Kan iemand me nog eens uitleggen wat een baas nou precies isquote:
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
Tis heel simpel.... ik ben de baas
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... als je in Gerlos bent zal ik je nog wel eens de oren wassen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je maar geen sneeuwballen naar me gaat gooien, dat vertrouw ik bij jou niet![]()
goeie shitquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:38 schreef Flaccid het volgende:
Vandaag mn andere handschoentjes binnen gekregen. Burton Powerstretch via ebay, voor 15 incl. Best netjes toch?
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
goeie shit
Ik ken iemand die ze ook heeft gehad. Ze zijn redelijk water dicht en bij warme dagen lekker om te gebruiken. ik geloof dat ze net iets betere bescherming bieden dan gewone binnenhandschoentjes, maar ze voelen wel zo aan
Ze zijn trouwens niet super sterk dus beetje voorzichtig ermee
Dude, je bent toch geen watje?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is vooral voor - je zei t al - minder koude dagen. En voor naar school aan te doen als t 's ochtends koud is. In die level dingen zit al een binnenhandschoen, maar mocht het takkekoud worden dan doe ik deze er gewoon onder als t past.
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dude, je bent toch geen watje?
Btw, als je snel koude handen hebt, moet je je romp meer verwarmen, niet alleen je handen. Je romp is het belangrijkste gedeelte van je lichaam (zitten longen, hart, etc) en dat gedeelte heeft de warmte het meeste nodig. Dus wat gebeurd er als die te koud wordt? Je lichaam gaat warmte halen uit plekken waar de warmte het minste nodig is. Dus het wordt het eerste uit de voeten en handen gehaald.
Helpt echt
*kcuh* watje *kuch*quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hehe ik wil gewoon op de viets mn handen bedekt hebben.
Hey dude, hebben een aangepaste versie hier staan maar Bartje heeft 'm nog niet erop gezetquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man. Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.
Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??
Ohwja, een tvptje
[ afbeelding ]
De kleuren zijn echter wel een stuk feller als dat het hier lijkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehehe dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef GenesiZ het volgende:
WTF is er gebeurt met de OP? Ziet er niet uit man. Wat is er mis met de normale link naar de originele OP tekst.
Gister is mijn boardje verkocht en ben op zoek naar een lekker freestyle/jib boardje zoals de Bateleon ET of Goliath of iets in die buurt. Heeft iemand nog wat leuks liggen tussen de 155/160 ??
Ohwja, een tvptje
[ afbeelding ]
Ik vind de print wel vet hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Rafiki het volgende:
Zo ik heb me board en jas ook binnen. Trouwens toch een 167 Skunkape BTX geworden. Ff wat foto's geschoten met mobieltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, no problemo hoor. Ik heb mijn wintersportmomenten en dan laat ik mijn neus weer eens zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
hehehe dat is lang geleden.
Probleem was een beetje dat de OP nog steeds bij jou stond maar we je al heel lang niet meer gehoord/sproken/gezien dus we hadden maar ff voor de zekerheid de OP ergens anders neergezet zodat we er iig altijd bij kunnen
btw, wij hebben de Evil Twin 155
Nee hoor. Smaken verschillen nu eenmaal. De 2008 Skunkape vond ik ook heel lelijk, maar deze vind ik wel heel vet. Voor mij zijn de graphics ook altijd heel bepalend.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef Flaccid het volgende:
Vind je het erg als ik zeg dat ik de print niet heel mooi vind ?
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.quote:
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de basequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Damn je brengt me aan twijfelen dude. Heb een nieuwe McKink 153 en nog ET 155 staan. Weet niet of nog op die ET ga rijden en zonde om te laten staan.
Foto's op comp zetten lukt echt slecht. Mobiel maar even proberen.
Helemaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Zonde inderdaad om die ET te laten staan, pics hoeven niet perse als hij maar in redelijk/goede staat is zonder kantbreuken en dikke gaten in de base. Welk jaar is hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |