zou nooit zeggen dat ze kut zijn dat is waar )
Vooral de Article is erg gaaf.
Hebben deze gloves ook binnenhandschoenen?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een paar zonder binnenhandschoen (ik wordt hier altijd zo gek van als je ze onderweg uit doet en dat je dan je binnenhandschoen "los" trekt en je de vingers weer opnieuw kan doen )
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  maandag 17 november 2008 @ 23:28:57 #142
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63304522
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ligt eraan wanneer en wat je wilt. Een bed is er altijd wel te vinden.

Konigsleiten is een stuk saaier dan Gerlos. Je kunt het ook zien als rustiger. Je zit dan wel direct in een wat groter gebied. Konigsleiten is bijna een volledig vakantiedorp met bijna alleen maar vakantiehuisjes.
Kortom, het is maar wat je wilt. Konigsleiten is gewoon saai (of rustig hoe je wilt). Er is weinig te beleven. Gerlos is een stuk bruisender en moet je een stukje met
Je kunt vanaf Gerlos ook heel makkelijk in het gebied van Konigsleiten komen. Je bent dan alleen s'ochtend een half uurtje onderweg, want op de weg er naar toe is het vooral veel liften. Terug heb je trouwens wel een super lange afdaling en als je poeder hebt, kun je een hoop kanten op
Ik heb misschien iets gevonden in de wijk Ried Dat is wel lopend te doen naar het centrum toch? Is ong. 1 km zag ik. Naar de Isskogel lift is het ong. 2 km dus dan kunnen we mss beter de skibus pakken
Waar is het te doen met de après-ski eigenlijk? Is dat onderaan bij de lift of meer ergens boven bij de pistes of in het dorpscentrum? En is er veel après-ski gaande wanneer de liften sluiten of is het alleen maar 's avonds te doen? Enlighten me
  maandag 17 november 2008 @ 23:38:44 #143
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63304793
Heb trouwens afgelopen zaterdag bij Gunneman in Eindhoven deze O'neill roadie jacket en pants apart laten hangen Die kleur groen is in het echt overigens compleet anders, namelijk knalgroen als een kikker zeg maar

plaatje uit de blue-tomato catalogus, pagina 31

Samen met de nieuwe Burton Emerald WMS boots en North Face pants voor m'n vriendin krijgen we wel een mooi prijsje

Voor hen die overigens smalle voeten hebben kan ik inmiddels mededelen dat Burton Emeralds zeer waarschijnlijk een van de smalste boots zijn voor vrouwen. Maar mannen met kleine voeten kunnen deze ook wel kopen natuurlijk
  dinsdag 18 november 2008 @ 08:37:46 #144
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63308076
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk op zoek naar een paar zonder binnenhandschoen (ik wordt hier altijd zo gek van als je ze onderweg uit doet en dat je dan je binnenhandschoen "los" trekt en je de vingers weer opnieuw kan doen )
Mijn burton gloves hebben daar absoluut geen last van. Je moet echt moedwillig de binnenhandschoen eruit halen, anders komt die nooit mee.
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:23:54 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63309999
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

1 wel de ander niet.
Uit me hoofd de Entry niet en de andere wel. Maar dat weet ik niet zeker. Zou ik even moeten kijken. Ben alleen op me werk dus....
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:42:29 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63310452
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:28 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb misschien iets gevonden in de wijk Ried Dat is wel lopend te doen naar het centrum toch? Is ong. 1 km zag ik. Naar de Isskogel lift is het ong. 2 km dus dan kunnen we mss beter de skibus pakken
Waar is het te doen met de après-ski eigenlijk? Is dat onderaan bij de lift of meer ergens boven bij de pistes of in het dorpscentrum? En is er veel après-ski gaande wanneer de liften sluiten of is het alleen maar 's avonds te doen? Enlighten me
Ried is nog wel te doen. Heb ik ook vaak zat gelopen. Het ligt er wel een beetje aan waar in Ried. Het kan variëren van 10min tot 20min. Naar de lift is wel een eindje ja.
Vorig jaar zaten we een paar weken bij Ried in die S-bocht (hoofdweg). Toen heb ik het elke morgen gelopen. Is best een eind maar goed om wakker te worden.
Me vriendin moest dan om 8:30 bij de meeting van de skischool zijn. De snowboardschool had meeting om 9:00. Dus dan ging ik gelijk met me vriendin weg. Dan ging ik het hele stuk lopen naar de lift.
Als het sneeuwt is dat echt lekker. Krijg ik altijd een beetje de kriebels van.
Als je mazzel hebt gaat om 8:45 de lift open. Kun je nog snel de dalafdaling in de poeder doen voordat je meeting hebt

Maar het is te lopen. Alleen is het wel een stukje doorstappen

Apres-ski is maar net wat je wilt. Luigi's Turbobar staat onderaan de lift. Komt wat meer duits publiek enzo. Dus voornamelijk duitse klassiekertjes enzo
De Cin Cin en de Little Londen zijn typische nederlandse apres ski barretjes. Wel altijd druk en alleen maar nederlands. Het is natuurlijk maar waar je van houdt.
Little Londen is bij Hotel Central. Heel makkelijk te herkennen want er staat zo'n hele grote pop achtig ding boven de deur die lijkt op zo'n ventje die voor het paleis in Londen staan. (hoe heten die figuren ook alweer )
De Cin Cin is een rond houten barretje. Lijkt een beetje op zo'n paraplubar, maar dan zonder paraplu

S'avonds is de Country Club de place 2 be vanaf uurtje of 11. Daarvoor kun je nog in de Little Londen terecht en de Cin Cin draaien ze dan nog een beetje zachtjes de muziek.

Btw, aanrader voor eten:
Als je niet echt zin hebt in uitgebreid eten kun je naar de Garage gaan. Eigenlijk gewoon een kroeg, maar ze maken er ook pizza's. De kroeg is kut (allemaal heel modern enzo ziet er niet uit Ze draaien er wel wat andere muziek. Rock enzo) en er zitten nooit veel mensen maar de pizza's zijn er echt super. Beste van het dorp. Wel pas vanaf 20:00 of 20:30.
Het kan alleen soms ff duren want hij kan maar 2 pizza's per keer pakken. Maar ja, je kunt natuurlijk altijd pizza's een beetje delen enzo. Je kunt ze daar helemaal zelf samenstellen dus altijd wel relaxt
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:43:05 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63310469
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
Heb trouwens afgelopen zaterdag bij Gunneman in Eindhoven deze O'neill roadie jacket en pants apart laten hangen Die kleur groen is in het echt overigens compleet anders, namelijk knalgroen als een kikker zeg maar

[ afbeelding ]
plaatje uit de blue-tomato catalogus, pagina 31

Samen met de nieuwe Burton Emerald WMS boots en North Face pants voor m'n vriendin krijgen we wel een mooi prijsje

Voor hen die overigens smalle voeten hebben kan ik inmiddels mededelen dat Burton Emeralds zeer waarschijnlijk een van de smalste boots zijn voor vrouwen. Maar mannen met kleine voeten kunnen deze ook wel kopen natuurlijk
Is dat nou een dame die in die jas/broek zit of lijkt dat maar zo
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:47:49 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63310586
Ff terug komend op handschoenen.
Voor het geval dat, Pow maakt ook erg lekkere handschoenen.
Ik heb de snipers. Uitneembare binnenhandschoen, maar gaat er supermakkelijk weer in. Dus geen problemen.
Ik heb ze er trouwens altijd uit want ik heb altijd warme handen. Heb dan alleen de buitenhandschoen aan. Zelfs als het -20 is. er zit ook zo'n ritsje op om wat meer lucht door te laten en die heb ik dan ook nog eens open

Wij verkopen ze niet dus geen verkoopspraatje
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:52:56 #149
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63310742
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is dat nou een dame die in die jas/broek zit of lijkt dat maar zo
Ik zat ook al te kijken maar volgens mij is het een pop
  dinsdag 18 november 2008 @ 10:57:31 #150
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63310886
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 10:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ried is nog wel te doen. Heb ik ook vaak zat gelopen. Het ligt er wel een beetje aan waar in Ried. Het kan variëren van 10min tot 20min. Naar de lift is wel een eindje ja.
Vorig jaar zaten we een paar weken bij Ried in die S-bocht (hoofdweg). Toen heb ik het elke morgen gelopen. Is best een eind maar goed om wakker te worden.
Me vriendin moest dan om 8:30 bij de meeting van de skischool zijn. De snowboardschool had meeting om 9:00. Dus dan ging ik gelijk met me vriendin weg. Dan ging ik het hele stuk lopen naar de lift.
Als het sneeuwt is dat echt lekker. Krijg ik altijd een beetje de kriebels van.
Als je mazzel hebt gaat om 8:45 de lift open. Kun je nog snel de dalafdaling in de poeder doen voordat je meeting hebt

Maar het is te lopen. Alleen is het wel een stukje doorstappen
Wij zijn meestal niet zulke vroege vogels Maar het is te lopen dat is al een pluspunt. En anders pakken we wel de skibus
Enige nadeel is dat het huisje dat ik heb gevonden van zondag op zaterdag is, 1 dag minder. Maar anders kan ik nog iets voor 1 nachtje in de buurt van Gerlos proberen te vinden.
quote:
Apres-ski is maar net wat je wilt. Luigi's Turbobar staat onderaan de lift. Komt wat meer duits publiek enzo. Dus voornamelijk duitse klassiekertjes enzo
De Cin Cin en de Little Londen zijn typische nederlandse apres ski barretjes. Wel altijd druk en alleen maar nederlands. Het is natuurlijk maar waar je van houdt.
Little Londen is bij Hotel Central. Heel makkelijk te herkennen want er staat zo'n hele grote pop achtig ding boven de deur die lijkt op zo'n ventje die voor het paleis in Londen staan. (hoe heten die figuren ook alweer )
De Cin Cin is een rond houten barretje. Lijkt een beetje op zo'n paraplubar, maar dan zonder paraplu

S'avonds is de Country Club de place 2 be vanaf uurtje of 11. Daarvoor kun je nog in de Little Londen terecht en de Cin Cin draaien ze dan nog een beetje zachtjes de muziek.

Btw, aanrader voor eten:
Als je niet echt zin hebt in uitgebreid eten kun je naar de Garage gaan. Eigenlijk gewoon een kroeg, maar ze maken er ook pizza's. De kroeg is kut (allemaal heel modern enzo ziet er niet uit Ze draaien er wel wat andere muziek. Rock enzo) en er zitten nooit veel mensen maar de pizza's zijn er echt super. Beste van het dorp. Wel pas vanaf 20:00 of 20:30.
Het kan alleen soms ff duren want hij kan maar 2 pizza's per keer pakken. Maar ja, je kunt natuurlijk altijd pizza's een beetje delen enzo. Je kunt ze daar helemaal zelf samenstellen dus altijd wel relaxt
Goede tips. Thanks
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:20:13 #151
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63311439
Cin Cin is voor bazen!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:30:19 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63313602
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Cin Cin is voor bazen!
Kan iemand me nog eens uitleggen wat een baas nou precies is

Wel de populairste tent trouwens. Altijd bomvol
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:03:31 #153
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63315982
Tis heel simpel.... ik ben de baas
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:18:35 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63316401
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
Tis heel simpel.... ik ben de baas
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:27:50 #155
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63316655
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:48:13 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63317137
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet
pi_63318423
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:49:53 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63318710
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Flaccid het volgende:
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan

Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
pi_63318832
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan

Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:17:57 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63319490
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
Dude, je bent toch geen watje?

Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.

Helpt echt
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:21:45 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63319605
Btw, er staat een groot stuk over Gerlos in de Ski Magazine. Wel een aardig stukje.
Er wordt duidelijk gemaakt dat het meer is dan alleen maar apres ski enzo. Het is ook voor de kilometervreters (160km piste). er is een goed onderhouden funpark en je kunt er ook nog eens aardig freeriden.
Zelfs de Hot Zone snowboardschool wordt genoemd

Ik ga het niet helemaal opschrijven want het is vrij lang stuk (3 pagina's) maar het is wel leuk om te lezen
pi_63319742
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dude, je bent toch geen watje?

Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.

Helpt echt
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:46:51 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63320219
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
*kcuh* watje *kuch*
pi_63320560
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man . Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.

Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??

Ohwja, een tvptje

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:20:15 #165
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63321111
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man . Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.

Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??

Ohwja, een tvptje

[ afbeelding ]
Hey dude, hebben een aangepaste versie hier staan maar Bartje heeft 'm nog niet erop gezet
http://www.volgjehart.eu/snowboarden/OP_snowboard_topic.txt
pi_63322830
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rafiki op 18-11-2008 18:40:58 ]
pi_63322868
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De kleuren zijn echter wel een stuk feller als dat het hier lijkt.
pi_63323112
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:56:25 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63323507
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:

Ohwja, een tvptje

[ afbeelding ]
hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen

btw, wij hebben de Evil Twin 155
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:57:01 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63323524
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind de print wel vet hoor
Skelet met de devil horns
pi_63323811
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen

btw, wij hebben de Evil Twin 155
Haha, no problemo hoor. Ik heb mijn wintersportmomenten en dan laat ik mijn neus weer eens zien . Ik wil ook wel voor de ET 155

Iemand nog 1tje over wellicht
pi_63324208
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Flaccid het volgende:
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
Nee hoor. Smaken verschillen nu eenmaal. De 2008 Skunkape vond ik ook heel lelijk, maar deze vind ik wel heel vet. Voor mij zijn de graphics ook altijd heel bepalend.

Maar ik krijg ook nog een setje stickers van Libtech, kijken of daar wat bij zit.
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:52:12 #173
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63325448
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Iemand nog 1tje over wellicht
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.

Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:15:58 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63326187
Ik heb nog een oude twin liggen 1.55 ziet er nog redelijk uit. maar ik wil hem alleen ruilen hahaha tegen een k2 www. maar dat zal wel niet gebeuren dus rij ik er zelf nog wel ff op....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_63327658
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.

Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base . Welk jaar is hij?
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:40:52 #176
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63329154
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base . Welk jaar is hij?
Helemaal niks mis mee.
Paar gebruikerskrasjes maar verder niks.

2006-2007
pi_63329801
Je hebt een privat message
pi_63331168
De zoektocht gaat nog even verder, Basje houdt hem nog even in zijn bezit.

Wie heeft er nog wat leuks voor me liggen
pi_63334209
Ik ga komend jaar voor de tweede keer een langere periode snowboarden.
Ben al twee keer een paar daagjes met school geweest en ik ben al een paar keer in verschillende indoor hallen geweest. Vorig jaar voor het eerst 10 dagen in Oostenrijk gezeten en dat beviel me uitstekend.
Nu zit ik te denken om toch maar een board te kopen aangezien je het er ws al binnen twee vakanties uit hebt ofzo. Helemaal aangezien het geen super board hoeft te zijn, aangezien ik nog geen geweldige skills heb.

Nu zit ik te denken wat ik het beste kan doen. Afgelopen vakantie had ik het probleem dat ik een paar keer van schoenen heb moeten wisselen voordat ik echt relaxt kon boarden, ik had telkens enorm last van de onderkant van me voeten na een kwartiertje ofzo. Het lijkt me dus moeilijk om hier fatsoenlijke schoenen te halen aangezien ik ze niet echt kan testen...

Ik ga binnenkort nog wel een keer naar Landgraaf, heb nog vrijkaarten liggen, weet iemand of je daar schoenen en een redelijk (tweedehands?) board kan kopen? Of andere suggesties?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_63338188
Hi,

Ik wil kniebeschermers kopen voor tijdens het snowboarden. Het is voornamelijk bedoelt om m'n knieen heel te laten terwijl ik wacht op mensen boven me. Ik zit er dus mee op de grond. Het is dus niet primair bedoelt om de klappen op te vangen, ik val nauwelijks meer.

Ik had zachte beschermers gevonden die +- 4 cm dik waren en 1 cm dik werden als je ze indrukte. Maar had ze ook gevonden die 1 cm dik waren en dat ongeveer bleven (veel steviger dus).

Tevens vraag ik me af of een open gat in je knieholte fijn is, of dat je beter een volledig dichte achterkant kan hebben.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
  woensdag 19 november 2008 @ 09:57:45 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63338307
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:26 schreef neilpad het volgende:
Ik ga komend jaar voor de tweede keer een langere periode snowboarden.
Ben al twee keer een paar daagjes met school geweest en ik ben al een paar keer in verschillende indoor hallen geweest. Vorig jaar voor het eerst 10 dagen in Oostenrijk gezeten en dat beviel me uitstekend.
Nu zit ik te denken om toch maar een board te kopen aangezien je het er ws al binnen twee vakanties uit hebt ofzo. Helemaal aangezien het geen super board hoeft te zijn, aangezien ik nog geen geweldige skills heb.

Nu zit ik te denken wat ik het beste kan doen. Afgelopen vakantie had ik het probleem dat ik een paar keer van schoenen heb moeten wisselen voordat ik echt relaxt kon boarden, ik had telkens enorm last van de onderkant van me voeten na een kwartiertje ofzo. Het lijkt me dus moeilijk om hier fatsoenlijke schoenen te halen aangezien ik ze niet echt kan testen...

Ik ga binnenkort nog wel een keer naar Landgraaf, heb nog vrijkaarten liggen, weet iemand of je daar schoenen en een redelijk (tweedehands?) board kan kopen? Of andere suggesties?
Bij Landgraaf zit een Duivenstein. Vrij grote en (volgens Rnej) een redelijke winkel.
Je kunt natuurlijk schoenen passen in een winkel in het gebied waar je naar toe gaat. Met een beetje mazzel mag je ze testen.
Pijn onder je voeten heeft niet alleen met je schoen te maken. Het is ook vaak kramp. Dat kan te maken hebben met het zooltje dat in je schoen zit, of met de manier hoe je op je board staat. Als je een beetje verkrampt op je board staat.
Ik heb het ook vaak. Bij mij komt het voornamelijk doordat ik me schoenen te strak aantrek en vroeger had ik een standaard zooltje erin wat niet goed werkte. Van die sportzolen zoals in hardloopschoenen werken al veel beter.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:17:36 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63338744
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:52 schreef MlR het volgende:
Hi,

Ik wil kniebeschermers kopen voor tijdens het snowboarden. Het is voornamelijk bedoelt om m'n knieen heel te laten terwijl ik wacht op mensen boven me. Ik zit er dus mee op de grond. Het is dus niet primair bedoelt om de klappen op te vangen, ik val nauwelijks meer.

Ik had zachte beschermers gevonden die +- 4 cm dik waren en 1 cm dik werden als je ze indrukte. Maar had ze ook gevonden die 1 cm dik waren en dat ongeveer bleven (veel steviger dus).

Tevens vraag ik me af of een open gat in je knieholte fijn is, of dat je beter een volledig dichte achterkant kan hebben.

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
Ik heb nooit kniebeschermers om. Ik blijf zo veel mogelijk staan. Er is altijd wel een plekje te vinden wat enigzins vlak is. Anders zoek je gewoon een hoop sneeuw waarin je blijft staan. Nooit begrepen waarom er zoveel mensen zo vaak gaan zitten.
Anyway, met les geven gebeurd het nog wel eens. Dan zoek ik altijd gewoon een stukje op met sneeuw zodat me knieën geen pijn doen

Als je toch een goede oplossing wil hebben. Het nieuwe thermo ondergoed van Sessions met D3o werkt erg goed. Heel dun spul wat je kunt indrukken en vervormen als er niet echt kracht op staat. als er kracht op komt te staan wordt het harder. Comfort en bescherming
http://www.sessions.com/detail.php?psid=194&sid=2>ype=M&pid=1020&start=0

Denk hierbij trouwens wel aan prijzen van 60 euro voor een broekje. Dus wel erg prijzig.

Anders zijn gewone kniebeschermers volgens mij de enige optie (natuurlijk wel onder je broek, want erover heen is echt lame) Ik zou denk ik niet voor die harde gaan. Van die zachte lijkt mij meer comfort bieden. Als je het toch niet hoofdzakelijk gebruikt voor vallen zijn die harde ook een beetje overbodig denk ik.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:41:40 #183
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63339290
Iemand riep hier toch dat je gewoon volleybal kniebeschermers kan gebruiken (of handbal etc) ?

Ik heb bij duijvestein e.d. ook die harde gezien, dat is echt alleen nuttig als je denkt hard op je bek te gaan
pi_63341325
Kniebeschermers zijn voor sissies
pi_63341389
Jep, ik vraag me af of snowboarden met veel protectie nog wel relaxt is. Heb je nog wel genoeg bewegingsvrijheid? Als je ook nog van die kussens op je reet hebt en kniebeschermers wordt het toch al vrij veel.
pi_63341526
Probleem is dat ik altijd voorop board als we met een groep skiers gaan. En dan kan ik weer zitten wachten. Dit gaat na een tijd gewoon echt pijn doen.. En aangezien dat m'n knieen mijn enige pijn punt is: wil ik die weg nemen!
pi_63341907
Het is begrijpelijk hoor, ik vroeg me dat alleen af. Ik heb alleen een helm, die ik ook niet altijd op heb.
  woensdag 19 november 2008 @ 12:32:20 #188
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63342309
gewoon niet wachten,ga je beneden vast een pilsje pakken!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 19 november 2008 @ 13:13:31 #189
83592 djv
for me and me mom
pi_63343343
WHOOHOOO HEEL seizoen TIGNES

laat de sneeuw nu maar vallen zijn er nog mensen die naar Tignes gaan?
pi_63343368
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
gewoon niet wachten,ga je beneden vast een pilsje pakken!
Je gaat toch niet op skiërs zitten wachten?

Nee maar waarom ga je niet af en toe op je kont zitten dan?
Ik heb trouwens wel ooit lang geleden een broek van Santa Cruz gehad waar kussentjes op de knieën in zaten.
  woensdag 19 november 2008 @ 13:48:55 #191
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63344339
ik speel american football, daar heb je ook overal bescherming maar dat went echt snel. Het is natuurlijk wel een voorwaarde dat je goede spullen koopt die ook goed zitten, anders wordt het een drama
  woensdag 19 november 2008 @ 13:48:56 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_63344340
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:04 schreef MlR het volgende:
Probleem is dat ik altijd voorop board als we met een groep skiers gaan. En dan kan ik weer zitten wachten. Dit gaat na een tijd gewoon echt pijn doen.. En aangezien dat m'n knieen mijn enige pijn punt is: wil ik die weg nemen!
Dan blijf je staan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 19 november 2008 @ 14:54:31 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63346202
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Fugie het volgende:
Iemand riep hier toch dat je gewoon volleybal kniebeschermers kan gebruiken (of handbal etc) ?

Ik heb bij duijvestein e.d. ook die harde gezien, dat is echt alleen nuttig als je denkt hard op je bek te gaan
Ik had idd al naar handbal dingen zitten te kijken (voor hem).
maar daar zit nog een aardig prijsverschil in. Volgens mij zijn de dunnere ook de duurste

Anyway, viel Spaß in Tignes djv. Komt vast wel goed toch?
wat ga je daar eigenlijk doen zodat je een heel seizoen kunt blijven?
pi_63351682
Weet iemand van jullie of Gaschurn (skigebied Montafon, Vorarlberg, Tirol) leuk is qua après-ski?
  woensdag 19 november 2008 @ 18:27:57 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_63351892
Ik denk dat je er de enige bent, dus de vraag is; Hoe gezellig kun je het maken!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 19 november 2008 @ 19:16:44 #196
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_63353238
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:13 schreef djv het volgende:
WHOOHOOO HEEL seizoen TIGNES

laat de sneeuw nu maar vallen zijn er nog mensen die naar Tignes gaan?
Ik Ik Ik Ik! 27 december al!
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
pi_63356612
Hier een leek op het gebied van snowboarden, en ik vroeg me af of er nog veel verschil zit tussen de verschillende soorten glazen voor je goggles? Dus goud/zilver/oranje etc. etc. spiegel/niet spiegel? En wat is dan het meest relaxte?
  woensdag 19 november 2008 @ 21:37:54 #198
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63357802
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:02 schreef Stopdekonijnen het volgende:
Hier een leek op het gebied van snowboarden, en ik vroeg me af of er nog veel verschil zit tussen de verschillende soorten glazen voor je goggles? Dus goud/zilver/oranje etc. etc. spiegel/niet spiegel? En wat is dan het meest relaxte?
Veel lees plezier.
http://www.ultimate-snowboarding.com/artikel.php?artikelID=61
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')